Marketing

Dutch Bros wprowadza nowy słodko-pikantny napój

  • 1 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Dutch Bros wprowadza nowy słodko-pikantny napój


Napój energetyczny Mangonada Rebel zawierający Tajín® jest dostępny tylko przez ograniczony czas

PRZEPUSTKA GRANTA, Ruda., 1 kwietnia 2023 r /PRNewswire/ — Wzbogać swój dzień najnowszym napojem firmy Dutch Bros, the Buntownik Mangonady i na wierzchu, jakby było gorąco, z Tajín®! Od dzisiaj ten orzeźwiający nowy napój jest dostępny we wszystkich ponad 700 lokalizacjach Dutch Bros.

Zapoznaj się z pełną interaktywną wielokanałową informacją prasową tutaj:

  • The Buntownik Mangonady jest inspirowany kultowym meksykańskim smakołykiem. To energetyzujące podejście do klasyki zawiera mieszankę ekskluzywnego napoju energetycznego Dutch Bros, Rebel i smak mangonady zwieńczone Strawberry Real Fruit i Tajín. Można go zamówić w wersji mieszanej lub mrożonej.

Tajín to wyjątkowa mieszanka 100% naturalnych papryczek chili, limonki i soli morskiej. To idealny dodatek, który nada każdemu napojowi lekko pikantny akcent. Koniecznie wypróbuj Lemoniada Mangonada na równie pyszną, bezkofeinową opcję!

„Kiedy po raz pierwszy przetestowaliśmy Mangonada Rebel w zeszłym roku na kilku wybranych rynkach, szum i miłość do tego napoju były absolutnie poza listami przebojów” – powiedział Krystyna Szastarszy dyrektor ds. marketingu regionalnego w firmie Dutch Bros. „Bardzo kochamy profil smakowy Mangonada i jesteśmy tak niesamowicie podekscytowani, że możemy udostępnić ten napój wszystkim społecznościom, którym służymy!”

„Mangonada Rebel firmy Dutch Bros to idealny napój, który zaprezentuje wyjątkową kompozycję smakową Tajín i charakterystyczny pikantny smak w połączeniu ze słodkim i orzeźwiającym profilem mango” — powiedział Juana Carlosa LimonaBrand Marketing Manager w Tajín USA. „Ponieważ miłośnicy Dutch Bros i Tajín mogą teraz doświadczyć tego jedynego w swoim rodzaju połączenia, zachęcamy wszystkich fanów do dzielenia się miłością za pośrednictwem kanałów społecznościowych za pomocą hashtagu #TajinIt”.

Mangonada Rebel jest dostępna do końca czerwca.

TAJÍN® jest zarejestrowanym znakiem towarowym i jest używany za zgodą.

O Dutch Bros
Holenderski kawa braci to firma zajmująca się kawą typu drive-thru, której celem jest wprowadzanie ogromnych zmian jedna filiżanka na raz. Siedziba w Grants Pass, Oregongdzie została założona w 1992 r. przez Dane i Travis Boersma, teraz udostępnia „Dutch Luv” ponad 700 lokalizacjom w 14 stanach. Dutch Bros serwuje kawę speciality, koktajle, mrożonki, herbaty, ekskluzywny napój energetyczny Dutch Bros Rebel™ oraz kawę parzoną na zimno z dodatkiem azotu. Bogata, zastrzeżona mieszanka kawy jest wytwarzana ręcznie od początku do końca.

Oprócz swojej misji szybkości, jakości i usług, Dutch Bros zobowiązuje się do odwdzięczenia się społecznościom, którym służy. Za pośrednictwem Fundacji Dutch Bros oraz lokalnych operatorów i franczyzobiorców firma co roku przekazuje kilka milionów dolarów na cele w całym kraju.

Aby dowiedzieć się więcej o Dutch Bros, odwiedź www.dutchbros.comśledź dalej Dutch Bros Coffee Instagram, Facebook, Świergot& TIK Toki pobierz plik Aplikacja Dutch Bros zdobywać punkty i zdobywać nagrody!

O Tajínie
Industrias Tajín to meksykańska firma będąca liderem rynku w obu branżach Meksyk I Stany Zjednoczone w kategorii chili w proszku, oprócz bycia jedną z najważniejszych marek w produkcji i komercjalizacji produktów pochodzących z chili na całym świecie. Dziś jest obecna w ponad 65 krajach na całym świecie. Firma Tajin została założona w 1985 roku, zaskakując konsumentów idealną mieszanką limonki, chili i soli morskiej. W 1993 roku Tajín po raz pierwszy wyeksportował do Stany Zjednoczone i Tajin International Corporation została założona w Houston, Teksas, skąd zarządzana jest cała działalność handlowa marki w USA. Marka pojawiła się na rynkach Ameryki Środkowej i Europy w 2006 roku. Aby dowiedzieć się więcej o Tajín, odwiedź stronę www.tajin.com lub śledź nas w mediach społecznościowych przez @TajínUSA.

ŹRÓDŁO Kawa Dutch Bros




Źródło

Warto przeczytać!  Loyalty Newswire23 października 2023 | Mądry Marketer