Podróże

Dlaczego Ashlee Ciora tworzy wyjątkowe wyjazdy golfowe i doświadczenia dla kobiet

  • 28 kwietnia, 2023
  • 7 min read
Dlaczego Ashlee Ciora tworzy wyjątkowe wyjazdy golfowe i doświadczenia dla kobiet


Ashlee Ciora jest założycielką Women on Fairways, golfa i stylu życia, które tworzą wyjątkowe i spersonalizowane wyjazdy golfowe dla kobiet.

Kurtuazja

Dobra wiadomość dla wszystkich: letni golf jest tuż za rogiem, a nasz pakiet letnich wycieczek zapewni Ci wszystko. W ciągu najbliższego tygodnia nasi eksperci wskażą ulubione pola golfowe i kurorty, przyjrzymy się najnowszym trendom w modzie, pomożemy zaplanować kolejną wyprawę ze znajomymi, przedstawimy osoby, które mogą pomóc w zaplanowaniu wyjazdów golfowych i nie tylko. Cel tutaj? Aby edukować i motywować Cię do następnej wyprawy w golfa. Przeczytaj więc, a następnie chwyć kije i torby.

WIĘCEJ: 8 niesamowitych, przyjaznych rodzinom ośrodków golfowych, które warto odwiedzić tego lata | 20 ulubionych letnich pól golfowych naszych pracowników | 8 inteligentnych niezbędnych rzeczy, które tego lata schowasz do torby golfowej | 6 pytań, na które należy odpowiedzieć, planując wyjazd na golfa

***

Jest lato 2020, a Ashlee Ciora jest na polu golfowym. Od początku pandemii Covid-19 dzieli nas tylko kilka miesięcy, ale pola golfowe – na zewnątrz, z ich płynnymi możliwościami zachowania dystansu społecznego i w okresie rozkwitu podniesionych pucharów – zostały uznane za stosunkowo bezpieczne i przydatne rozproszenie uwagi, dla ciała i umysłu.

Warto przeczytać!  Najlepsze samochody kempingowe na RVshare, aby sprawdzić, czy Vanlife jest dla Ciebie odpowiedni

Ciora niedawno przeprowadziła się z powrotem do Minnesoty, gdzie ukończyła szkołę średnią, po tym jak znalazła się wśród wielu miejsc pracy utraconych w jej agencji hotelarsko-turystycznej z siedzibą w Los Angeles z powodu pandemii. Teraz była gotowa na kolejną karierę — ale najpierw musiała dowiedzieć się, co to właściwie jest.

Ta konkretna runda była z niektórymi kobietami, które Ciora poznała w rozdziale LPGA Amateur Golf Association Minnesota Metro. Zaczęli rozmawiać, a kilku z nich powiedziało, że nie mogą się doczekać częstszych podróży i grania w przyszłości, ale nie znali nikogo, kto mógłby zorganizować dla nich wycieczkę i nie byli pewni, od czego zacząć. Wiedzieli również o przeszłości Ciory w branży hotelarskiej, o tym, jak pracowała z polami golfowymi, ośrodkami golfowymi i miejscami golfowymi.

„Ktoś powiedział:„ Czy to jest coś, co możesz zrobić? ”” wspomina Ciora. „I wtedy pomyślałem, wiesz co, jest taka potrzeba”.

Zarezerwowała wycieczkę do Pebble Beach jeszcze w tym samym roku.

Ashlee Ciora uderza w słynną dziurę w kwiatach w SentryWorld.

Kurtuazja

W ciągu ostatnich 2,5 roku Ciora opracowała i zaprezentowała kolejny etap swojej kariery, wprowadzając Women on Fairways, grę w golfa i styl życia, która tworzy wyjątkowe i spersonalizowane wyjazdy golfowe dla kobiet.

W tej chwili są dwie części jej działalności. Jedna zajmuje się rezerwacją i planowaniem podróży — niedawno skontaktowała się z nią grupa 16 kobiet planujących wydmy w Bandon w 2024 r. — ale jej główny nacisk kładziony jest na dostosowane do potrzeb Swing & Sip Golf Experiences, wycieczki, w których osobiście uczestniczy (z maksymalnie 11 innymi kobietami), aby zająć się całą logistyką i pracą nóg. Ale nie, to nie są typowe 36-dołkowe maratony, po których następuje piwo i skrzydełka w klubie. Pomyśl o golfie, ale z dodatkowymi atrakcjami, takimi jak kolacje, zakupy, spa, wycieczki po mieście, winiarnie i nie tylko — a wszystko to w jednych z najlepszych i najbardziej luksusowych ośrodków golfowych w USA

„Cała moja koncepcja jest [women] i tak są tak zajęci, więc pozwólcie kobietom na Fairways zająć się planowaniem i logistyką” – powiedział Ciora. „Po prostu pojawiacie się ze swoimi klubami i dobrze się bawicie”.

