Filmy

Dlaczego D23: Najlepsze wydarzenie dla fanów Disneya będzie bardziej ekspansywne i bardziej wciągające niż kiedykolwiek

  • 19 marca, 2024
  • 9 min read
Dlaczego D23: Najlepsze wydarzenie dla fanów Disneya będzie bardziej ekspansywne i bardziej wciągające niż kiedykolwiek


Fani Disneya na całym świecie po raz kolejny zgromadzą się w Anaheim w Kalifornii w dniach 9–11 sierpnia 2024 r. na D23: The Ultimate Disney Fan Event organizowanym przez Visa®, jedyne w swoim rodzaju doświadczenie prezentujące niezrównaną narrację i innowacje z całej firmy The Walt Disney Company. W ekskluzywnej sesji pytań i odpowiedzi Michael Vargo, szef D23: Oficjalnego Fanklubu Disneya, szczegółowo wyjaśnia, dlaczego uroczystość zapowiada się na bardziej ekspansywną i wciągającą niż kiedykolwiek wcześniej, oferując fanom dostęp do większej ilości tego, co kochają ze wszystkich światów Disneya, pod adresem niesamowitą wartość.

Co zainspirowało Cię do ponownego stworzenia D23: The Ultimate Disney Fan Event?

To ciekawe, bo to wydarzenie zmieniało się na przestrzeni lat. Ostatnią, którą zrobiliśmy w 2022 r., było rozpoczęcie obchodów 100-lecia. Jak to osiągnąć? Jak zwiększyć skalę? Naprawdę słuchaliśmy fanów, więc damy im więcej tego, czego chcą.

Tegoroczna impreza będzie tak duża, że ​​odbędzie się zarówno w Anaheim Convention Center I Centrum Hondy! Jaka jest korzyść z posiadania dwóch lokalizacji?

Chcieliśmy pozwolić większej liczbie fanów doświadczyć ulubionych rzeczy z wydarzenia, dlatego musieliśmy rozszerzyć niektóre miejsca prezentacji. Na przykład hala D23, która znajdowała się w Anaheim Convention Center, była sceną namiotową dla wszystkich naszych programów przez cały weekend – ale nie każdy mógł tego doświadczyć. Musieliśmy więc przenieść go w inne miejsce, aby więcej fanów mogło go teraz doświadczyć. Musieliśmy uczynić go bardziej epickim i bardziej spektakularnym niż poprzednio i przenieść go do Honda Center, co pozwoli większej liczbie fanów doświadczyć tego, maksymalnie wykorzystać czas spędzony w Anaheim Convention Center, a także skorzystać ze wszystkich inne fajne rzeczy, które mamy przez cały tydzień.

Ile w przybliżeniu różnych segmentów biznesowych uczestniczy w tym roku?

Wszyscy ulubieńcy fanów powrócą. Na parkiecie będzie można zobaczyć wszystko, od Pixar Animation Studios po Disney+. W tym roku Lucasfilm będzie miał bardzo fajne doświadczenie. Właściwie udostępniamy technologię stojącą za StageCraft, aby fani mogli jej doświadczyć. Pawilon Disney Experiences również będzie imponujący, dzięki spojrzeniu na magię stojącą za Walt Disney Imagineering. Lightstorm Entertainment także pojawi się w tym roku – po raz pierwszy – na parkiecie. Jest ich więcej do ogłoszenia. Mamy przedstawicieli z wielu różnych segmentów biznesowych w całej firmie.

Warto przeczytać!  Leaker Nowego Odważnego Świata * TorrentFreak

Jakie są zalety oferowania fanom różnych opcji sprzedaży biletów?

Tak naprawdę chodzi o zapewnienie maksymalnej elastyczności, aby każdy miał możliwość doświadczenia tego, czego chce. Przygotowaliśmy pakiet biletów, który jest bardzo zorientowany na wartość; to ta sama cena, co ta, którą zapłacili w 2022 r., ale zapewnia im dostęp do centrum kongresowego Anaheim, a także miejsca w Honda Center, aby przeżyć piątkowy, sobotni i niedzielny wieczór. To wszystko bilety jednodniowe, ale za tę samą cenę mają możliwość poznania obu lokalizacji. Pakiety biletów są naprawdę świetne. Jeśli nie masz ochoty jechać do Honda Center – jeśli nie masz ochoty na weekendowy wieczór w piątek, sobotę lub niedzielę – z pewnością możesz po prostu kupić bilet do Anaheim Convention Center, które to dużo mniej niż w latach ubiegłych. To świetna wartość.

