Technologia

Dlaczego pięciu wybitnych graczy, którzy mają wpływ na gry, łączy siły, aby stworzyć najlepsze wrażenia z trybu kreatywnego w Fortnite

  • 28 kwietnia, 2023
  • 6 min read
Dlaczego pięciu wybitnych graczy, którzy mają wpływ na gry, łączy siły, aby stworzyć najlepsze wrażenia z trybu kreatywnego w Fortnite


Pięciu wybitnych twórców gier łączy swoje wpływy — i pieniądze — w celu stworzenia pierwszego i największego doświadczenia kierowanego przez twórców w ramach rozwijającego się ekosystemu Fortnite Creative firmy Epic Games.

Na zeszłomiesięcznej konferencji Game Developers Conference firma Epic Games ogłosiła szereg znaczących zmian w strategii twórców w Unreal Engine i Fortnite Creative, w tym Creator Economy 2.0, obietnicę przeznaczenia 40 procent przychodów z trybów kreatywnych i Battle Royale „Fortnite” na twórcy w grze.

Dzisiaj, 28 kwietnia, grupa pięciu czołowych twórców gier — SypherPK, Ninja, Nickmercs, TimTheTatman i CouRageJD — ogłosiła opracowanie „Project V”, niestandardowej gry Fortnite Creative, zawierającej unikalną mechanikę gry i zadania związane z marką każdego twórcy i fandom. Mając ponad 120 milionów obserwujących, twórcy ci mają nadzieję, że po premierze planowanej na drugi kwartał 2024 r. „Projekt V” stanie się najpopularniejszym doświadczeniem Fortnite w trybie kreatywnym.

Aby dowiedzieć się więcej o strategii stojącej za „Projektem V”, Digiday rozmawiał z Alim „SypherPK” Hassanem oraz jego żoną i partnerką biznesową Danielą Ali, dyrektorem generalnym Oni Studios, firmy deweloperskiej Fortnite Creative firmy SypherPK, w celu uzyskania opatrzonych adnotacjami pytań i odpowiedzi.

Ta rozmowa została zredagowana i skondensowana pod kątem długości i przejrzystości.

O roli Creator Economy 2.0 firmy Epic w zapoczątkowaniu przedsięwzięcia

Ali „SypherPK” Hassan:

Ja i mój zespół jesteśmy na scenie kreatywnej od jakiegoś czasu, publikując mapy i tak dalej. Ale kiedy zaprezentowali Unreal Editor for Fortnite i nowy program dla twórców w GDC, zacząłem myśleć. Co zabawne, kiedy prowadzili transmisję GDC, był tam Ninja, był tam Tim, był tam CouRage, a Nick tweetował o tym. Tego samego dnia zacząłem do nich dzwonić i powiedziałem: „Zobaczmy, czy możemy połączyć siły. Zbierzmy Avengersów. Bardzo szybko zgodziliśmy się, że będziemy razem pracować nad takim projektem.

Warto przeczytać!  Pobierz aktualizację programu uruchamiającego system OnePlus OxygenOS 13

cyfra:

W tym momencie napis jest na ścianie: wydaje się, że Epic buduje ekonomię twórców w Fortnite Creative, aby rywalizować z Roblox, platformą wirtualnych wrażeń, która wypłaciła twórcom w grze ponad 500 milionów dolarów w 2021 roku. doświadczenia w Roblox, w tym gry takie jak „Adopt Me” i „Brookhaven”, niekoniecznie są najlepiej dopracowanymi grami — to te, które weszły wcześnie. „Brookhaven” powstało w kwietniu 2020 r., gdy liczba użytkowników Roblox gwałtownie wzrosła podczas pandemii Covid-19, a od tamtej pory gracze odwiedzili to doświadczenie ponad 30,2 miliarda razy. Rozpoczynając swoje przedsięwzięcie zaledwie kilka tygodni po ogłoszonych przez firmę Epic zmianach, twórcy „Projektu V” przygotowują się do bycia pierwszymi w tym nowym ekosystemie.

O relacjach między Epic Games a twórcami „Project V”

Daniel Ali:

Epic kocha SypherPK. Naprawdę był mentorem, który nauczył wielu ludzi na świecie, jak grać w Fortnite, kiedy to się zaczęło, i ma za to specjalne miejsce w ich sercu. Ali [Hassan] udał się do ich centrali i był częścią podsumowania roku firmy. Jest głosem społeczności Epic i zbudowaliśmy z nią bardzo silne relacje — naprawdę kochamy tam wszystkich.

