Marketing

Dzięki produktom do samoobsługi Bayer India chce dotrzeć do 100 mln gospodarstw domowych w ciągu 5 lat: Ritu Mittal

  • 29 grudnia, 2022
  • 5 min read
Dzięki produktom do samoobsługi Bayer India chce dotrzeć do 100 mln gospodarstw domowych w ciągu 5 lat: Ritu Mittal


Globalny koncern farmaceutyczny Bayer zachęcał ostatnio do dodawania do swojej diety multiwitamin w celu zwiększenia odporności. Dział Consumer Health firmy Bayer wprowadził niedawno na rynek Supradyn Immuno+, preparat wzmacniający codzienną odporność, a w celu wsparcia tej premiery przeprowadził również nową kampanię, która uświadamia, że dodanie multiwitaminy do naszej diety może pomóc w odblokowaniu codziennych i długoterminowych potrzeb w zakresie odporności.

W rozmowie z Adgully, Ritu Mittal, szefowa działu marketingu i digitalu w Bayer Indiamówi o rosnącej świadomości konsumentów w zakresie lepszej opieki zdrowotnej i o tym, że stwarza to ogromną szansę dla firm na podniesienie poprzeczki, o dodawaniu multiwitamin do diety w celu zwiększenia odporności, o strategii marketingowej i kampanii dla preparatu wzmacniającego odporność Supradyn Immuno+ i o wielu innych.

Jakie jest zapotrzebowanie na produkt taki jak Supradyn Immuno+ na rynku i jaki był plan realizacji tej kampanii?

Supradyn Immuno+ to suplement multiwitaminowy. Przyjmowanie suplementów multiwitaminowych w Indiach jest dość niskie w porównaniu z gospodarkami uprzemysłowionymi, takimi jak USA, gdzie około 1 na 3 osoby przyjmuje je codziennie. W Indiach liczba ta wynosi nawet mniej niż 1 na 5. Często zaniedbujemy nasze potrzeby zdrowotne, dopóki sytuacja się nie pogorszy. Jednak w wyniku pandemii nastąpiła zmiana paradygmatu w zachowaniu konsumentów.

Warto przeczytać!  Założyciel Go Ads, Nicholas Kohlschreiber, O roli wielokanałowego marketingu internetowego

Koncepcja Supradyn Immuno+ i produktu opiera się na tym samym spostrzeżeniu. Konsumenci biorą dziś odpowiedzialność za swoje zdrowie i szukają najlepszych dostępnych możliwości opieki zdrowotnej. Podstawą dobrego zdrowia jest zdrowa dieta. Konsumenci szukają suplementu zdrowotnego, który łączy w sobie moc odżywiania i przypraw, jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez nas w 2021 roku. To pomogło nam wymyślić Supradyn Immuno, który łączy w sobie Tulsi i Kurkumę oraz kilka składników odżywczych, takich jak Witamina C, E i B. Naszym motywem było nie tylko udostępnienie tych suplementów konsumentom, ale również edukowanie ich, aby mogli dokonywać własnych wyborów dotyczących suplementów.

Jaka jest strategia media mix dla tej kampanii?

Stosujemy strategię media mix, która jest silnie skoncentrowana na Digitalu. Obecnie do promocji kampanii wykorzystujemy spoty telewizyjne i reklamy cyfrowe na platformach online i offline, reklamy na YouTube, Google Search i Facebook. Strategia polega na stałym docieraniu do większej liczby indyjskich kobiet, tak abyśmy mogli uczynić z niej codzienny niezbędnik w ich życiu.

Jako „główni lekarze” w swoich domach, kobiety wywierają wpływ na innych członków rodziny, gdy przedstawiają im jakąś jadalną rzecz.

Warto przeczytać!  Jak przyjęcie holistycznego, pełnego podejścia do marketingu pomaga w maksymalnym wykorzystaniu wydatków na reklamę | Treść partnera

Jak Pani widzi pandemię COVID-19, która spowodowała, że konsumenci zaczęli na nowo skupiać się na sobie, czyniąc odporność kluczową dla każdego gospodarstwa domowego?

Pandemia spowodowała zmianę paradygmatu w zachowaniu konsumentów. W rezultacie opieka zdrowotna stała się kluczowa dla jednostki w celu osiągnięcia lepszego systemu odpornościowego. Obecnie konsumenci biorą odpowiedzialność za swoje zdrowie i szukają najlepszych rozwiązań w zakresie opieki zdrowotnej. Ta zmiana w zachowaniu konsumentów okazała się skuteczna dla marek i stylu życia konsumentów. Wraz z naciskiem na poprawę stanu zdrowia, ludzie zaczęli poszukiwać suplementów, które zwiększą ich odporność. Dlatego też stworzyliśmy Supradyn Immuno+, aby edukować konsumentów i zadbać o ich zaangażowanie w zdrowy styl życia, wprowadzając go do ich diety.

Jak wpadł Pan na pomysł, aby dodać tę multiwitaminę do regularnej diety ludzi? Jaki był scenariusz, który skłonił Panią do pracy nad tą kampanią?

Niedawno przeprowadziliśmy konsensus lekarzy z działu zdrowia konsumentów Bayer India, a jego wynik pokazał, że ponad 2 miliardy ludzi na całym świecie cierpi na problemy związane z niedoborem mikroelementów, a połowa z nich mieszka w Indiach. Konsensus wskazał na rozwijający się w Indiach problem, którego przyczyną są kwestie związane ze stylem życia. Naszą misją jest dostarczanie konsumentom w Indiach rozwiązań opartych na podstawach naukowych, a my uznajemy znaczenie edukacji społeczeństwa i dostarczania mu ulepszonych produktów, które w sposób naturalny i naukowy wzmocnią jego system odpornościowy.

Warto przeczytać!  SEAWORLD ENTERTAINMENT, INC. Omówienie i analiza sytuacji finansowej i wyników działalności prowadzone przez kierownictwo (formularz 10-K)

Ze względu na rosnący nacisk na osobistą opiekę zdrowotną, wielu graczy wkracza na ten obszar, nawet jeśli istniejące marki wzmacniają swoją obecność. Jakie są Państwa strategiczne plany przeciwdziałania konkurencji?

Chcemy wykorzystać strategię skoncentrowaną na cyfrze, aby napędzić nasz wzrost. Naszym celem jest jak najlepsze wykorzystanie naszego portfolio zarówno na rynkach miejskich, jak i wiejskich, z naciskiem na zwiększenie dostępności i podniesienie poziomu wiedzy na temat samoopieki. Dzięki naszym produktom do samoopieki, Bayer Consumer Health Division w Indiach ma nadzieję dotrzeć do 100 milionów gospodarstw domowych w ciągu najbliższych pięciu lat.




Źródło