Rozrywka

Drake odpowiada nową piosenką na utwór Kendricka Lamara

  • 14 kwietnia, 2024
  • 6 min read
Drake odpowiada nową piosenką na utwór Kendricka Lamara


Po tym, jak Kendrick Lamar wycelował w Drake’a i J. Cole’a w „Like That” Metro Boomin i Future, Drake najwyraźniej odpowiedział – chociaż nie było oficjalnego potwierdzenia – wydając diss, który pojawił się w mediach społecznościowych w sobotę (13 kwietnia).

Wczesnym rankiem w mediach społecznościowych „wyciekła” czterominutowa piosenka przypisywana Drake’owi, a niektórzy wątpili w jej autentyczność i spekulowali, że jest to płyta stworzona przez sztuczną inteligencję. Oryginalna wersja brzmiała jak niezmiksowane demo z interpolacją utworu „Get Money” Junior MAFIA, podczas gdy po południu pojawiła się wysokiej jakości wersja z innym rytmem. Aby uczynić sprawę bardziej nieprzejrzystą, Power 105 stwierdziło, że utwór diss jest zgodny z prawem i zadebiutował oficjalną grafiką przedstawiającą Lamara wykonującego pompki, chociaż zespół Drake’a nie od razu potwierdził legalność utworu, gdy skontaktował się z nim Różnorodność.

Po długim dniu rozmów w Internecie Drake najwyraźniej potwierdził legalność utworu, publikując na Instagramie zdjęcie Umy Thurman w roli panny młodej w „Kill Bill” z mieczem samurajskim w otoczeniu grupy napastników. Nie tylko Power 105, ale także jej spółka-matka iHeartRadio – największa sieć radiowa w kraju – opublikowała piosenkę, co również potwierdza jej autentyczność.

W piosence Drake’a, najwyraźniej zatytułowanej „Push Ups”, raper strzela we wszystkich kierunkach. Oczywiście uderza Lamara prosto z bramki kilkoma dźgnięciami. „Jak, do cholery, stepujesz w męskim rozmiarze 7?” on rapuje. „Twój ostatni jest zamurowany, naprawdę nie jesteś na gównie / Robią dla ciebie wymówki, bo nienawidzą, jak się zapalam / Wyciągnij kontrakt, bo musimy zobaczyć rozłam / Nie ma mowy, żebyś zrobił szpagaty, suko, mogą ci się to przytrafić rozerwać.”

Warto przeczytać!  „Moje życie osobiste było gówniane”

Następnie kontynuuje, naśmiewając się z gościnnych występów Lamara w mainstreamowych piosenkach popowych i sugeruje, że poprzednia wytwórnia Lamara, Top Dawg Entertainment, zażądała połowy jego zarobków. „Maroon 5 potrzebuje wersetu, lepiej zrób to dowcipnie / W takim razie potrzebujemy wersetu dla Swifties / Top powiedz, spadaj, lepiej rzuć i daj mu 50 / Pipsqueak, pisz dalej / Nie jesteś w żadnej wielkiej trójce, SZA ma wytarłeś, Travis cię wytarł, Savage cię wytarł / Podobnie jak twój chłopiec z wytwórni, ty Interscope właśnie teraz.

Wygląda także na to, że chce spróbować Cole’a, który upuścił swoją płytę Lamara „7 Minute Drill”, a następnie usunął ją ze streamingu po tym, jak żałował jej wydania. „Słuchaj, nigdy nie mógłbym być niczyim fanem numer jeden / Twoim pierwszym numerem jeden, musiałem ci to oddać w ręce” – mówi, nawiązując do „First Person Shooter”, jego współpracy z Cole’em, zawartej w zeszłorocznym „For All the Dogs”, która stała się pierwszą piosenką Cole’a, która znalazła się na szczycie listy Billboard Hot 100.

Później w piosence Drake ponownie ożywia Cole’a, rapując: „A ta pieprzona piosenka, którą wszyscy macie, nie zaczyna z nami beefu / To gówno parzy się w garnku, teraz się nagrzewam / Nie obchodzi mnie to Cole myśli, że to gówno Dot było cholernie słabe.