Czego możesz dokuczać w związku z Dniem 23 w Disneyland Resort?

To pierwszy raz, kiedy zrobiliśmy coś w Disneyland Resort, co jest ekscytujące. Od zrzutu liny po późną noc — naprawdę będzie to przejęcie parków tematycznych Disneyland i Disney California Adventure. Zorganizujemy niestandardową kawalkadę i energetyczną imprezę taneczną, a także mnóstwo okazji do robienia zdjęć w obu parkach. W czwartek Disney Junior zorganizuje tętniącą życiem, pełną wrażeń uroczystość dla przedszkolaków i rodzin w Disney California Adventure Park, która potrwa do niedzieli. D23 na cały tydzień „przejmie” także Downtown Disney District. Od 4 do 11 sierpnia fani będą mogli doświadczyć najróżniejszych atrakcji w Downtown Disney w D23, takich jak oferty specjalne, korzyści i rabaty u niektórych sprzedawców detalicznych i sprzedawców. W Downtown Disney District odbędą się sesje zdjęciowe i nakładka D23.

Jak doszło do D23 Day na Angel Stadium i z czym będzie się ono wiązać?

To było jak: „Jesteśmy już tutaj, w Anaheim, jesteśmy w wielu miejscach… dlaczego nie dodać jeszcze jednego? Stadion Anioła jest tam.” Pojechaliśmy więc do Anaheim i spotkaliśmy się z zespołem, który był bardzo podekscytowany możliwością współpracy z nami w celu zorganizowania D23 Day na stadionie. To będzie fajna gra, z mnóstwem ciekawostek i różnych rzeczy, które będą się dziać w trakcie gry, a których jeszcze nie ogłosiliśmy. Poinformowaliśmy, że pierwsze 23 000 fanów, którzy przekroczą bramę, otrzyma figurkę Myszki Miki. To całkiem fajny prezent pamiątkowy D23.

Warto przeczytać!  Mutant wypuszcza PIERWSZĄ winylową ścieżkę dźwiękową do OMENA

Jaki jest powód rozłożenia trzech wystaw namiotowych na trzy noce?

Historycznie rzecz biorąc, namiot pokazuje, że gościliśmy w hali D23 i cieszył się dużym zainteresowaniem. Fani naprawdę kochają w nich wszystko, więc zadaliśmy sobie pytanie: jak możemy sprawić, by były większe i lepsze? Zdecydowaliśmy, że wszystko powinno mieć swój własny wieczór w Honda Center. Piątkowy wieczór będzie poświęcony Disney Entertainment. Będzie mnóstwo gwiazd, mnóstwo niespodzianek i kilka rozmów z twórcami filmów – mnóstwo świetnych rzeczy. Sobotni wieczór będzie poświęcony Disney Experiences. Fani usłyszą wiele o parkach tematycznych, statkach wycieczkowych i kurortach na całym świecie, a dużą częścią tego będą także gry. Josha D’Amaro [Chairman of Disney Experiences] zawsze świetnie przygląda się wszystkim, nad czym pracuje Disney Experiences, i w tym roku nie będzie inaczej. W niedzielę z radością uhonorujemy 14 nowych Legend Disneya podczas zabawnej, wymyślonej na nowo ceremonii wręczenia nagród.

Jak dokładnie przebiega ceremonia wręczenia nagród Disney Legends?

To dla odbiorców tak wielkie wyróżnienie, dlatego naprawdę chcemy uczcić ich w huczny sposób — umieścić to na dużej scenie, zapewnić świetną rozrywkę i stworzyć bardziej wyraziste widowisko. Naprawdę podnosimy poziom całego doświadczenia, tak jak robiliśmy to ze wszystkim przez cały tydzień i cały weekend. To będzie Oscar® doświadczenie kalibru w Centrum Hondy; to jest wręczenie nagród, na które ci ludzie zasługują. Podnosimy wartość naszej produkcji, czyniąc to bardziej spektakularną rozrywką.

