Dylan Mulvaney zmienia kolor na blond i pozuje z Tygrysem Tonym na rozdaniu nagród Tony
![Dylan Mulvaney zmienia kolor na blond i pozuje z Tygrysem Tonym na rozdaniu nagród Tony](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/06/NYPICHPDPICT000012555070-770x470.jpg)
Aktualności
tony nagrody
11 czerwca 2023 | 18:35
26-letnia Dylan Mulvaney udowadnia, że blondynki mają więcej zabawy, gdy pozowała z Tygrysem Kellogga na rękach.
Transpłciowa influencerka pojawiła się na 76. ceremonii rozdania nagród Tony Awards w kolorze magenta w United Palace Theatre w niedzielny wieczór, ubrana w czarną, ozdobioną diamentami suknię z siateczkowym gorsetem odsłaniającym ramiona.
Mulvaney pozował obok Tony’ego Tygrysa, który zamienił swój kultowy czerwony szalik na spersonalizowaną muszkę ze swoim imieniem.
Tony był „wspaniałym” dżentelmenem, który trzymał tren Mulvaney, gdy szła po dywanie. Pozowali do kilku zdjęć, wymieniając uśmiechy i śmiechy.
Tygrys zaprezentuje na afterparty Tonys wyjątkowe, wypełnione złotem miseczki na płatki śniadaniowe z wygrawerowanymi płatkami Frosted Flakes firmy Kellogg.
„Tony jest podekscytowany, mogąc uczcić wszystkie niesamowite talenty i przedstawić im nowy moment„ Tony’ego ”po opadnięciu kurtyny” – powiedziała Fanside Laura Newman, starszy dyrektor ds. Marketingu marki w Kellogg Company.
Gdyby pojawienie się Mulvaneya z kultową maskotką „Frosted Flakes” wskazywało na współpracę, Kellogg może doprowadzić do kontrowersyjnego wyniku.
Mulvaney spotkała się z ostrym sprzeciwem w związku z jej ostatnią kampanią LGBTQIA+ z Bud Light, która według Fox News kosztowała firmę piwną Anheuser-Busch 27 miliardów dolarów wartości rynkowej.
Bud Light początkowo bronił tego ruchu, zanim później bez przekonania przeprosił swoich klientów.
Inne marki, takie jak Target, Nike, Cracker Barrel i Kohls, również były świadkami reperkusji wypuszczania towarów związanych z dumą.
Target wypuścił linię odzieży dla dzieci z motywem Pride i „przyjazne dla zakładek” damskie stroje kąpielowe, które pozwalają transpłciowym kobietom, które nie przeszły operacji potwierdzających płeć, ukryć swoje genitalia.
Akcje firmy spadły o 20% od połowy maja, eliminując 15 miliardów dolarów wartości rynkowej, częściowo z powodu obaw inwestorów o wpływ inflacji na kupujących.
Jednak obudzone firmy nie pozwalają, by reakcja powstrzymała je od wspierania społeczności LGBTQIA+.
Chociaż Target usunął część towarów związanych z Pride, jest platynowym sponsorem NYC Pride, który wymaga darowizny w wysokości 175 000 USD.
W niedawnym wywiadzie dla magazynu LGBTQ „Them” Mulvaney wyraziła swoje przemyślenia na temat partnerstwa z wpływowymi osobami transpłciowymi.
„Jeśli marka tak bardzo chce ze mną współpracować, powinna też współpracować z innymi osobami transpłciowymi. Nie wystarczy po prostu zatrudnić mnie, tej białej, chudej transseksualnej dziewczyny. Chcę, żeby wszystkie lalki dostały wszystkie oferty marki”.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}