Marketing

Ekskluzywny podgląd zestawu głośników…

  • 28 czerwca, 2023
  • 10 min read
Ekskluzywny podgląd zestawu głośników…


Social Samosa przygotowuje się do świętowania Światowego Dnia Mediów Społecznościowych 30 czerwca z 7. edycją SMLive. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o naszej ofercie głośników.

Witamy w wirtualnej ekstrawagancji SMLive, namiotowej posiadłości Social Samosa, która jest gotowa uczcić ducha Dnia Mediów Społecznościowych! Z tej wyjątkowej okazji przedstawiamy zapowiedź prelegentów SMLive, podczas których tytani branży, liderzy myśli i kreatywni wizjonerzy zbierają się, aby dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i przełomowymi strategiami.

Oto niesamowity skład głośników na SMLive 2023.

Suveer Bajaj, współzałożyciel Zoo Media

Suveer Bajaj wnosi wieloletnie doświadczenie w branży medialnej i reklamowej, a jego przedsiębiorcza wizja przyczyniła się do wzrostu i uznania Zoo Media. Jego strategiczne spostrzeżenia i umiejętność zrozumienia zachowań konsumentów pomogły Zoo Media w dostarczaniu skutecznych i ukierunkowanych na wyniki kampanii dla swoich klientów.

Siddharth Bhansali, założyciel Noesis.Tech

Siddharth wnosi ze sobą wyjątkową mieszankę możliwości, które pozwalają mu wypełnić lukę między celami biznesowymi a interwencjami technologicznymi. Jego doświadczenie pozwoliło mu zdać sobie sprawę z siły, jaką technologia może wnieść w odblokowywanie wartości dla firm, i skłoniło go do rozpoczęcia własnego przedsięwzięcia, Noesis.tech (Noesis Knowledge Solutions Pvt. Ltd.)

Karan Mirchandani, założyciel – Unojobs

Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem Karan jest założycielem Unojobs, internetowego portalu pracy i platformy rekrutacyjnej. Unojobs powstał w celu uproszczenia procesu publikowania ofert pracy, wyszukiwania kandydatów, rozmów kwalifikacyjnych i planowania, aby przyspieszyć i ułatwić zatrudnianie pracodawców oraz ułatwić znalezienie pracy kandydatom.

Anvesha Poswalia, dyrektor ds. handlu cyfrowego i elektronicznego w HUL

Anvesha jest wysoce zmotywowaną, dynamiczną specjalistką ds. marketingu z doświadczeniem w budowaniu strategii marketingu cyfrowego dla organizacji różnej wielkości, realizowaniu wydatków na media cyfrowe i zwiększaniu zwrotu z inwestycji w celu zwiększenia sprzedaży i obecności marki. Została również umieszczona w Top 40 Under 40 Digital Marketing Leaders przez Social Samosa.

Parth Desai, szef marketingu cyfrowego w firmie Pidilite

Przez większość swojej kariery Parth pracował w dziedzinie marketingu cyfrowego, pełniąc różne role, od zarządzania zespołami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu po współpracę z firmami w przekształcaniu tradycyjnych praktyk biznesowych w modele cyfrowe i skuteczne przeprowadzanie zmian organizacyjnych.

Sujay Ray, szef marketingu cyfrowego w firmie L’Oréal

Sujay jest cyfrowym tubylcem z ponad 17-letnim doświadczeniem zawodowym w marketingu cyfrowym, strategii marki i mediów oraz handlu elektronicznego. Przez lata pracował w wielu branżach; (FMCG, media i telekomunikacja) i skalował biznesy oraz zarządzał P&L.

Sahil Shah, prezes – Digital Experience, DENTSU CREATIVE

Sahil współpracował między innymi z ponad 380 klientami z różnych sektorów, takich jak Auto, Consumer Electronics, FMCG, BFSI, Fashion, Retail, Pharma, Broadcast, Travel, Real Estate. Miał różnorodną ekspozycję w zakresie rozwiązań, takich jak planowanie cyfrowe, handel cyfrowy 360, strategia marki, analiza danych, rozwiązania dotyczące treści i nie tylko.

Netravathi Balaram, wiceprezes ds. planowania mediów, interaktywne aleje

Warto przeczytać!  ACM, partner DelFest otwiera laboratorium marketingowe

Netravathi Balaram wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie i wiedzę specjalistyczną w zakresie planowania mediów, w tym znajomość różnych kanałów cyfrowych, mediów tradycyjnych i pojawiających się trendów w branży.

Daksh Sharma, współzałożyciel firmy Iffort

Daksh Sharma jest współzałożycielem Iffort. Odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu wizji i rozwoju agencji. Odpowiada za marketing, rozwój biznesu oraz umożliwianie strategicznym i wymiernym rozwiązaniom cyfrowym dla startupów i przedsiębiorstw.

