Marketing

Duża szansa w detalicznych sieciach medialnych? Dane w czasie rzeczywistym.

  • 2 listopada, 2023
  • 4 min read


Jak wynika z nowego raportu Coresight Research i NIQ, sprzedawcy detaliczni powinni rozważyć udostępnianie danych ze swoich detalicznych sieci medialnych (RMN) w czasie rzeczywistym i rozszerzanie narzędzi promocyjnych dostępnych dla marek w tych sieciach.

W raporcie oszacowano, że RMN wygenerują przychody w wysokości 51,9 miliarda dolarów w 2023 r., w porównaniu z 43,3 miliarda dolarów w 2022 r. Część tego wzrostu będzie jednak wynikać z przeniesienia przez marki swoich wydatków z tradycyjnych wydatków handlowych, takich jak liczba przypadków (rabaty, po których producent sprzedaje produkty masowe sprzedawcom detalicznym) oraz koszty merchandisingu w sklepie. W rzeczywistości 94% marek objętych badaniem w raporcie stwierdziło, że planuje przekierować część zaplanowanych środków z marketingu handlowego na finansowanie mediów detalicznych w nadchodzącym budżecie marketingowym.

Sześćdziesiąt osiem procent respondentów, którzy planują realokację środków, stwierdziło, że planuje zmniejszyć liczbę przypadków, 59% stwierdziło, że zmniejszy stałe budżety handlowe, a 57% stwierdziło, że planuje zmniejszyć wydatki na promocję w sklepie.

Z raportu wynika, że ​​w związku z powszechną ekspansją sieci RMN marki oceniają sposób, w jaki z nich korzystają, i będą szukać tych, które zapewniają najlepsze wyniki.

Warto przeczytać!  Pierwsze kroki z marketingiem opartym na społeczności

„Duża liczba RMN na rynku oznacza, że ​​reklamodawcy zajmujący się marką mają duży wybór, co sprawia, że ​​dla sprzedawców detalicznych ważniejsze niż kiedykolwiek jest różnicowanie swojej oferty” – stwierdzono w raporcie.

Z raportu wynika, że ​​jednym ze sposobów, w jaki sprzedawcy detaliczni mogliby zwiększyć wartość swoich numerów RMN dla reklamodawców promujących markę, byłoby udostępnianie przez nich danych w czasie rzeczywistym podczas kampanii reklamowych. Okazało się, że 77% marek stwierdziło, że nie otrzymuje danych w czasie rzeczywistym. Jak wynika z raportu, udostępnianie danych w czasie rzeczywistym podczas kampanii ma wiele korzyści dla reklamodawców, powołując się na potencjalną możliwość szybkiego zidentyfikowania przyczyn nieskuteczności kampanii, a także uzyskania wglądu w to, jacy klienci najczęściej wchodzą w interakcję z reklamami. , Na przykład.

Spośród 100 producentów marek objętych badaniem na potrzeby raportu 97% stwierdziło, że dostęp do danych w czasie rzeczywistym skłoni ich do zwiększenia inwestycji w reklamę.

Szeroka gama narzędzi promocyjnych

Ponadto sprzedawcy detaliczni powinni również skupić się na zapewnianiu szerokiej gamy narzędzi promocyjnych w swoich RMN. Około dwie trzecie ankietowanych marek (67%) stwierdziło, że spodziewa się, że częścią RMN będą kupony cyfrowe lub fizyczne, a następnie promocje w mediach społecznościowych (66%).

Warto przeczytać!  W obliczu kryzysu mieszkaniowego Massachusetts dotuje jednostki po stawkach rynkowych

Inne narzędzia, których marki oczekiwały od sieci detalicznych, to:

  • Promocje w programie lojalnościowym (60%)
  • Spersonalizowane promocje zbliżeniowe (56%)
  • Promocje w sklepach (48%)
  • Wyświetlacze cyfrowe w sklepach (46%)

Z badania wynika, że ​​reklamodawcy zajmujący się marką oczekują, że RMN będzie oferować średnio 3,4 narzędzi promocyjnych.

Daj reklamodawcom większą kontrolę

W raporcie stwierdzono również, że reklamodawcy promujący markę odnieśliby korzyści z platformy samoobsługowej, która umożliwiłaby im składanie bardziej ukierunkowanych, cyfrowych ofert w ramach RMN sprzedawców detalicznych.

Prawie wszystkie ankietowane marki (95%) stwierdziły, że wykorzystują w swoim zestawie marketingowym kupony inne niż cyfrowe, ale 96% przekierowałoby swoje budżety marketingowe z kuponów innych niż cyfrowe na kupony cyfrowe, gdyby były w stanie dotrzeć do odbiorców za pomocą samoobsługi platforma. Ponadto 91% reklamodawców marek byłoby bardziej skłonnych do tworzenia większej liczby ofert dostosowanych do konkretnego sprzedawcy, gdyby mieli większą kontrolę nad procesem za pośrednictwem platformy samoobsługowej.

W raporcie zauważono, że przejście z kuponów innych niż cyfrowe na cyfrowe jest również korzystne dla sprzedawców detalicznych, ponieważ można je włączyć do programów lojalnościowych sprzedawców detalicznych i generować dla nich więcej danych własnych.

Ogólnie rzecz biorąc, RMN stwarzają możliwości zarówno dla sprzedawców detalicznych, jak i reklamodawców marek, jak stwierdzono w raporcie, ale zauważono również, że rynek jest „daleki od dojrzałego i szybko się rozwija”.


Źródło

Warto przeczytać!  6 kroków dla doradców finansowych do stworzenia skutecznej strategii marketingowej – InsuranceNewsNet