WordPress

Dlaczego Twoja witryna ma znaczenie – Wiadomości WordPress

  • 5 lutego, 2024
  • 8 min read
Dlaczego Twoja witryna ma znaczenie – Wiadomości WordPress


W najnowszym briefingu dotyczącym WordPressa Josepha Haden Chomphosy bada powody, dla których warto wybrać witrynę wspierającą Twoją obecność w Internecie, obejmując tematy od budowania zaufania, przez profesjonalizm, po posiadanie unikalnej domeny internetowej.

Kredyty

Gospodarz: Josepha Haden Chomphosy
Redaktor: Dustin Hartzler
Logo: Javier Arce
Produkcja: Brett McSherry
Piosenka: Fearless First – Kevin MacLeod

Pokaż notatki

Transkrypcje

[00:00:00] Józefa: Witam wszystkich i witam w briefingu dotyczącym WordPressa, podcaście, w którym można szybko zapoznać się z pomysłami stojącymi za projektem open source WordPress, uzyskać wgląd w społeczność, która go wspiera, a także uzyskać małą listę ważnych rzeczy, które pojawią się w następne dwa tygodnie. Jestem twoim gospodarzem, Josepha Haden Chomphosy. No to ruszamy.

[00:00:29] (Muzyka wprowadzająca)

[00:00:39] Józefa: Kochani, mamy luty. Dla wielu z nas oznacza to, że zboczyliśmy już z realizacji naszych noworocznych postanowień, ale nie ty, nieustraszony WordPresserze, szczególnie ty, nowo odnaleziony WordPresser, który wciąż waha się, czy potrzebuje strony internetowej, i rozumiem to. Wydaje się, że to dużo pracy i nawet jeśli celujesz w księżyc, nie jest jasne, na którą gwiazdę wylądujesz.

[00:01:01] Józefa: Łatwiej jest otworzyć stronę na Facebooku lub założyć nowe konto na Instagramie, założyć kanał na YouTube, ale oto sekret, którego Ci nie zdradzą. To tyle samo pracy. Nawet jeśli złamiesz kod dzisiejszego algorytmu, nie będziesz właścicielem niczego, co tam zbudujesz, ani treści, ani odbiorców. Jeśli więc i tak zamierzasz budować, dlaczego nie zbudować tego w swojej przestrzeni? Zabieranie takiego czasu może być przerażające.

Jeśli więc jeszcze nie jesteś przekonany, pozwól, że przedstawię Ci kilka innych powodów, dla których powinieneś wybrać stronę internetową, a nie coś w mediach społecznościowych. Mam tutaj listę i tak naprawdę opierają się one na sobie. Ale pierwszą rzeczą jest to, że witryna internetowa obejmuje pięć „W”: kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego. Wiem, że to podstawowe informacje, ale ludzie powinni je znać, patrząc na Twój produkt lub firmę.

Książka telefoniczna, niezależnie od tego, czy miałeś żółte, czy białe strony, już dawno zniknęła, ale to nie znaczy, że nie ma potrzeby korzystania z tych informacji. Kiedy ludzie szukają odpowiedniej usługi lub produktu, który mógłby rozwiązać ich problemy, korzystają z Internetu, aby to zrobić. Powinieneś więc tam być, a znalezienie Twoich informacji powinno być łatwe.

Warto przeczytać!  Niestandardowe pola rejestracji woocommerce — WordPress Development Stack Exchange

[00:02:12] Józefa: Co prowadzi nas bezpośrednio do punktu numer dwa.

Kiedy ludzie wiedzą o tobie te rzeczy, wiedzą, kim jesteś, co robisz, kiedy się do ciebie dostać, gdzie jesteś i dlaczego to robisz. Posiadanie tych informacji zwiększa zaufanie i sprawia, że ​​wyglądasz bardziej profesjonalnie, a zauważyłem, że dla ludzi jest to sprzeczne z intuicją. Przecież to zasób cyfrowy. Jednak w przeważającej mierze widzimy konsumentów, którzy są dobrze zbadani, zanim do nas dotrą. Przyjrzeli się już wszystkim Twoim konkurentom i sprawdzili, czy jesteś człowiekiem, czy podzielasz niektóre z ich wartości i jak radzisz sobie z marnotrawstwem, skargami lub pochwałami.

Nigdy nie możesz wiedzieć, kto Cię szuka. Dlatego uczynienie wszystkiego tak przejrzystym i łatwym do zobaczenia, jak to tylko możliwe, sprawi, że będziesz bardziej godny zaufania. A im bardziej godny zaufania i profesjonalny będziesz wyglądać, to numer trzeci, tym większe masz szanse na pozyskanie dobrych potencjalnych klientów i kontaktów, co może przerodzić się w sprzedaż lub przynajmniej szansę sprzedażową. Ważne jest, aby mieć dobrych potencjalnych klientów i kontakty. Prawidłowy?

[00:03:17] Józefa: Jeśli Twoje informacje znajdują się na stronie internetowej, ludzie mogą się wstępnie zakwalifikować. Jeśli mają już wyczucie, czy pasują do Twojego produktu lub usługi, trzymaj kciuki. Większość czasu możesz spędzać z ludźmi, którzy zadają poważne pytania.

Przychodząc o czwartej, możesz to zrobić w dowolny sposób, używając słów lub grafiki, NFT swoich najnowszych prac lub samouczków wideo. Pozwala opowiedzieć swoją historię w sposób, który inne media muszą ograniczać.

