Motoryzacja

Edmunds odkrywa niskie wskaźniki lojalności wobec marki, Rivian przyjmuje standard ładowania pojazdów elektrycznych Tesli, były dyrektor generalny Ghosn pozywa Nissana za 1 miliard dolarów

  • 21 czerwca, 2023
  • 3 min read
Edmunds odkrywa niskie wskaźniki lojalności wobec marki, Rivian przyjmuje standard ładowania pojazdów elektrycznych Tesli, były dyrektor generalny Ghosn pozywa Nissana za 1 miliard dolarów


Wewnątrz motoryzacji


Reklama

Tim Bergstrom dołącza do Inside Automotive, aby omówić nowe trendy w branży motoryzacyjnej oraz sposób, w jaki dealerzy dostosowują się do zmienionego krajobrazu.Jak firma Bergstrom Automotive dostosowuje się do trendów branżowych po pandemii — Tim Bergstrom
Podczas gdy branża zbiera się w następstwie COVID, dealerzy są na pierwszej linii walki z niespotykanymi wcześniej trendami motoryzacyjnymi. W tym odcinku Inside Automotive do gospodarza Jima Fitzpatricka dołącza Tim Bergstrom, dyrektor generalny i prezes Bergstrom Automotive, aby porozmawiać o tym, jak zmienił się biznes samochodowy i co przewiduje w przyszłości. Obejrzyj cały odcinek
Tutaj

Kultowe historie

Według badania Edmunds dotyczącego lojalności wobec marki, klienci samochodów elektrycznych z dużym prawdopodobieństwem rozważają nowe marki podczas zakupów.Klienci pojazdów elektrycznych z dużym prawdopodobieństwem rozważają nowe marki przy zakupie produktu, zgodnie z badaniem Edmunds dotyczącym lojalności wobec marki na rynku pojazdów elektrycznych. W badaniu nastrojów pojazdów elektrycznych z 2023 r. firma badawcza wykazała, że ​​85% konsumentów pojazdów elektrycznych rozważyłoby zakup marki, której nigdy nie kupowali. Jessica Caldwell, dyrektor wykonawczy ds. analiz w Edmunds, zauważyła, że ​​ten trend stanowi wyzwanie dla norm, do których przyzwyczajeni są producenci samochodów. Czytaj więcej

nawigacja SuperchargeryProducent pojazdów elektrycznych Rivian zgodził się przyjąć standard ładowania Tesli, dając klientom dostęp do najbardziej dominującej sieci ładowania w USA i dodając impetu staraniom Tesli o ustanowienie standardów branżowych. Prezes Hyundaia powiedział, że firma rozważy przystąpienie do sojuszu producentów samochodów przechodzących na standard Tesli, ale będzie musiała określić, co leży w najlepszym interesie jej klientów. Czytaj więcej

Warto przeczytać!  Zyski Hondy za III kwartał: zysk skacze o 22%, aktualizacja podaży chipów
Były dyrektor generalny Nissana, Carlos Ghosn, złożył pozew przeciwko swojemu byłemu pracodawcy, domagając się 1 miliarda dolarów odszkodowania za rzekome zniesławienie.
Źródło obrazu: Koji Sasahara | AP

Były dyrektor generalny Nissana, Carlos Ghosn, złożył pozew przeciwko swojemu byłemu pracodawcy, domagając się 1 miliarda dolarów odszkodowania za domniemane zniesławienie, pomówienie, zniesławienie i sfabrykowanie materialnych dowodów. Sprawa została złożona 18 maja w Libanie, gdzie Ghosn uniknął zarzutów oszustwa związanych z jego kadencją w Nissanie. Reuters podaje, że sąd rozpatrzy sprawę we wrześniu. Czytaj więcej

Pojazd elektryczny (BEV) o wartości 27 000 USD od Stellantis ma zostać zaprezentowany w 2024 r., W tym samym czasie, co inne wersje OEM.Pojazd elektryczny (BEV) o wartości 27 000 dolarów od Stellantis ma zostać zaprezentowany w 2024 roku, prawdopodobnie w tym samym czasie co Volvo EX30 i Volkswagen ID. Ponadto pojazd BEV firmy Stellantis zostanie wystawiony na sprzedaż mniej więcej w tym samym czasie, co wprowadzenie na rynek pojazdu Tesli za 25 000 USD. Czytaj więcej

Dla dealerów

Randy Barone, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w ACV

Pytania i odpowiedzi z Randym Barone z ACV: Jak udoskonalić strategię sprzedaży hurtowej Twojego dealera
Na dzisiejszym dynamicznym rynku hurtowym dealerzy muszą radzić sobie z historycznie wysokimi cenami samochodów używanych i wahaniami zapasów w środowisku cyfrowym. Aby zachować konkurencyjność, dealerzy muszą priorytetowo traktować efektywne zarządzanie zapasami i strategiczne zaopatrzenie. Dawno minęły czasy umieszczania jakiegokolwiek pojazdu na parkingu. Zamiast tego dealerzy muszą wykorzystywać aktualne dane, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zakupu odpowiednich pojazdów z właściwych źródeł. Czytaj więcej

Warto przeczytać!  Przyspieszenie sprzedaży samochodu

Sukces sprzedaży samochodów zależy nie tylko od sprawnego działu sprzedaży czy F&I, ale także od synergii, jaka powstaje między nimi.Synergizacja sprzedaży i F&I: odblokowywanie wydajnej komunikacji w celu szybszej sprzedaży samochodów
Przemysł motoryzacyjny przeszedł niezwykłe zmiany, a dealerzy, którzy je przyjęli, prosperowali, podczas gdy ci, którzy tego nie zrobili, zostali w tyle. Jednak często pomijanym aspektem jest wewnętrzna komunikacja między zespołami sprzedaży i F&I. Poprawa tej linii komunikacji może odblokować imponujący wzrost wydajności i szybszą sprzedaż samochodów. Czytaj więcej


Źródło