Harmeet Singh, wiceprezes ds. marketingu i produktów, Digital, The Body Shop

Harmeet wnosi bogate doświadczenie w marketingu, szczególnie w obszarze cyfrowym. Jest odpowiedzialna za nadzór nad cyfrowymi strategiami marketingowymi i inicjatywami produktowymi The Body Shop. Obejmuje to zwiększanie obecności marki w Internecie, zarządzanie kampaniami cyfrowymi i zapewnianie bezproblemowej cyfrowej obsługi klienta.

Snigdha Chowdhary, dyrektor ds. rozwoju i strategii, Good Media Co

Snigdha ma ponad 8-letnie doświadczenie w budowaniu młodych cyfrowych start-upów. Jej główna siła leży w opracowywaniu strategii marketingowej dla organicznie rosnącej bazy użytkowników poprzez treści i partnerstwa.

Raghav Bagai, współzałożyciel Sociowash

Raghav Bagai odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu wizji i rozwoju Sociowash. Dzięki swojej wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego bierze udział w strategicznym planowaniu i realizacji kampanii marketingowych dla klientów agencji.

Ishaan Balvani, dyrektor kreatywny FCB Kinnect

Ishaan Balvani wnosi bogate doświadczenie w branży reklamowej i kreatywnej, ze szczególnym uwzględnieniem platform cyfrowych. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie kierunku kreatywnego i realizację kampanii dla klientów FCB Kinnect.

Kalyan Kumar, współzałożyciel i dyrektor generalny KlugKlug

Kalyan jest specjalistą od marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym, pełniąc funkcję CMO dla średnich startupów (RummyCircle.com, PlayUP India). Zajmował się większością aspektów marketingu, od konwencjonalnych po wszystkie nowe media, z pasją nawiązywania kontaktu z Konsumentem.

Przeczytaj także: #SMLive 2023: Spojrzenie na sesje i prelegentów 7. edycji

Pankhuri Harikrishnan, założyciel i dyrektor w Fetch,

Pankhuri ma ponad 18-letnie doświadczenie w branży, jej siłą jest komunikacja marki i PR. Umożliwiło to jej zespołowi realizację jej wizji marek w zakresie stylu życia, mody, hotelarstwa, korporacji i podróży.

Ankit Panicker, AVP, Brand Solutions and Sales, Clout Pocket Aces

Ankit Panicker jest liderem biznesowym z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej, kreatywnej, biznesowej i strategicznej w sprzedaży w branży rozrywkowej i medialnej. Kieruje Clout, czołową indyjską agencją zarządzania talentami i artystami w Indiach.

Mihir Surana, partner i dyrektor generalny grupy NOFILTR

Mihir kieruje ustalaniem i realizacją strategii organizacji, jednocześnie lokując kapitał na jej rozwój. Jest odpowiedzialny za wykorzystanie swoich spostrzeżeń statystycznych do mapowania skalowalności talentów pozyskiwanych w organizacji. Jest zaangażowany w tworzenie planu i tworzenie wykresów sukcesu talentu.

Viraj Sheth, współzałożyciel i dyrektor generalny Monk Entertainment

Warto przeczytać!  Zasoby ARC: jeśli gaz osiągnie dno, ARC może wzrosnąć wyżej (OTCMKTS: AETUF)

Viraj Sheth zwraca na siebie uwagę swoją pracą w branży treści cyfrowych — czy to w obszarze marketingu influencerów, czy też jako kurator innowacyjnych kampanii cyfrowych na różnych platformach. Udowodnił, że jest przedsiębiorcą cyfrowym, ustanawiając Monk Entertainment, swój pomysł, jako przedsiębiorstwo medialne zajmujące się wszystkim, co cyfrowe.

Abhinay Bhasin, szef marketingu produktów, ProfitWheel

Doświadczony Data Manager z udokumentowaną historią pracy w branży marketingowej i reklamowej. Specjalizuje się w negocjacjach, umiejętnościach analitycznych, budowaniu zespołów, badaniach rynku i zarządzaniu. Jest również silnym profesjonalistą badawczym z tytułem magistra ekonomii uzyskanym na Uniwersytecie w Warwick.

Anupreet Singh Lamba, dyrektor ds. dochodów w Gan.ai

Anupreet Singh Lamba jest dyrektorem podatkowym w Gan.ai, firmie zajmującej się najnowocześniejszymi technologiami, specjalizującej się w sztucznej inteligencji i wizji komputerowej. Dzięki silnemu doświadczeniu w sprzedaży, rozwoju biznesu i generowaniu przychodów, Anupreet odgrywa kluczową rolę w napędzaniu wzrostu i sukcesu Gan.ai.

Preetham Venkky, dyrektor ds. cyfrowych, DDB Mudra Group

Preetham jest prezesem 22feet Tribal Worldwide i dyrektorem ds. cyfrowych w DDB Mudra Group. Z doświadczeniem w martech, dynamicznych treściach, marketingu w mediach społecznościowych i nie tylko, Venkky jest doświadczonym kreatywnym profesjonalistą w branży.

Sneha Beriwal, CMO, VAHDAM

Sneha jest globalnym CMO w VAHDAM. Wnosi ze sobą ponad 17 lat bogatego doświadczenia w różnych branżach i krajach. Jest kreatywną i pełną pasji marketerką o sprawdzonych umiejętnościach zarządzania planami wysokobudżetowymi, kampaniami 360, NPD i digital.

