Dlaczego Wendy’s uruchomiła podcast o prawdziwej zbrodni
Jednym z elementów produkcji serialu było rozważenie tonu, ponieważ marka chciała zachować spójność ze swoim marketingiem w swojej ojczyźnie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych, ale widzi skrzyżowanie brytyjskiego poczucia humoru i żartobliwej reklamy Wendy.
„Jesteśmy naprawdę zaangażowani w to, aby utrzymać tę scenę na arenie międzynarodowej. Chcemy, aby nasza marka była reprezentowana w ten sam sposób w każdym kraju, bez względu na to, w jakim kraju się znajdujemy” – dodał Yun.
„Ale musimy także rozpoznać tę publiczność i przyciągnąć do niej uwagę. Zatem żartobliwy humor, który istnieje w Kanadzie, nie jest taki sam jak w USA i nie jest taki sam jak w Wielkiej Brytanii. Musimy więc mieć bazę. Musimy jednak także zachować elastyczność w kwestii sposobu iteracji. Mamy więc swoje zasady. Nie staramy się tworzyć wrogów. Staramy się dobrze bawić.”
Deletroz ujawnił, że od premiery podcastu na początku tego miesiąca liczba pobrań podcastu rośnie – z około 100 dziennie, z czego 40% odbywa się za pośrednictwem Spotify. Seria jest również dostępna na innych platformach audio, w tym Apple Music. Fragmenty każdego odcinka są także udostępniane za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych.
„To zatłoczone środowisko i zatłoczona przestrzeń, ale przebijamy się przez to” – kontynuowała.
Po zakończeniu kampanii uwzględniona zostanie poprawa sprzedaży, liczby pobrań podcastów i liczby wizyt w witrynie dzięki kodowi QR dołączonemu do reklamy serialu. W pierwszym tygodniu za pomocą samego kodu QR zarejestrowano ponad 18 000 odwiedzin.