Marketing

„Dni, kiedy influencer marketing był realizowany w odosobnieniu, minęły” — mówi Influencer z nowym stanowiskiem wyższego szczebla

  • 10 lutego, 2023
  • 3 min read
„Dni, kiedy influencer marketing był realizowany w odosobnieniu, minęły” — mówi Influencer z nowym stanowiskiem wyższego szczebla


Influencer ogłosił nominację Łukasz Barnesbyły dyrektor ds. cyfrowych i dyrektor ds. przychodów w VICE, jako prezes na region EMEA.

LONDYN, 10 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Globalna firma zajmująca się marketingiem influencerów, Influencer ogłosiła dziś powołanie weterana mediów cyfrowych Łukasz Barnes jako prezes EMEA. Nominacja sygnalizuje ciągłe zaangażowanie Influencera w umacnianie integracji marketingu influencerów z szerszym marketingiem, jednocześnie sygnalizując początek agresywnego planu ekspansji w regionie EMEA.

Influencer zobowiązuje się do tego, aby twórcy byli kluczową częścią każdego segmentu media planu marki, co oznacza znaczenie twórców w przyszłości reklamy. Dawno minęły czasy, kiedy influencer marketing był realizowany w odosobnieniu, a wiele marek poszukuje bardziej dedykowanych strategii. W przypadku tych marek budżety przeznaczone na marketing influencerów zwiększają wskaźniki, które mogą pozostawać w stagnacji gdzie indziej, takie jak wycofanie i konwersja, co sugeruje, że marketing influencer może przesuwać się wyżej na ścieżce, zamiast pozostać czysto taktyczną aktywacją. Są to strategie, które są już realizowane przez firmy takie jak Google Pixel, Nike i Hilton. Ta ewolucja następuje również w czasie, gdy sytuacja ekonomiczna oznacza, że ​​marki muszą uważniej niż kiedykolwiek monitorować swój marketingowy zwrot z inwestycji.

Warto przeczytać!  Zing Zang przedstawia nowy „Blazing” Hot Bloody Mary Mix i RTD

Nominacja Luke’a wspiera zaangażowanie Influencera w oferowanie klientom bardziej zintegrowanego podejścia do marketingu influencerskiego. Podobnie jak w przypadku treści markowych 5 lat temu, teraz jest punkt, w którym marketing kierowany przez twórców może naprawdę odgrywać rolę przemawiania do młodszych odbiorców, tych o najwyższych dochodach do dyspozycji, a doświadczenie Luke’a może pomóc Influencerowi być liderem w tej dziedzinie. Luke wnosi ze sobą ogromne doświadczenie po stronie wydawcy branży mediów cyfrowych, pracując w VICE przez ostatnie 7 lat. Tutaj Luke pełnił rolę CDO i CRO, EMEA, między innymi, w VICE Media Group, przejmując odpowiedzialność za działalność w regionie EMEA i APAC w ramach ich cyfrowych tytułów medialnych. Luke ma również duże doświadczenie w przestrzeni twórców, rozpoczynając swoją karierę jako przedsiębiorca w przestrzeni twórców mediów społecznościowych, sprzedając swój biznes w 2012 roku firmie TheAudience z Los Angeles, gdzie rozpoczął działalność w Wielkiej Brytanii.

CEO influencera Bena Jeffriesa powiedział: „Luke jest nieustępliwym budowniczym biznesu i wnosi ze sobą ogromną ilość ducha przedsiębiorczości – obie te rzeczy są bardzo zgodne z wartościami naszej firmy. Jego ogromne doświadczenie w identyfikowaniu możliwości branżowych i rozwijaniu firm będzie miało ogromne znaczenie ponieważ chcemy rozwijać Influencera i ulepszać sposób, w jaki obsługujemy klientów w regionie EMEA w 2023 roku”.

Warto przeczytać!  Jak wspierany przez WPP i NBCU Anzu chce wypełnić „lukę” w grach za pomocą marketingu

Influencer to oparta na danych, globalna firma zajmująca się marketingiem wpływowym z unikalnym, kompleksowym podejściem „władzy ludzi i siły platformy”. Ich oparte na danych studio pomysłów, platforma marki i aplikacja dla twórców zapewniają wpływ na dużą skalę. Influencer opowiada się za ruchem w kierunku „Prawdziwego ludzkiego wpływu” – bardziej namacalnych, skalowalnych rezultatów, które twórcy mogą osiągnąć poza samymi upodobaniami i wrażeniami. Amazon, Coca-Cola, Visit Dubai, TikTok i Meta oraz marki z każdej branży wykorzystują potęgę Prawdziwego Ludzkiego Wpływu przez cały rok.

KONTAKT:
Hester Bates
hester@influencer.com
+44 (0) 7985 306 664

Cision

Cision

Zobacz oryginalną zawartość:


Źródło