Vineet Shah, dyrektor generalny Madison Digital

Vineet ma 14 lat bogatego doświadczenia w dziedzinie mediów cyfrowych, wiodącej strategii i obowiązków medialnych dla takich marek, jak Asian Paints, Amazon Prime Video, Godrej Consumer Private Limited (GCPL), Marico, by wymienić tylko kilka.

Keren Benjamin, kierownik ds. badań i strategii, „Capital Z”, laboratorium badawcze pokolenia Z prowadzone przez White Rivers Media

Keren wnosi ponad 8-letnie doświadczenie w budowaniu marek opartych na strategicznych informacjach konsumenckich. Jest pasjonatką badań konsumenckich, pracującą nad wprowadzeniem autentycznych głosów indyjskiego pokolenia Z do głównego nurtu tworzenia marek i marketingu.

Sunder Venketraman, szef ds. treści, twórca i monetyzacja, Josh

Zademonstrowany lider w branży mediów i rozrywki, z 18-letnim doświadczeniem w różnych mediach. Specjalizacja w funkcjach zorientowanych na biznes i strategię w połączeniu z głębokim zrozumieniem ekosystemu treści.

Devesh Rohmetra, zastępca dyrektora ds. mediów społecznościowych i kreatywnych, Shaadi.com

Devesh ma smykałkę do pomysłów/strategii związanych z marketingiem i mediami społecznościowymi. „Projekt bez planu lub kreacji bez wizji jest tak dobry jak broń naładowana ślepakami” to ustalony fakt, którego nauczył się na początku swojej kariery zawodowej. Równie dużo czasu poświęca strategyzacji i wizualizacji kampanii i kreacji.

Neha Bareja, Ekspert ds. Marek, Mediów Społecznościowych i Influencer Marketingu

Warto przeczytać!  Przyszłość rynku betonu towarowego Trendy i prognozy

Neha jest specjalistką ds. mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego opartą na liczbach i spostrzeżeniach, która pomaga markom łączyć się i angażować ludzi poprzez opowiadanie historii. W ciągu swojej ponad 13-letniej kariery założyła wiele czapek. Jej doświadczenie w agencjach i markach umożliwiło jej obsługę kampanii marketingowych na poziomie 360 ​​stopni.

Shashank Mehta, założyciel i dyrektor generalny The Whole Truth Foods

Shashank Mehta jest założycielem i dyrektorem generalnym The Whole Truth Foods, firmy spożywczej, której celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki myślimy o zdrowych przekąskach i je spożywamy. Dzięki silnej pasji do żywienia i zaangażowaniu w dostarczanie zdrowych i smacznych potraw, Shashank ugruntował swoją pozycję w branży zdrowej żywności.

Sujata Biswas, współzałożyciel Suta

Sujata jest entuzjastą zrównoważonego rozwoju, mówcą TEDx i twórcą treści, a także jest współzałożycielem Suta. Wierzy, że jest zmianą, którą chce widzieć w otaczającym ją świecie. Została również uhonorowana przez IEDRA za niestrudzony wkład jej organizacji w rozwój kraju.

Udita Bansal, założyciel trueBrowns

Udita jest założycielką trueBrowns, marki modowej znanej ze współczesnych, ale tradycyjnych projektów. Poprzez trueBrowns stara się wzmocnić pozycję kobiet, oferując im platformę do wyrażania swojej indywidualności i czerpania z kulturowych korzeni.

Ronak Ramraje, szef grupy – kreatywny, DDB Mudra

Ronak wnosi innowacyjne pomysły i strategie do kampanii klientów DDB Mudra. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie i kierowanie zespołem kreatywnym w opracowywaniu przekonujących i skutecznych koncepcji reklamowych, kampanii i treści dla klientów. Zapewnia strategiczne wytyczne i wyznacza kreatywną wizję projektów i kampanii.

Shubhita Aggarwal, partner ds. rozwiązań klienckich, DDB Mudra Group

Shubhita jest specjalistą ds. zintegrowanego zarządzania kontami z doświadczeniem w kierowaniu egzekucją różnych marek w kategoriach rozrywki, logistyki, motoryzacji, urody, stylu życia, karmy dla zwierząt domowych, pielęgnacji skóry niemowląt oraz w kierowaniu rozwojem konta, od poziomu prezentacji do ostateczna dostawa projektów.

Sanjana Singh, dyrektor kreatywny — treść redakcyjna, Terribly Tiny Tales

Sanjana jest dyrektorem kreatywnym ds. treści redakcyjnych w TTT. W ciągu ponad 5 lat tworzenia treści napisała ponad 1000 mikrofikcji, stworzyła/zarządzała wieloma adresami IP treści oraz napisała scenariusze, dialogi i scenariusze do filmów krótkometrażowych, programów cyfrowych, podcastów, słuchowisk, filmów na Media społecznościowe.


Uwagi




Źródło