Marketing

Dlaczego większość cyfrowych platform wiodących zawodzi?

  • 21 lipca, 2023
  • 4 min read
Dlaczego większość cyfrowych platform wiodących zawodzi?


W przypadku firm marketingowych, takich jak nasza i nasi klienci, sukces mierzy się zdolnością do generowania, oceny, pielęgnowania i zamykania potencjalnych klientów. I w większości oznacza to cyfrowe leady.

Postrzegany sukces lub porażka strategii generowania leadów będzie często przypisywany samemu leadowi, a nie całemu procesowi. Z tego powodu trudno jest ocenić proces generowania potencjalnych klientów, jeśli zbyt szybko ocenia się go wyłącznie na podstawie potencjalnego klienta, a nie samego procesu, co jest łatwe w przypadku rozproszenia uwagi tak wielu organizacji, które reklamują, że mają najlepsze leady.

W większości przypadków, jeśli istnieje firma reklamująca jedno źródło lub „srebrną kulę” dla potencjalnych klientów finansowych, zapytałbym ich, ile osób korzystało z nich przez wiele lat i zanotował ich odpowiedź. Lub, jeszcze lepiej, być może wypróbowałeś kilka platform, które brzmiały świetnie, ale nigdy nie działały tak, jak zostały sprzedane. W tym przypadku wiesz, że nie wszystkie strategie generowania leadów działają tak, jak się je sprzedaje.

Po przeprowadzeniu tysięcy kampanii i pracy z inteligentnymi ludźmi możemy podpowiedzieć Ci, na co warto zwrócić uwagę. Jeśli pamiętasz o poniższych elementach, zobaczysz to w swoich wynikach. Oczywiście nie oznacza to, że od czasu do czasu nie zobaczysz złych leadów (to wszystko jest częścią sprzedaży i marketingu). Ale prawdopodobnie będziesz miał wyższy wskaźnik sukcesu, jeśli zapamiętasz te punkty:

Warto przeczytać!  13 zabawnych elementów, które można włączyć do spersonalizowanych kampanii marketingowych

Łączność

Czy Twoja obecna kampania cyfrowa jest połączona z innymi bezpłatnymi platformami? Facebook jest świetny, ale lepiej, jeśli jest połączony z pielęgnacją poczty e-mail, remarketingiem, świetną stroną docelową itp. To dużo pracy, ale ważne jest posiadanie miksu mediów cyfrowych.

Czas

Czy dajesz swojej kampanii odpowiedni czas, aby była skuteczna? Pamiętaj, że po drodze należy wprowadzić korekty i praktyczne zarządzanie. Sugerujemy trzy miesiące dla większości kampanii.

Nierealne oczekiwania

Rozważ ofertę, budżet i proporcjonalny zwrot. Pamiętaj też, że w miarę optymalizacji kampanii wskaźniki powinny poprawiać się z czasem, gdy włożysz pracę w ich dostosowanie. Oczekiwania powinny opierać się na liczbie i jakości leadów od podmiotu marketingowego. Pamiętać, zamykanie potencjalnych klientów zależy od Ciebie.

Zdolność sprzedaży

Wszelkiego rodzaju kampanie marketingowe kończą się niepowodzeniem z powodu braku możliwości sprzedaży i infrastruktury w organizacji. Jest to szczególnie niebezpieczne, gdy wydaje się, że firma zamyka znaczną część działalności, ale może zamykać znacznie więcej. Mogą wtedy być sfrustrowani i obwiniać kampanię marketingową, a nie swoją zdolność do zamykania potencjalnych klientów, które przedstawiła im kampania. Ostatecznie sprzedaż jest umiejętnością i należy ją pielęgnować ze względu na ten ważny fakt: marketing pokazuje potencjalnym klientom drzwi, ale musisz je dla nich otworzyć w swoich wysiłkach i umiejętnościach sprzedażowych.

Warto przeczytać!  DOOH wykazuje rosnącą przyczepność jako środek wydajności: eksperci

Pokusa następnej wspaniałej rzeczy

Nie rozpraszaj się innymi typami kampanii i nie trać ochoty na bieżącą kampanię. Istnieje ciągła presja związana z przeskakiwaniem do następnego świetnego źródła leadów… chociaż niektóre z tych leadów mogą być świetne, nie odniesiesz trwałego sukcesu, jeśli nie będziesz przestrzegać powyższych punktów w swojej strategii generowania leadów i zamykania sprzedaży.

Marketing cyfrowy, na każdym poziomie iw każdej branży, jest trudny i ciągle się zmienia. W rezultacie jest bardzo źle rozumiany, co utrudnia zaangażowanie i ocenę. Ale prawda jest taka, że ​​żyjemy w cyfrowym świecie i im lepiej wiesz, jak konkurować za pomocą konkretnych strategii sprzedaży i marketingu, tym lepiej.

John Capuano jest współzałożycielem Lone Beacon


Źródło