Marketing

Dyrektor generalny Kohl ponownie skupia się na sklepach: „Cyfrowy biznes tak naprawdę nas sprowadza”

  • 21 listopada, 2023
  • 4 min read
Dyrektor generalny Kohl ponownie skupia się na sklepach: „Cyfrowy biznes tak naprawdę nas sprowadza”


Ten dźwięk jest generowany automatycznie. Jeśli masz uwagi, daj nam znać.

Krótki opis nurkowania:

  • Sprzedaż netto firmy Kohl w trzecim kwartale spadła o 5,2% rok do roku do 3,8 miliarda dolarów, przy spadku sprzedaży o 5,5%. „Pozostałe przychody” firmy, głównie związane z kartami kredytowymi, spadły o 6,2% do 211 mln dolarów.

  • Jak wynika z komunikatu prasowego firmy, marża brutto wzrosła o 158 punktów bazowych do 38,9%, a zapasy spadły o 13%. Shrink pozostaje podwyższony, ale osiągnął oczekiwany poziom, powiedziała we wtorek analitykom dyrektor finansowa Jill Timm. Zysk netto spadł o 39% do 59 milionów dolarów.

  • Kohl’s nie zastąpi dyrektora operacyjnego Davida Alvesa, który odszedł nagle w zeszłym tygodniu po około sześciu miesiącach, powiedział we wtorek dyrektor generalny Tom Kingsbury. Wbrew wcześniejszym oświadczeniom Kohla, że ​​Alves odszedł, aby szukać innych możliwości, Kingsbury oświadczył, że zrezygnował z tej roli, tak aby sklepy i zespoły ds. łańcucha dostaw podlegały bezpośrednio mu.

Wgląd w nurkowanie:

Szukając sposobu na wyjście z zastoju, Kohl’s dokonuje znaczących zmian w swojej strategii. Obejmuje to przeniesienie uwagi z powrotem na sklepy stacjonarne.

Warto przeczytać!  Microsoft Advertising wyróżnia Tinuiti | Walka uliczna

Podczas wtorkowej rozmowy z analitykami Kingsbury, który niecały rok temu zastąpił Michelle Gass na stanowisku dyrektora generalnego, powiedział, że wysiłki sprzedawcy w Internecie osłabiają jego wyniki. Podczas gdy ogólne wskaźniki spadły o ponad 5% w trzecim kwartale, wskaźniki sklepów w tym okresie spadły zaledwie o 1% i nieznacznie wzrosły od początku roku. Słaba sprzedaż w handlu elektronicznym częściowo odzwierciedla promocje internetowe, które nie były dostępne w sklepach, a sprzedawca detaliczny będzie teraz oferował bardziej spójne ceny we wszystkich kanałach, twierdzą dyrektorzy. Penetracja sprzedaży rozwiązań cyfrowych w Kohl’s wynosi 32%, przy łącznej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 8% w ciągu ostatnich pięciu lat.

„Biznes cyfrowy tak naprawdę nas przygnębia” – stwierdził Kingsbury, dodając: „Jestem pewien, że dobrze sobie radzimy w sklepach”.

Sklepy to miejsca, w których klienci Kohla znajdą obszary poświęcone Sephora, a Kingsbury powtórzył sukces swojego poprzednika, podkreślając sukces tego partnerstwa. W sklepach Sephora otwartych w ciągu ostatnich dwóch lat zestawienia kosmetyków w trzecim kwartale wzrosły o ponad 30%, a całkowita sprzedaż kosmetyków wzrosła o ponad 70%, co według prezentacji wyników zwiększyło udział w tej kategorii.

Warto przeczytać!  Współczynnik konwersji BarkBox skacze o 30% po testach e-maili marketingowych

Firma zwraca uwagę na sklepy, pomimo tego, co dyrektor zarządzający GlobalData Neil Saunders nazywa atmosferą „coraz bardziej zmęczoną i pozbawioną energii”.

„Chociaż Kohl’s nie ma kapitału, aby wydać miliardy na renowacje, musi włożyć przynajmniej część pieniędzy we wprowadzanie ulepszeń” – stwierdził Saunders w komentarzach przesłanych e-mailem. „Inni na rynku, np. Target, już wykonali tę pracę. Inne, takie jak Walmart, wzmagają wysiłki. Na tym tle Kohl’s pozostaje jeszcze bardziej w tyle i po prostu nie zapewnia klientom nowoczesnego i wciągającego sklepu. To powoduje utratę klientów i udziału w rynku.”

Ponowne położenie nacisku na cegłę i zaprawę nie jest jedynym sposobem, w jaki Kohl’s płynie teraz pod prąd. Sprzedawca aktywnie poszukuje także większej liczby marek markowych i „nieznacznie zmienia asortyment” odchodząc od marek własnych. Podczas gdy Target odniósł znaczący sukces dzięki swoim markom, inni sprzedawcy detaliczni, w tym Bed Bath & Beyond i Macy’s, pozostają w tyle pomimo zatrudniania weteranów Target. W ostatnich latach Kohl’s wprowadza nowe marki własne i modernizuje istniejące.

„Nick i ja często byliśmy w Nowym Jorku i naprawdę szukaliśmy różnych marek, które moglibyśmy sprzedawać” – powiedział Kingsbury, odnosząc się do głównego sprzedawcy Nicka Jonesa. „Oczywiście jesteśmy dumni z portfolio naszych marek i chcemy na tym budować. Ale chcemy także częściej wykorzystywać rynek, szukając naprawdę ciekawszego produktu do umieszczenia na naszym parkiecie sprzedaży niż dotychczas. To zmieni miks”.

Warto przeczytać!  Marico's Saffola Masala Oats we współpracy z ZEE5

Kingsbury wyraził optymizm co do okresu świątecznego, mówiąc, że wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z kluczowymi zmianami merchandisingowymi w sklepach. Obejmują one poszerzenie oferty prezentów i przeniesienie przedmiotów o większym popycie, takich jak prezenty i artykuły gospodarstwa domowego, na przód sklepu.


Źródło