Technologia

Dyrektor generalny Apple, Tim Cook, zaczyna swój dzień od opinii klientów

  • 7 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Dyrektor generalny Apple, Tim Cook, zaczyna swój dzień od opinii klientów


W niedawnym wywiadzie wideo dla GQ Tim Cook, dyrektor generalny Apple, ujawnił, że ma zamiłowanie do czytania e-maili i notatek klientów związanych z produktami Apple. Cook zaczyna swój dzień o 5:00 od przejrzenia tych wiadomości, pokazując swoje zaangażowanie w zrozumienie opinii klientów i poprawę komfortu użytkowania.

W niedawnym wywiadzie wideo dla GQ Tim Cook, dyrektor generalny Apple, ujawnił, że ma zamiłowanie do czytania e-maili i notatek klientów związanych z produktami Apple. Cook zaczyna swój dzień o 5:00 od przejrzenia tych wiadomości, pokazując swoje zaangażowanie w zrozumienie opinii klientów i poprawę komfortu użytkowania.

Miłość Tima Cooka do czytania recenzji klientów wynika z inspiracji, jaką czerpie z ich opinii. Według CEO Apple, czytanie recenzji wcześnie rano daje mu poczucie radości, wiedząc, że technologia i produkty Apple pozytywnie wpływają na życie klientów. Cook podał nawet przykład, w jaki sposób recenzja klienta może poprawić jego poranek i zmotywować go do dążenia do doskonałości.

Miłość Tima Cooka do czytania recenzji klientów wynika z inspiracji, jaką czerpie z ich opinii. Według CEO Apple, czytanie recenzji wcześnie rano daje mu poczucie radości, wiedząc, że technologia i produkty Apple pozytywnie wpływają na życie klientów. Cook podał nawet przykład, w jaki sposób recenzja klienta może poprawić jego poranek i zmotywować go do dążenia do doskonałości.

Warto przeczytać!  WhatsApp może wkrótce udostępnić funkcję udostępniania w pobliżu, co umożliwi użytkownikom natychmiastowe upuszczanie i udostępnianie zdjęć i filmów

Podczas wywiadu Tim Cook podzielił się inspirującą historią o kliencie, który kupił iPhone’a 14. Użytkownik był wdzięczny za funkcję wykrywania awarii w urządzeniu, która pozwalała mu wezwać pomoc, gdy kierowca jego samochodu dostał ataku. Warto zauważyć, że zeszłoroczna seria iPhone’ów 14 zawiera również funkcję Emergency Satellite Connectivity, która umożliwia użytkownikom kontakt ze służbami ratunkowymi na obszarach, na których nie ma zasięgu sieci komórkowej. Warto jednak wspomnieć, że ta funkcja satelitarna nie jest obecnie dostępna w Indiach.

Podczas wywiadu Tim Cook podzielił się inspirującą historią o kliencie, który kupił iPhone’a 14. Użytkownik był wdzięczny za funkcję wykrywania awarii w urządzeniu, która pozwalała mu wezwać pomoc, gdy kierowca jego samochodu dostał ataku. Warto zauważyć, że zeszłoroczna seria iPhone’ów 14 zawiera również funkcję Emergency Satellite Connectivity, która umożliwia użytkownikom kontakt ze służbami ratunkowymi na obszarach, na których nie ma zasięgu sieci komórkowej. Warto jednak wspomnieć, że ta funkcja satelitarna nie jest obecnie dostępna w Indiach.

„Jeśli zajmujesz się, tak jak my, tworzeniem technologii, która naprawdę wzbogaca życie ludzi – chcesz wiedzieć, co ona robi. Chcesz wiedzieć, co ludzie o tym myślą” – powiedział Cook.

Tim Cook przyznał, że Apple również otrzymuje negatywne opinie od klientów, ale to nie zmniejsza zaufania firmy. W rzeczywistości Cook wierzy, że nawet negatywne komentarze mogą pomóc Apple lepiej zrozumieć, co klienci myślą o swoich produktach i wprowadzić niezbędne ulepszenia.

Tim Cook przyznał, że Apple również otrzymuje negatywne opinie od klientów, ale to nie zmniejsza zaufania firmy. W rzeczywistości Cook wierzy, że nawet negatywne komentarze mogą pomóc Apple lepiej zrozumieć, co klienci myślą o swoich produktach i wprowadzić niezbędne ulepszenia.

Ponadto Tim Cook wspomniał, że otrzymuje również reklamacje od klientów, które jego zdaniem są tak samo cenne jak pozytywne opinie. Dla Cooka pozostawanie w kontakcie z tym, co myślą i czują użytkownicy, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Warto zauważyć, że Cook jest jednym z nielicznych dyrektorów generalnych dużej firmy technologicznej, który publicznie udostępnił swój adres e-mail, co wskazuje na zaangażowanie Apple w otrzymywanie i uwzględnianie opinii klientów w dążeniu do dostarczania lepszych produktów.

Warto przeczytać!  Wszystko co musisz wiedzieć

Ponadto Tim Cook wspomniał, że otrzymuje również reklamacje od klientów, które jego zdaniem są tak samo cenne jak pozytywne opinie. Dla Cooka pozostawanie w kontakcie z tym, co myślą i czują użytkownicy, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Warto zauważyć, że Cook jest jednym z nielicznych dyrektorów generalnych dużej firmy technologicznej, który publicznie udostępnił swój adres e-mail, co wskazuje na zaangażowanie Apple w otrzymywanie i uwzględnianie opinii klientów w dążeniu do dostarczania lepszych produktów.


Źródło