Kiedy więc zwróciliśmy im uwagę na ten projekt, natychmiast skorzystali z okazji, aby nam pomóc, ponieważ nawet oni nie wiedzą, jak coś takiego mogłoby wyglądać. Od samego początku są chętni do oferowania zasobów w zakresie udzielania nam instrukcji i szkoleń dotyczących ich nowego silnika; są bardzo zainteresowani współpracą.

Warto przeczytać!  Intel twierdzi, że sztuczna inteligencja przytłacza CPU, GPU, a nawet chmury, więc wszystkie Meteor Lakes otrzymują VPU • The Register

cyfra:

Ogłoszenia GDC firmy Epic jasno dały do ​​zrozumienia, że ​​firma jest gotowa podzielić się większymi przychodami z Fortnite z twórcami w grze, jeśli oznacza to, że ci twórcy kupią wizję twórcy gry dotyczącą metaverse.

Odpowiedź Ali wspomina, że ​​Epic udostępnił szkolenia i inne zasoby Hassanowi i jego zespołowi. Ten rodzaj współpracy między twórcami gier i ich największymi wpływowymi osobami jest stosunkowo powszechny. W miarę jak twórcy „Project V” rozwijają doświadczenie w ciągu następnego roku, prawdopodobnie skorzystają z bliskiej współpracy z Epic Games poprzez dalsze szkolenia, a być może nawet zapowiedź nadchodzących narzędzi i funkcji.

O tym, jak zespół „Project V” czerpie inspirację z najlepszych doświadczeń Roblox

Ali „SypherPK” Hassan:

W 100 procentach przyglądamy się wielu materiałom UGC w Roblox i temu, co obecnie istnieje w Fortnite. Chcemy zrozumieć, w co ludzie lubią grać, dlatego dużą częścią naszej inicjatywy, zwłaszcza w ciągu najbliższych kilku miesięcy, będzie nawiązanie kontaktu z publicznością na portalach społecznościowych. W końcu uruchomimy Discorda. Naprawdę chcemy zobaczyć opinie na temat tego, w co ludzie teraz grają — jakie liczby pokazują Roblox i Fortnite Creative, a także czego ludzie pragną, co niekoniecznie jest teraz dostępne.

cyfra:

Roblox jest planem tętniącej życiem ekonomii twórców w grze, więc logiczne jest, że Hassan i jego partnerzy będą szukać inspiracji w najlepszych doświadczeniach Roblox, takich jak „Brookhaven”. Ale chociaż Roblox ma teraz przewagę, zaawansowane możliwości Unreal Engine oznaczają, że Fortnite Creative ma znaczną przewagę pod względem potencjalnej głębi i estetycznego piękna swoich doświadczeń w grze. Hassan wymienił ogromną liczbę gier wideo tworzonych obecnie w popularnym silniku gier jako jeden z powodów, dla których zdecydował się budować w Fortnite — a gdy twórcy tacy jak Hassan zaczną budować wirtualny świat Fortnite Creative, ich fani nieuchronnie pójdą w ich ślady.

Warto przeczytać!  Wyciekły mini soundbar Sennheiser Dolby Atmos ma specyfikacje, które mogą pokonać Sonos Beam

O strategii twórców promującej „Projekt V”

Daniel Ali:

Faktyczne zaangażowanie każdego twórcy w ten projekt jest ważną częścią, ale równie ważne jest posiadanie dobrze przemyślanej i zrealizowanej strategii od Oni Studios, aby każdy twórca mógł wykorzystać wszystkie różne branże, w których gra. Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwościami uczynienia gry bardziej dostępną dla różnych społeczności. Ci faceci mają łączny zasięg 120 milionów na wszystkich swoich platformach, więc myślę, że jest milion sposobów na wykorzystanie tego wszystkiego.

cyfra:

Tworzenie wciągającej wirtualnej przestrzeni jest wystarczająco trudne, ale jeszcze trudniejsze jest nakłonienie graczy do wejścia do środka. Na szczęście twórcy pracujący nad „Projektem V” mają znaczny dostęp do części dystrybucyjnej metaverse — możliwości wybitnych twórców do kierowania uwagi fanów na ich niestandardowe przestrzenie. Plan twórców „Projektu V”, aby zbudować wirtualny świat za pomocą Fortnite Creative, jest odważny, ale mogą mieć siłę przebicia, aby to zrobić.


Źródło