Marketing

Ekspozycja krajowa – zarządzanie szklarniami

  • 1 stycznia, 2023
  • 4 min read
Ekspozycja krajowa – zarządzanie szklarniami


Zdjęcia dzięki uprzejmości Plantpeddler

Hodowcy i hodowcy poinsecji otrzymali w prezencie możliwość bycia w centrum uwagi całego kraju dzięki zgrabnemu magazynowi rozpowszechnianemu w Better Homes & Gardens. Plantpeddler skoordynowany z Lepsze domy i ogrody magazynowi o przygotowanie artykułu i sesji zdjęciowej w grudniowym numerze, na których będą prezentowane nietradycyjne i nowatorskie poinsecje.

Lepsze domy i ogrody (BHG) chciał napisać artykuł o nowych i nieczerwonych odmianach poinsecji. Kiedy większość ludzi myśli o poinsecjach, myśli o kolorze czerwonym, który pasuje do tradycyjnej i standardowej czerwono-zielonej kolorystyki, która dominuje w okresie świątecznym. Jednak Mike Gooder, właściciel Cresco, Plantpeddler z siedzibą w Iowa, chce rozszerzyć i na nowo zdefiniować, czym poinsecje mogą być w umysłach konsumentów. A praca nad artykułem z BHG była doskonałą okazją do tego.

„Mam nadzieję, że robi to, co powinien i działa trochę magii w sprzedaży detalicznej dla mniejszych niezależnych centrów ogrodniczych”, mówi Gooder, dodając, że jest to „ostateczny cel” artykułu.

Gooder opisuje czerwoną poinsecję jako uprawę, która jest „nadużywana” przez marketing. „Nastąpiła duża dewaluacja gwiazd betlejemskich, kiedy stała się liderem strat w Czarny piątek” — wyjaśnia. „Przeszliśmy od postrzegania poinsecji jako rośliny kwitnącej w sprzedaży detalicznej za 15 do 20 USD do sprzedaży sześciu za 10 USD lub 2 USD za sztukę, więc jakość ucierpiała. Obraz poinsecji został mocno uderzony”.

Warto przeczytać!  Dane demograficzne mediów społecznościowych, które pomogą Ci opracować strategię na rok 2024

Stacy Bryant, przedstawiciel handlowy w Plantpedller, mówi, że czerwone poinsecje nadal monopolizują duże półki sklepowe.

Oprócz oferowania poinsecji, które mają naturalnie różne kolory, Plantpeddler oferuje również malowane poinsecje, jak pokazano na powyższym zdjęciu.

„Oczywiście zobaczysz czerwień i być może kiedyś widziałeś trochę różu i bieli, ale nawet teraz jest prawie zdominowany przez czerwień” – mówi. „Więc jest wiele osób, które tak naprawdę nawet nie wiedzą, że istnieją te wszystkie naprawdę fajne i fantazyjne kolory. I to jest cudowne Lepsze domy i ogróds mogliby pokazać to publicznie w ten sposób i mieć naprawdę wspaniały artykuł, który pokazuje niektóre z tych wyjątkowych rzeczy, które poinsecje przynoszą na święta”.

„W naszej produkcji zawsze umieszczamy fajną mieszankę nowości” — mówi Bryant. „Kiedy wysyłamy gwiazdy betlejemskie do sprzedawców detalicznych, zawsze otrzymują oni wyjątkowe nowości, [along with] ich czerwienie, biele i róże”.

Ta ekspansja na niestandardowe kolory i odmiany wiąże się z pewnym ryzykiem. Wszyscy w całym łańcuchu dostaw muszą być gotowi podjąć ryzyko oferowania różnych odmian.

Gooder mówi, że najtrudniejszą rzeczą było nakłonienie klienta do zakupu nowej odmiany. Ale Plantpeddler podjął to ryzyko już wcześniej, kiedy zaczął sprzedawać malowane poinsecje.

Warto przeczytać!  Matthews Japan Fund 4th-Quarte - GuruFocus.com

“[When we first started] musieliśmy [offer a] gwarancji dla sprzedawców detalicznych i miałem prawie 100% roszczenia, ponieważ nikt nie chciał niebieskiej poinsecji, ale teraz sprzedajemy tysiące i tysiące” – mówi Gooder. „Czasami boli być na krawędzi krwawienia, ale musisz tam iść, jeśli chcesz zmienić dynamikę rozmowy”.

Z tym Lepsze domy i ogrody artykuł, Gooder ma nadzieję, że konsumenci poprosili sprzedawców detalicznych o te nowatorskie, nieczerwone poinsecje w tym sezonie świątecznym. Celem było wywołanie efektu domina odwróconego przez konsumentów, w którym sprzedawcy detaliczni powiedzą hodowcom, że potrzebują więcej nowatorskich odmian na sezon 2023, ponieważ tak wiele osób prosiło o nie w 2022 r., tworząc popyt na hodowców, aby oferowali te odmiany na sezon 2023 Następny sezon.


Źródło