Marketing

Droga marketerów do wyższego zwrotu z inwestycji, wiadomości marketingowe i reklamowe, ET BrandEquity

  • 13 lutego, 2023
  • 3 min read
Droga marketerów do wyższego zwrotu z inwestycji, wiadomości marketingowe i reklamowe, ET BrandEquity


Sukhleen Aneja, Varun Mohan, Anirban Roy Choudhury (LR)

W obecnym scenariuszu, gdy konsumenci włączają swoje telewizory, nie robią tego z zamiarem oglądania tego, co nadawca lub kanał chce pokazać w określonym czasie, ale w celu wybrania ulubionych treści.

Ta koncepcja połączonej telewizji, w której konsumenci łączą swoje telewizory z platformą OTT, zyskuje na popularności dzięki nienagannej jakości treści w OTT, wygodzie konsumenta, personalizacji i nie tylko.

Według raportu GroupM-Kantar około 20 do 22 milionów gospodarstw domowych w Indiach ma obecnie podłączone do Internetu telewizory (CTV). Ponadto szacuje się, że marki zwiększą wydatki na reklamę CTV z 86 mln USD w 2023 r. do 395 mln USD do 2027 r.

Aby szczegółowo zrozumieć scenariusz telewizji podłączonej, Anirban Roy Choudhury, zastępca redaktora ETBrandequity zaprosił na scenę Sukhleen Aneja, dyrektor generalny ds. marek kosmetycznych, Good Glamm Group, oraz Varuna Mohana, szefa ds. Festiwal 2023.

ciąg dalszy poniżej

Aneja powiedziała, że ​​przyszłość CTV rysuje się w niezwykle jasnych barwach. „Jest to zasadniczo spowodowane tym, że konsumenci mogą wybierać swoje treści. Sam fakt, że są w podłączonej telewizji, wynika z tego, że nie chcą być zmuszani do oglądania tego, co pochodzi od nadawcy”.

Warto przeczytać!  Internetowy rynek sprzedaży wina będzie świadkiem przyspieszenia wzrostu

Mohan dodał: „Konsumenci chcą wygody i możliwości dostosowania, stąd też popularność telewizji podłączonej”.

Jeśli chodzi o budżety reklamowe dla telewizorów podłączonych, Good Glamm Group była początkowo marką D2C, a teraz robi krok w kierunku marketingu wielokanałowego. Stąd też ich budżety nie są precyzyjnie segregowane według medium. Ostatecznym parametrem sukcesu jest uzyskanie wysokiego zwrotu z inwestycji.

Co więcej, kluczem do skutecznej strategii reklamowej CTV jest pobranie małej próbki, przeprowadzenie testów a/b kampanii na różnych wdrożeniach cyfrowych, przeanalizowanie współczynnika klikalności, a następnie odpowiednie skalowanie.

Aneja powiedziała: „Dzięki praktycznemu doświadczeniu mogę powiedzieć, że CTV zdecydowanie zapewnia wyższy zwrot z inwestycji po prostu dlatego, że grupa odbiorców kupujących pokrywa się bardzo często. Ponadto kierowanie na przeglądarki zawsze zajmuje więcej czasu, aby pokazać zwrot z inwestycji niż bezpośrednie kierowanie na kupujących”.

Mohan uważa, że ​​Connected TV to terminologia najczęściej nadużywana, ale jednocześnie najmniej rozumiana jako platforma przez marketerów. Jedynym głównym wyzwaniem, przed którym stoją marketerzy, jest nieświadomość możliwości CTV i wartości, jaką może wnieść do ich marki.

Warto przeczytać!  Rok silniejszych intencji strategicznych

Wyzwania, przed którymi stają dziś marki związane z telewizją internetową, to możliwość dotarcia do właściwej grupy odbiorców, a następnie optymalizacja wyników w czasie rzeczywistym.

„Czasami kreacje nie są skuteczne, a czasami wdrożenie nie jest. Ponadto, kiedy również mierzysz, musisz określić, jaka jest właściwa mieszanka marketingowa dla Twojej marki” – powiedziała Aneja.

  • Zaktualizowano 13 lutego 2023 r. o 08:02 czasu IST

Najczęściej czytane w wersji cyfrowej

Dołącz do społeczności 2M+ profesjonalistów z branży

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje i analizy.

Pobierz aplikację ETBrandEquity

  • Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Zapisz swoje ulubione artykuły


Źródło