Marketing

Dlaczego firma zajmująca się nieruchomościami Windermere dodaje influencerów do swojej mieszanki marketingowej i wydaje na nich połowę swojego budżetu reklamowego

  • 31 marca, 2023
  • 3 min read
Dlaczego firma zajmująca się nieruchomościami Windermere dodaje influencerów do swojej mieszanki marketingowej i wydaje na nich połowę swojego budżetu reklamowego


Niezależna firma zajmująca się nieruchomościami Windermere zmieniła w tym roku swoją strategię reklamową, odchodząc od telewizji linearnej na rzecz strumieniowego i cyfrowego wideo, a także znacznie zwiększając inwestycje w influencerów.

Zmiana jest zgodna z nawykami konsumpcyjnymi konsumentów, a także z celem marki, jakim jest „świętowanie idei domu” z influencerami rozmawiającymi o tym, czym jest dla nich dom, aby „wypełnić lukę między ludźmi”, powiedziała CMO Windermere, Julie Dey.

„Nie jesteśmy marką, która skupia się na nas jako na kapitale B, jak Twoje zachody słońca i listy za milion dolarów” — powiedział Dey, dodając, że Windermere stara się nawiązać kontakt z konsumentami za pośrednictwem wpływowych osób, a nie samego naganiacza. „Nieruchomości polegają na sprowadzeniu klienta do domu. Dom ma głębokie, głębokie emocjonalne znaczenie i wartość. Dla większości ludzi nie jest to prosta transakcja. Nakładamy na to ludzką twarz od wpływowego POV, aby porozmawiać o tym, czym jest dla nich dom”.

Aby to zrobić, Windermere współpracuje z agencją PB& z siedzibą w Seattle, a także z domową publikacją Domino, aby współpracować z wpływowymi osobami, takimi jak projektant Max Humphrey. Treść pojawi się na Instagram Reels, YouTube i na stronie internetowej Domino. Firma co kwartał będzie wybierać nowego influencera, który będzie prezentowany na tych kanałach.

Warto przeczytać!  Oddziały bankowe są niezastąpione - The Hindu BusinessLine

„Pracujemy z garstką influencerów” — powiedział Dey o tegorocznych wysiłkach. „To trochę tak, jakbyśmy zanurzyli palec u nogi w wodzie, aby zobaczyć, jak to działa dla nas. Jeśli wszystko pójdzie tak, jak mamy nadzieję, to potencjalnie w przyszłym roku będzie to znacznie większy procent naszego budżetu marketingowego”.

Firma wydaje w tym roku mniej więcej połowę swojego budżetu reklamowego na influencerów – po raz pierwszy wydaje pieniądze reklamowe na marketing influencerów. W całym 2022 roku firma Windermere wydała 1,14 miliona dolarów na reklamę na Vivvix, firmę Kantar, która wykazała również, że firma wydała w tym roku 76 578 dolarów na reklamę.

Danielle Wiley, założycielka sklepu z influencerami marketingowymi Sway Group, uważa skupienie się na influencer marketingu i transmisji strumieniowej. „Mogą znacznie lepiej pokazać zwrot z inwestycji i upewnić się, że pieniądze, które wkładają, trafiają do właściwych ludzi i miejsc”, powiedział Wiley o strategii przejścia od lokalnej telewizji liniowej do transmisji strumieniowej i marketingu influencerów.

Wiley zauważył jednak, że dotychczasowe podejście firmy do współpracy z osobą mającą wpływ na design może nie wydawać się osiągalne dla przeciętnego konsumenta. „Zwykle posty wydają się bardziej autentyczne i osiągalne” — powiedział Wiley. „Dla mnie, szukając firmy zajmującej się nieruchomościami, chcesz zobaczyć kogoś takiego jak ty. Chcesz, aby posty były bardziej autentyczne i możliwe do odniesienia, ale z pewnością widzę rynek dla bardziej ambitnych treści”.

Warto przeczytać!  Wraz z gwiazdą TikTok, Keithem Lee, Pepsi ma nadzieję przyciągnąć pokolenie Z do restauracji należących do osób czarnoskórych

Oprócz przeniesienia budżetów reklamowych do transmisji strumieniowych i influencerów, Windermere zmniejsza również wydatki na reklamę w tym roku, biorąc pod uwagę obecną gospodarkę. „Nie wydajemy tak dużo, jak w zeszłym roku” — powiedział Dey. Nie jest to duża przewaga. Ale jest to coś, na co musimy mieć oko. Sposób, w jaki nasze dolary marketingowe są finansowane, opiera się wyłącznie na tym, ile domów jest kupowanych i sprzedawanych. Kiedy te liczby spadają, nasze budżety są ograniczone”.


Źródło