Marketing

Ekspert ds. badań rynku / Biopharma (Tokio)

  • 7 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Ekspert ds. badań rynku / Biopharma (Tokio)


Pracuj z nami swoją magią!

Gotowy do odkrywania, przełamywania barier i odkrywania więcej? Wiemy, że masz wielkie plany – my też! Nasi koledzy na całym świecie uwielbiają wprowadzać innowacje w dziedzinie nauki i technologii, aby wzbogacać życie ludzi dzięki naszym rozwiązaniom w dziedzinie opieki zdrowotnej, nauk przyrodniczych i elektroniki. Razem marzymy o wielkich rzeczach i z pasją troszczymy się o naszą bogatą mieszankę ludzi, klientów, pacjentów i planety. Dlatego zawsze szukamy ciekawskich umysłów, które wyobrażają sobie z nami to, czego nie można sobie wyobrazić.

Kluczowe Obowiązki

Badacz rynku/analityk będzie:

Profil kandydata

Wykształcenie/doświadczenie zawodowe

  • Minimum 3 lata doświadczenia w branży farmaceutycznej na stanowisku związanym z badaniem rynku.
  • Duże doświadczenie i osiągnięcia w prowadzeniu jakościowych i ilościowych badań rynku pierwotnego (planowanie, harmonogramowanie, zarządzanie dostawcami, przygotowywanie kwestionariuszy) ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia jasnych, praktycznych raportów, które koncentrują się na możliwości zastosowania ustaleń, a nie tylko poleganiu na raportach dostarczonych przez dostawców .
  • Doświadczenie w praktycznej analizie danych wtórnych z różnych źródeł. Znajomość statystyki i doświadczenie z językiem programowania (Python/R) do analizy danych, wizualizacji będą mocnymi atutami na tym stanowisku, choć nie są obowiązkowe.
  • Potrafi wykazać się krytycznym myśleniem w stosunku do wyników badania rynku, zrozumieć jego ograniczenia, implikacje oraz to, co należy zrobić, aby potwierdzić wyniki.
  • Systematyczne podejście do pracy z zachowaniem odpowiedzialności, planów i demonstracji sukcesu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne; pisemne, ustne i słuchanie.
  • Dobre umiejętności prezentacji: wiedzieć, jak szybko i precyzyjnie przejść do sedna.

Języki

  • Umiejętności i kompetencje

  • Masz obsesję na punkcie klientów i pacjentów: reprezentujesz głos klientów w firmie, a twoje badania rynku i wgląd w dane wtórne powinny kierować naszą strategią i taktyką w celu optymalizacji naszego podejścia do rynku.
  • Działaj jako właściciel: znasz swoje cele i angażujesz się w swoje projekty, aby dostarczać je na czas, zgodnie z jakością oraz spełniać, a nawet przekraczać oczekiwania swoich klientów
  • Bądź ciekawy i odważnie wprowadzaj innowacje: miej świadomość postępów w zakresie metodologii badań rynkowych i źródeł danych dostępnych do zakupu na rynku japońskim – aktywnie eksperymentuj z nowymi pomysłami i nowymi źródłami danych, aby zaspokoić nasze potrzeby.
  • Upraszczaj i działaj w trybie pilnym: zawsze zastanawiaj się, w jaki sposób możemy ulepszyć nasze istniejące projekty, procesy i operacje, aby były bardziej wydajne i przynosiły wyniki jeszcze szybciej niż wcześniej.
  • Podnieś poprzeczkę: Twoją rolą jest wprowadzanie zmian w naszym podejściu do wejścia na rynek, więc wyniki Twoich projektów i badań powinny prowadzić do jasnych, konkretnych i praktycznych rekomendacji dla naszych partnerów w sprzedaży i marketingu.

Kontakt w sprawie rekrutacji: Maiko Yamasue

Co oferujemy: Jesteśmy ciekawskimi umysłami, pochodzącymi z różnych środowisk, perspektyw i doświadczeń życiowych. Celebrujemy wszystkie wymiary różnorodności. Wierzymy, że napędza doskonałość, innowacyjność i postęp ludzki. Dbamy o naszych klientów, pacjentów i naszą bogatą mieszankę ludzi. Ta różnorodność wzmacnia naszą zdolność do bycia liderem w nauce i technologii. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie dostępu i możliwości dla wszystkich oraz umożliwiamy Ci realizację Twoich ambicji. Nasze różnorodne firmy oferują różne ścieżki kariery w poszukiwaniu nowych horyzontów. Dołącz do nas w budowaniu kultury integracji i przynależności, która ma wpływ na miliony i pozwala każdemu ożywić swoją ciekawość!


Źródło

Warto przeczytać!  Plik dla smakoszy: moc potluck