Dzień 3 IPO Unicommerce: GMP bez zmian, liczba subskrypcji wzrasta do 50,75 razy
Rozwiązania e-commerce Unicommerce IPO, które jest w całości ofertą sprzedaży 2,56 crore akcji, zostało otwarte na zapisy 6 sierpnia i ma zostać zamknięte 8 sierpnia. Przedział cenowy ustalono na 102–108 ₹ za akcję, przy minimalnej wielkości partii wynoszącej 138 akcji, co przekłada się na minimalną inwestycję w wysokości 14 904 ₹ dla inwestorów detalicznych.
Status subskrypcji IPO Unicommerce
Od godziny 13:12 trzeciego dnia licytacji akcje Unicommerce IPO zostały zasubskrybowane 50,75 razy. Kategoria inwestorów detalicznych została zasubskrybowana 82,51 razy, podczas gdy kategoria inwestorów nieinstytucjonalnych odnotowała 114,71 subskrypcji. Kategoria kwalifikowanych nabywców instytucjonalnych (QIB) została zasubskrybowana 8,18 razy.
Struktura alokacji akcji w ramach IPO przewiduje, że do 75% akcji zostanie przeznaczonych dla kwalifikowanych nabywców instytucjonalnych (QIB), co najmniej 15% dla inwestorów nieinstytucjonalnych (NII) i co najmniej 10% dla inwestorów detalicznych.
Unicommerce IPO GMP
Unicommerce IPO GMP wynosiło ₹50, bez zmian w stosunku do poprzedniego dnia. Przy górnym paśmie IPO na poziomie ₹108, akcje mają być notowane po ₹158, co wskazuje na około 46% premii za notowanie. Należy pamiętać, że chociaż GMP mogą dać pewien wgląd w nastawienie rynku do IPO, nie powinny być uważane za jedyny czynnik decydujący o wynikach akcji po notowaniu.
Zobacz także: Spółka zależna JSW Energy otrzymuje kontrakt na dostawy energii odnawialnej od SECI
Szczegóły IPO Unicommerce
Dochód z oferty zostanie wykorzystany na różne cele, w tym na ogólne cele korporacyjne. Przydział na IPO ma zostać sfinalizowany 9 sierpnia, a akcje mają zostać wprowadzone na giełdę BSE i NSE 13 sierpnia.
Przed wprowadzeniem na giełdę, Unicommerce IPO pozyskało 124,5 crore ₹ od głównych inwestorów 5 sierpnia. Wśród znaczących uczestników rundy głównej znaleźli się Morgan Stanley, HDFC Mutual Fund, SBI Mutual Fund, Kotak Mahindra Trustee, ICICI Prudential Mutual Fund, Aditya Birla Sun Life Trustee, The Prudential Assurance Company i Franklin India Technology Fund.
O firmie Unicommerce Esolutions
Założona w lutym 2012 r. platforma Unicommerce eSolutions jest platformą SaaS, która zapewnia kompleksowe rozwiązania do zarządzania operacjami e-commerce dla marek, sprzedawców i dostawców logistycznych. Firma oferuje szereg produktów oprogramowania zaprojektowanych w celu optymalizacji procesów posprzedażowych, w tym system zarządzania magazynem i zapasami, wielokanałowy system zarządzania zamówieniami, wielokanałowy system zarządzania sprzedażą detaliczną i panel zarządzania sprzedawcami dla rynków.
Ponadto zapewnia usługi posprzedażowe, takie jak śledzenie logistyki, przydział kurierów i system uzgadniania płatności. Na dzień 31 marca 2024 r. Unicommerce ma 101 integracji z partnerami logistycznymi i 11 integracji z systemami ERP, systemami POS i innymi platformami, zapewniając płynne i wydajne działanie zintegrowanych łańcuchów dostaw dla swoich klientów.
Przeczytaj dalej: Youtube Shorts osiąga kamień milowy 1 Lakh Cr View w Indiach, mówi dyrektor generalny Neal Mohan
Zaprojektowany przez
Benzinga NeuroEdytowany przez
Ananthu CU
System generowania treści Benzinga Neuro oparty na GPT-4 wykorzystuje rozległy ekosystem Benzinga, w tym natywne dane, interfejsy API i wiele więcej, aby tworzyć dla Ciebie kompleksowe i aktualne historie. Dowiedz się więcej.
Nie przegap ani chwili na giełdzie. Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym na temat największych ruchów giełdowych i pomysłów handlowych na Kanał telegramu Benzinga India.
© 2024 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.