I co ważne, nadal możesz robić te rzeczy gdzie indziej. Prawidłowy? Jednak mając zasadniczo swój cyfrowy dom online, przechowuj swoje rzeczy online w miejscu, którego jesteś właścicielem i którym zarządzasz, a następnie przyciągaj do siebie ludzi za pośrednictwem tych innych kanałów. Spraw, aby wszystko ze sobą współpracowało.

Warto przeczytać!  Jak przyspieszyć motyw WordPress WooCommerce

[00:04:07] Józefa: Mam piątą rzecz, głównie dlatego, że lubię listy składające się z trzech lub pięciu osób, a lista, którą miałem, zawierała cztery, ale także dlatego, że to prawda. Numer pięć jest nadal aktualny.

Zdobywanie domen to świetna zabawa. Masz coś do podzielenia się ze światem, a nazwa Twojej domeny to tytuł, historia i pierwsze wrażenie. I czy nie jest to wspaniałe, zamiast mówić, że możesz mnie znaleźć na LinkedIn, ukośnikiem itp.?

Możesz powiedzieć coś szybko i zapadającego w pamięć. Josepha.blog czy cokolwiek tam zarejestrowałeś. Zdobywanie domen to świetna zabawa. To piąta rzecz, a ja próbowałam udawać, że to nic wielkiego.

Ale jest to także jedna z pierwszych rzeczy, które musisz zrobić i jest to wielka sprawa. Możesz mieć własną domenę i może ona wiele ci powiedzieć. Oto kilka podstawowych i mniej podstawowych powodów, dla których warto mieć stronę internetową. Jeśli jesteś przekonany lub przynajmniej zaintrygowany, mam kilka samouczków, które pomogą Ci zacząć, a linki do nich zamieszczę w notatkach z programu.

[00:05:03] (Przerwa muzyczna)

[00:05:11] Józefa: Co prowadzi nas teraz do naszej małej listy wielkich rzeczy.

Mam dziś dla ciebie cztery wielkie rzeczy: cztery. Po pierwsze, mam dla was okazję do przetestowania naszego kolejnego ważnego wydania. Naszą następną ważną wersją jest WordPress 6.5. Docelowa data premiery to 26 marca. Ale przyjeżdżając tutaj 13 lutego, mamy zaplanowaną wersję beta 1. To pierwsza szansa na przesłanie opinii. Wiele funkcji, które wprowadzamy w tej wersji, jest dużych i rozwija się dość szybko. Jeśli więc jesteś już zwykłym użytkownikiem WordPressa, wejdź na główny kanał lub na make.WordPress.org/core i zdobądź tę wersję beta. Przydałoby nam się wiele Waszych opinii na ten temat.

Po drugie, otworzyła się druga grupa Programu Mentorskiego Współtwórców i zapraszamy uczestników, niezależnie od tego, czy chcesz być mentorem, czy kimś być mentorem. Przyjmujemy zgłoszenia na oba kierunki. Jest to fantastyczna okazja dla doświadczonych współpracowników, aby pomóc innym ludziom dowiedzieć się, jak to zrobić. A także, jeśli po raz pierwszy uczysz się współtworzyć oprogramowanie open source i WordPress, wiem, że może to być przerażające. Zajęło mi wiele, wiele prób, aby naprawdę zacząć. Jest to więc świetna okazja dla każdego, kto próbuje wnieść swój wkład w nowy, inny sposób.

Warto przeczytać!  plugins - Dlaczego mój widżet nie jest widoczny w motywie Wordpress Twenty Twenty-Three

[00:06:35] Józefa: Trzecią rzeczą, którą mam, jest post na temat wyzwolenia danych w 2024 r. Jest to jeden z naszych najważniejszych celów w tym roku.

Sieć, w której zamknięcie w systemie powinno należeć już do przeszłości, a migracja witryny do WordPress lub wokół ekosystemu WordPress powinna być wykonalna zasadniczo jednym kliknięciem, a zatem mamy dużo pracy Tam. Znajdziesz go na WordPress.org/data-liberation. Link do tego będzie znajdował się w naszych notatkach z programu, ale trzeba też włożyć dużo pracy, nie tylko w zebranie tych zasobów w całość, ale także w celu uzyskania narzędzi towarzyszących zasobom. Więc udaj się tam i przyjrzyj się, co tam jest. A jeśli masz coś do wniesienia, podziel się nim.

[00:07:21] Józefa: I moja czwarta, ostatnia rzecz jest taka, że ​​WordCamp Asia odbędzie się za około miesiąc. Masz więc jeszcze czas na zaplanowanie swojej obecności. Jeśli chcesz to zrobić, przejdź na stronę asia.wordcamp.org, aby dowiedzieć się więcej.

I to, moi przyjaciele, jest wasza mała lista wielkich rzeczy. Nie zapomnij śledzić nas w swojej ulubionej aplikacji do podcastów lub subskrybować bezpośrednio na WordPress.org/news. Otrzymasz przyjazne przypomnienie za każdym razem, gdy pojawi się nowy odcinek. Jeśli spodobało Ci się to, co dzisiaj usłyszałeś, udostępnij to innemu WordPresserowi lub specjalnie temu; jeśli spodobało Ci się to, co usłyszałeś, udostępnij to innemu współpracownikowi, niezależnie od tego, czy zna WordPress, czy nie. Jeśli jednak masz pytania dotyczące tego, co usłyszałeś, możesz podzielić się nimi ze mną na adres wpbriefing@WordPress.org. Jestem twoim gospodarzem, Josepha Haden Chomphosy. Dziękuję za dzisiejsze przybycie na odprawę WordPress i do zobaczenia ponownie za kilka tygodni.

[00:08:10] (Zakończenie muzyczne)


Źródło