Econsultancy publikuje nowy plan nauki
Firma Econsultancy właśnie rozszerzyła swoją ofertę e-commerce Deep Dive o nowy plan nauki, Optymalizacja możliwości dla mediów detalicznychw którym badamy, w jaki sposób marketerzy i reklamodawcy mogą najlepiej wykorzystać media detaliczne jako część ich ogólnej mieszanki marketingowej.
Media detaliczne zyskały na znaczeniu i przydatności w ostatnich latach, ponieważ zwiększony ruch w Internecie doprowadził do dodatkowych możliwości dla sprzedawców detalicznych, aby gromadzić własne dane od klientów i wyświetlać im trafne, skuteczne reklamy w pobliżu miejsca zakupu. Marki coraz częściej wykorzystują tę okazję, by dotrzeć do klientów w krytycznym momencie i zamknąć pętlę swoich kampanii reklamowych.
Jako część Optymalizacja możliwości dla mediów detalicznych planu nauki, uczący się rozwiną wiedzę na temat formatów reklam w mediach detalicznych i korzyści, dowiedzą się, jak oceniać i wybierać partnera reklamowego oraz przygotować się do inwestycji w media detaliczne. Uczący się mogą również szczegółowo zapoznać się z dwoma podstawowymi formatami reklamy – sponsorowanymi reklamami produktów i reklamami displayowymi produktów – oraz dowiedzieć się, jak planować kampanie, które wykorzystują mocne strony tych formatów.
Każda lekcja składa się z instruktażowych filmów wideo, które przedstawiają temat w jasny i przystępny sposób, wspieranych przez uczniów możliwością sprawdzenia swojej wiedzy i zastosowania tego, czego się nauczyli, wraz z dalszą lekturą na ten temat.
Nowy kurs uzupełnia istniejące plany szkoleniowe e-commerce, dostępne za pośrednictwem Econsultancy Skills Cloud, w tym:
- Konwertowanie ruchu na kupujących
- E-commerce wielokanałowy: planowanie i pozyskiwanie klientów
- Retencja e-commerce: przekształcenie kupujących w lojalistów
- Opanowanie treści produktów dla sklepu cyfrowego
Dalsza informacja
Ekonsultacje Głębokie nurkowanie w e-commerce obejmuje 22 kursy, do których można teraz uzyskać dostęp „w trakcie” pracy za pośrednictwem ponad 60 modułów mikronauczania.
The Doświadczenie klienta I Dane i Analityka Deep Dives są również dostępne w formatach ustrukturyzowanych i „in the flow”, obejmujących takie tematy, jak mapowanie podróży klienta, zrozumienie doświadczenia z danymi, pozyskiwanie danych i zarządzanie nimi oraz aktywacja danych.
O ekonsultacji
Szkolenie z marketingu cyfrowego i e-commerce stworzone z myślą o prawdziwym świecie.
Od naszego powstania ponad dwie dekady temu, Econsultancy jest sercem społeczności marketingu cyfrowego i e-commerce – wnosząc świeże perspektywy, głębokie spostrzeżenia i wiedzę, która pochodzi tylko z życia i oddychania naszą tematyką.
Wierzymy, że prawdziwie transformacyjny wzrost – Twojej firmy, jej ludzi i ich umiejętności – może nastąpić tylko wtedy, gdy masz za sobą niekwestionowaną wiedzę specjalistyczną.
Naszą wizją jest pomaganie liderom w budowaniu sukcesu i dostarczaniu klientom wyjątkowej wartości dzięki utalentowanym zespołom, które są pewne swoich umiejętności cyfrowych.
Stary model profesjonalnego uczenia się nie działa. Aby odnieść sukces w dzisiejszym cyfrowym świecie, Twoi ludzie muszą być zaangażowani i inspirowani swoimi szkoleniami. Potrzebują odpowiedzi na swoje pytania na żądanie, kiedykolwiek i gdziekolwiek ich potrzebują. Chcą ustrukturyzowanego uczenia się. Chcą dostępu do umiejętności i wiedzy, które przekształcą ich talent w rzeczywiste wyniki.
Podejście Multi-Touch Learning firmy Econsultancy to umożliwia, łącząc naukę na żądanie i opartą na wydarzeniach z badaniami i seminariami internetowymi dostosowanymi do kultury Twojej firmy. Jest to sprawdzona metoda uczenia się, która stawia Twoich ludzi na pierwszym miejscu — odblokowuje umiejętności i wiedzę, których potrzebują, aby napędzać wymierny rozwój firmy, o jakim marzysz. Naszą misją jest zmiana sposobu, w jaki firmy się rozwijają, szkoląc ich cyfrowe zespoły.
Nauka to coś więcej niż tylko „lekcje” online; chodzi o umożliwienie ludziom podnoszenia kwalifikacji w określonym celu.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy pomóc w realizacji Twojego celu już dziś.