Filmy

Duże pieniądze za kontynuację Toona

  • 4 maja, 2024
  • 5 min read
Duże pieniądze za kontynuację Toona


Turniej Most Valuable Blockbuster organizowany przez Deadline powraca. Podczas gdy studia w czasie Covid szaleńczo przyjęły kinowy model dnia i daty, gdy kina były zamknięte, szybko zdały sobie sprawę, że nie ma nic bardziej dochodowego niż premiera kinowa i związane z nią konsekwencje. W każdym razie kino jest reklamą trwałości filmu w kolejnych oknach domowej rozrywki. W 2023 r. do dyskusji włączyli się streamerzy, tacy jak Apple, którzy również zdali sobie sprawę z konieczności teatralnego uprzedmiotowienia swoich filmów. Dane finansowe zebrane tutaj dla najcenniejszego turnieju Blockbuster w Deadline jest pozyskiwany z doświadczonych i zaufanych źródeł.

KINEMATOGRAFIA

Spider-Man: Po drugiej stronie Spider-Verse
Zdjęcia Sony/Columbia

Jeśli chodzi o filmy o superbohaterach, które unikają upadku w kasie, Spider-Man: Po całym wszechświecie to Dowód A. Był to zdecydowanie odnoszący największe sukcesy film o superbohaterach ubiegłego roku i doskonały dowód na to, że oni nie umarli. Jeśli chodzi o to, jak zapewnić przetrwanie gatunku, jest oczywiste: twórz filmy, które są lepsze niż wersje MCU i DC, które już widzieliśmy, i znacząco się od nich różnią. Animowane wieloświatowe eskapady Milesa Moralesa w dalszym ciągu są najlepszą wycieczką dla kinomanów, którzy Przez wszechświat z oceną A CinemaScore. Pierwszy nagrodzony Oscarem film pt. Spider-Man: Do Spider-Verse, był także hitem świątecznym (190,2 mln dolarów na rynku krajowym, 384,2 mln dolarów na świecie w 2018 r.); jego fani głodowali kontynuacji, a Sony stworzyło stłumiony popyt. Niezwykle ważne jest, aby Sony nie wprowadziło do kin filmu napisanego przez Phila Lorda i Christophera Millera, którzy byli także producentami z Amy Pascal. Pierwotnie film miał trafić do kin 7 października 2022 r., ale został wstrzymany przez stworzony przez Covida zator postprodukcyjny dotyczący filmów fabularnych i seriali streamingowych. Mimo to Sony zadziwiło wystawców na CinemaCon 2022 wczesnymi materiałami filmowymi, mimo że opóźniało to kontynuację na 2 czerwca 2023 r. Kiedy światowa premiera filmu miała miejsce w Westwood w Los Angeles, talenty filmowe stwierdziły, że to mokry wydruk , wielu pracowało nad tym do ostatniej chwili. Wszystko to świadczy o wielkim kunszcie i rzemiośle włożonym w ten awangardowy styl fabularny, który obejmuje oświetlenie postaci (nie jest to rotoskopowanie, chociaż wielu tak określa ten styl). Spider-Man: Po całym wszechświecie zanotował drugie najlepsze krajowe otwarcie w 2023 r. z kwotą 120,6 mln dolarów (za jedynie lalka Barbie162 mln dolarów), czyli 3,4 razy więcej niż premiera pierwszego filmu, która wyniosła 35,3 mln dolarów. I W poprzek Spider-Verse, w przeciwieństwie do najnowszych filmów akcji Sony z Tomem Hollandem i Zendayą w rolach głównych, film powstał bez odcisków palców MCU Disneya. Z zyskiem w wysokości 328 mln dolarów, Spider-Man: Po całym wszechświeciesos jest wyższy niż 200 milionów dolarów zysku osiągniętego przez aktorską grę Tom Holland-Zendaya z 2017 roku Spider-Man: Powrót do domu, i niewiele brakuje do zysku netto sequela z 2019 roku, który wyniesie 339 mln dolarów Spider-Man: Daleko od domu.

WYNIK PUDEŁKA

PODSUMOWANIE

Koszty P&A na poziomie 90 mln dolarów na całym świecie były w tym przypadku niskie, biorąc pod uwagę niezliczoną liczbę globalnych partnerów marki, w tym Hyundai (niesłychane w przypadku samochodu do współpracy z filmem animowanym), Burger King i Nike/Jordan Brand, które połączyły swój kultowy styl z Milesem Moralesem. Partnerzy wydali ponad 20 milionów dolarów na media zewnętrzne na całym świecie. Partnerzy marki stworzyli także animowane treści do swoich reklam. Twórcy filmu i zespoły projektowe Hyundai połączyły siły, aby stworzyć i zintegrować przyszłe systemy mobilności w filmowym Nueva York 2099 oraz przedstawić na potrzeby filmu latającą wersję pojazdu elektrycznego koncepcyjnego Hyundai Motors Prophecy. Burger King stworzył posiłek Spider-Verse składający się z czerwonej bułki z czarnymi nasionami i przekształcił sześć lokalizacji na całym świecie w świat Spider-Verse, w tym całkowicie zmieniając motywy wybranych lokalizacji. Współpraca z Amazonem wiązała się z: Spider-Man: Po drugiej stronie Spider-Verse Pakiet motywów Alexa, w którym Miles Morales zagłębił się w „werset Alexy”. Po włączeniu na urządzeniu Alexa pakiet motywów Spider-Verse zawierał dostosowane monity z odpowiedziami związanymi ze Spider-Manem, elementami wizualnymi i fragmentami dźwiękowymi z filmu; awatar Milesa Moralesa 3D; wideo AR o nazwie Maska Spider-Mana; oraz funkcję QR skanowania biletów. Niskie pozostałości, ponieważ jest to film animowany. Przychody ze transmisji strumieniowej wynoszące 160 milionów dolarów obejmują środki pochodzące z umowy Sony Netflix typu pay-one. Który film zostanie uznany za najbardziej dochodowy film w konkursie Most Valuable Blockbuster 2023 magazynu Deadline? Czy to jest to? Film Super Mario Bros Lub Lalka Barbie?

POWIĄZANE: Recenzja „Spider-Man: Across The Spider-Verse”: rozległa, złożona i kolorowa sieć przeznaczenia według Milesa Moralesa


Źródło

Warto przeczytać!  Dobry, zły i przytulaśny” ukazuje tortury wyrywania pazurów kotom tylko po to, by chronić meble