Na celownik stawia także długoletniego współpracownika The Weeknda, prawdopodobnie ze względu na pojawienie się piosenkarza na najnowszym albumie Future i Metro Boomin „We Still Don’t Trust You”. „Twierdźcie, że 6, a chłopcy nawet z tego nie wyszli / A kiedy wy, chłopcy, się wzbogaciliście, musieliście od tego uciekać / Cash dmuchał tutaj w oszukiwanie chleba Abla / Gówno, które robimy dla suk, on robi dla n-s. ” Krótko po tym, jak piosenka Drake’a trafiła do mediów społecznościowych, The Weeknd zamieścił w swojej relacji na Instagramie zdjęcie, na którym je popcorn i się śmieje.

Warto przeczytać!  „Pohamuj entuzjazm”, odcinek 3. Żart był poważny. Larry David Edytuj debatę – The Hollywood Reporter

I na dokładkę otwiera bar w Metro Boomin, z którym przez ostatni rok kłócił się: „Metro zamknij swoją dupę i nagraj trochę perkusji, czarnuchu”.

Rick Ross to kolejny raper, który przyłapał się na bezdomnym w „Push Ups” po tym, jak pojawił się w „We Don’t Trust You” i przestał obserwować Drake’a na Instagramie. „Mogę zabrać twoją najnowszą dziewczynę i skuć ją jak Ricky” – rapuje Drake, nawiązując do historii Rossa jako funkcjonariusza więziennego. „Nie mogę uwierzyć, że on wskakuje, ten n… kończy pięćdziesiątkę / Każdą piosenkę, która znalazła się na listach przebojów, dostał od Drizzy’ego / Wydaj ten mały czek, który dostałeś i trzymaj się z daleka od moich spraw / Martw się o cokolwiek rozmawiam z tobą i…” Urywa, niektórzy spekulują, że nawiązuje do Diddy’ego i jego bieżących problemów prawnych.

Po ujawnieniu dissu Drake’a Ross szybko wszedł do studia i wypuścił piosenkę zatytułowaną „Champagne Moments”, w której twierdzi, że Drake miał operację nosa i ukradł Lil Wayne’owi flow.

Wszystko nabrało tempa 25 marca, kiedy Lamar wycelował w Drake’a i Cole’a w niewymienionym wersecie w utworze „Like That” Metro Boomin i Future, który pojawił się na wspólnej płycie tej pary „We Don’t Trust You”. ” Wers Lamara był wyraźną odpowiedzią na „First Person Shooter”, w którym Cole określił siebie, Drake’a i Lamara mianem „wielkiej trójki”: „Kocham, kiedy kłócą się z najtwardszym MC / Czy to K. Dot? Czy to Aubrey? Albo ja? / Jesteśmy wielką trójką, jakbyśmy rozpoczęli ligę.

Warto przeczytać!  M&Ms mówi, że zastępuje „ukochanych rzeczników” Mayą Rudolph

Lamar odpowiedział stanowczym wersetem, który odważnie wyznaczył granicę między nim a innymi raperami. „Tak, wstawaj ze mną, pieprzyć ukradkowe obrzucanie się / „First Person Shooter”. Mam nadzieję, że przyszli z trzema przełącznikami” – rapował. „Pieprzyć wielką trójkę, n…a, to po prostu duży ja”.

Cole odpowiedział później w swoim dissie „7 Minute Drill”, który znalazł się na jego niespodziewanym albumie „Might Delete Później”. „Dostałem telefon, mówią, że ktoś obraża / Chcesz trochę uwagi, to wiąże się z przedłużeniem” – rapował. „Nadal daje występy, ale wypadł jak „The Simpsons” / Twoje pierwsze gówno było klasyczne, ostatnie było tragiczne / Twoje drugie gówno uśpiło n-ów, ale je zatankowali / Twoje trzecie gówno było ogromne i to był twój najlepszy moment / Szedłem tuż za tobą i właśnie teraz uderzyłem w swój.”

Cole spotkał się z mieszanymi reakcjami po tym, jak powiedział publiczności na festiwalu w Dreamville, że wydanie tego utworu było „najgorszą rzeczą, jaką zrobiłem w moim pieprzonym życiu”. Chociaż niektórzy chwalili Cole’a za zmiażdżenie wołowiny, wielu kpiło z rapera za tak szybkie poddanie się Lamarowi. Wczoraj usunął utwór z serwisów streamingowych.


Źródło