Pierwszy Swing & Sip odbył się w zeszłym miesiącu w JW Marriott w San Antonio. Ciora i siedem innych kobiet — które nawet się nie znały, ale chciały znaleźć innych golfistek o podobnych zainteresowaniach — grały na obu polach TPC, w tym na tym, na którym odbywał się turniej Valero Texas Open. Zajrzeli także do winnic Hill Country, wybrali się na wycieczkę Riverwalk i zwiedzili Alamo. Jej następny Swing & Sip odbędzie się w sierpniu w Big Cedar Lodge. Wyprzedał się w mniej niż trzy tygodnie.

„To trochę odróżnia mnie i Women on Fairways od zaledwie 36-27-18 dołków golfa” – powiedziała. „Tak naprawdę chodzi o wrażenia z podróży”.

Jej poprzednia kariera wywarła duży wpływ na jej nową. Przez ponad dwie dekady pracowała dla organizacji zajmujących się marketingiem miejsc docelowych z siedzibą w Scottsdale, Palm Springs i Los Angeles, a jej celem było promowanie biur podróży i touroperatorów w celu rezerwacji gości. Wielu jej klientów to pola golfowe i ośrodki wypoczynkowe, więc miała dogłębną wiedzę na temat marketingu golfowego i wyjazdów zapoznawczych z golfem. Mogła również wyczuć, że istnieje możliwość zrobienia więcej z wyjazdami skoncentrowanymi na kobietach, ale wtedy nigdy nie poświęcała temu większej uwagi. Dobry pomysł? Jasne, ale wtedy nie miała na to czasu. Jednak projekt zawsze był w jej głowie i tak naprawdę nie stał się realistycznym przedsięwzięciem, dopóki nie został powtórzony na polu golfowym tego letniego dnia w 2020 roku.

„Zastanawiałam się, czy wrócić do tego (poprzedniego) świata po tym, jak straciłam pracę” – powiedziała. „Robiłem to przez prawie 22 lata. Myślę, że mój czas tam był dobry. Nauczyłem się tak wiele o marketingu, strategii i badaniach oraz zrozumieniu z perspektywy marki i myślę, że te rzeczy, których się nauczyłem, są teraz tym, co wnoszę do mojej firmy; to mój zestaw umiejętności”.

Teraz bierze swoje Swing & Sip Experiences i doskonali je. Jej plan polega na stworzeniu kuloodpornego szablonu dla około pół tuzina miejsc docelowych, a następnie dostosowywaniu każdej wycieczki do upodobań grupy. Więcej golfa? Mniej golfa? Więcej uzdrowisk? Mniej zwiedzania? Więcej winnic? Celowo ogranicza listę miejsc docelowych, skupiając się na miejscach, które uważa za eksperta. Jej myślenie: po co sprowadzać ludzi do miejsc, o których nie może w 100 procentach powiedzieć, że dobrze je zna? W tej chwili liczy się jakość, a nie ilość. Oprócz Big Cedar Lodge w Ozarks, trwają jesienne wycieczki do Scottsdale i Las Vegas. Ma nadzieję, że tego lata uda jej się sfinalizować sześć do ośmiu podróży i dat w 2024 roku.

Jest otwarta na rozszerzenie listy miejsc docelowych w przyszłości, ale to wymaga czasu. Chce osobiście zbadać potencjalne ośrodki wypoczynkowe — sprawdzając wszystko, począwszy od obiektów, udogodnień, kursów i zajęć przyjaznych kobietom — aby upewnić się, że są idealne. Ona też się nie ustatkuje. Miejsca docelowe muszą być co najmniej czterogwiazdkowymi kurortami.

W międzyczasie coraz bardziej angażuje się w branżę golfową. Założyła oddział LEGS — Ladies Executive Golf Society w Minnesocie — i jest członkiem zarządu Women in the Golf Industry.

Chce, aby Women on Fairways również ewoluowało i rozwinęło się w coś więcej niż podróżowanie. Chce, żeby to było coś, co matki i córki robią razem, albo przyjaciele, a nawet zupełnie obcy ludzie, na które mogą się zapisać i zbudować trwałe więzi, na tyle silne, że już nie mogą się doczekać przyszłorocznego miejsca i planu podróży. Chce, aby była to społeczność dla kobiet, która wysyła również prostą wiadomość, aby wyjść i zagrać w golfa. Odkryją, jak mówi, ogromne możliwości, jeśli chodzi o dobre samopoczucie, nawiązywanie kontaktów, biznes i przyjaźń.

„To interesujące” — mówi. „Wpadłem w to, ale nie wpadłem. Myślę, że to po prostu moja kolejna kariera. Tak jak, Robię toi jestem podekscytowany”.

Josha Berhowa

Redaktor Golf.com

Josh Berhow jest redaktorem zarządzającym w GOLF.com. Pochodzący z Minnesoty absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Stanowym Minnesoty w Mankato. Możesz się z nim skontaktować pod adresem joshua_berhow@golf.com.


Źródło