Jakimi nowymi i powracającymi prezentacjami najchętniej dzielisz się z fanami?

Hala wystawowa zawsze robi wrażenie. Samo przeżycie wszystkiego, co oferują różni partnerzy w firmie, jest czymś niesamowitym. Uwielbiam poruszać się po hali wystawowej i sprawdzać, co jest nowego i kreatywnego. Tak naprawdę nie ogłaszamy jeszcze dużej części programu, z wyjątkiem kilku rzeczy, które pojawią się na etapie Archiwum — w tym wspomnienia Wystawy Światowej z 1964 r., ponieważ w tym roku przypada jej rocznica. Archiwa będą miały naprawdę fajne rzeczy do udostępnienia, biorąc pod uwagę historię Disneya na Wystawie Światowej.

Przywracamy także kolejnego ulubieńca fanów: Myszkarada Konkurs kostiumowy! Fani wkładają swoje serca i dusze w projektowane i opracowywane przez siebie kostiumy, a jest to dla nich świetne miejsce do zaprezentowania swojej kreatywności. Myszkarada będzie na większej scenie i nigdy wcześniej tak się nie działo. Umieszczamy go na Scenie Premierowej, czyli na arenie, na której w 2022 roku stał samolot Walta, jeśli pamiętacie; ta arena ma ponad 3000 miejsc!

Warto przeczytać!  Jerry Seinfeld powraca na ekran z absurdalną historią o śniadaniu i spisku

W nadchodzących miesiącach ogłosimy całą gamę innych rzeczy.

Porozmawiaj o rozszerzonym doświadczeniu zakupowym.

To powrót do idei czynienia wszystkiego większym i lepszym. Po raz pierwszy faktycznie wykorzystujemy całą salę wystawową w Anaheim Convention Center w budynku głównym; Hale A–D będą pawilonami pokazowymi, co oznaczało, że zabrakło nam miejsca na zakupy. W związku z tym musieliśmy przenieść zakupy do North Hall, po drugiej stronie chodnika od głównego budynku. Będzie się nazywać World of Disney: The Product Experience. Jego the miejsce na zakupy. Będzie tam znajdować się D23 Marketplace, Disney Publishing, Disney Store oraz wiele innych marek i partnerów Disneya, a także nowy sklep The Walt Disney Company Store. Przywracamy także wirtualną kolejkę do zakupów, która zawsze cieszy się popularnością wśród fanów, którzy chcą maksymalnie wykorzystać czas spędzony na wydarzeniu.

Czy są członkowie zespołu, których chcesz pozdrowić, gdy przygotowania nabierają tempa?

W tym roku nawiązaliśmy współpracę z naszym zespołem marketingowym Studio, co było wspaniałe, ponieważ był to naprawdę herkulesowy wysiłek. Muszę jednak powiedzieć, że nie moglibyśmy tego zrobić bez Jennifer Bellman, która tak naprawdę jest spoiwem spajającym całe to wydarzenie. Jest naszą producentką wykonawczą samego wydarzenia i tak naprawdę jest przywódczynią działającą za kulisami, aby wszyscy trzymali się za ręce i maszerowali do przodu. I właśnie wykonała niezwykłą pracę.

Co najbardziej ekscytuje Cię podczas przygotowań do tegorocznego wydarzenia?

To zawsze jest ekscytująca część. Mamy już wszystko zaplanowane, jeśli chodzi o infrastrukturę. Teraz myślimy o treści i o tym, jak ją ożywić. Nadszedł czas, kiedy zaczynamy organizować występy, wszystkie panele i prezentacje, a także dzielimy się z fanami wieloma ekscytującymi ogłoszeniami. Słuchanie i oglądanie ich entuzjazmu i podekscytowania jest ekscytujące. Uwielbiam widzieć, na co reagują fani, czym są najbardziej podekscytowani, abyśmy mogli się za tym zjednoczyć.


Źródło