Technologia

Elden Ring Patch (1.09) dodaje Ray Tracing na PC, Xbox i PS5

  • 23 marca, 2023
  • 8 min read
Elden Ring Patch (1.09) dodaje Ray Tracing na PC, Xbox i PS5


Ponad rok po premierze gra roku 2022, Elden Ring, wprowadza Ray Tracing w najnowszej łatce, wersji (1.09). Ray Tracing będzie dostępny na wszystkich obsługiwanych platformach, w tym na konsolach najnowszej generacji PlayStation 5 i Xbox Series X wraz z komputerami PC. Deweloperzy z firm FromSoftware i Bandai Namco zalecają minimalną kartę graficzną RTX 3060 Ti lub RX 6700 XT, aby korzystać z tej funkcji na komputerze PC.

Ray Tracing to zupełnie nowa innowacja w tworzeniu gier wideo, w której zamiast tradycyjnego odbicia w przestrzeni ekranu (SSR) do generowania światła i cienia w scenie, gra śledzi promienie światła. Daje to bardziej naturalny i realistyczny efekt, ale wiąże się z dodatkowymi wymaganiami graficznymi. Ray Tracing to bardzo mile widziany dodatek do tytułu, choć jego wykorzystanie może być ograniczone ze względu na wysokie wymagania na PC.

Mając to na uwadze, rzućmy okiem na pełne informacje o łatce dla najnowszej wersji łatki Elden Ring (1.09).


Elden Ring Patch (1.09) — Nowa funkcja

Najnowsza łatka (1.09) dodaje Ray Tracing do Elden Ring na wszystkich obsługiwanych platformach. Należą do nich PS5, Xbox Series X i PC.

Aktualizacja ELDEN RING 1.09 jest już dostępna.

Pełne informacje o łatce można obejrzeć tutaj: bnent.eu/ER_Patch109

Zastosuj tę poprawkę, aby kontynuować grę #ELDENRING online.

Ray Tracing w Elden Ring można aktywować w menu Ustawienia:

  • PS5 / XSX: Opcje gry > Ray Tracing
  • PC: Grafika > Jakość śledzenia promieni

Należy zauważyć, że wydajność Elden Ring w grze może ulec pogorszeniu podczas grania z włączonym Ray Tracing na wyżej wymienionych platformach. Ponadto firma Bandai Namco opublikowała zaktualizowaną listę minimalnych i zalecanych specyfikacji technicznych do gry w Elden Ring z włączonym ray tracingiem.


Elden Ring Patch (1.09) — poprawki balansu dostępne wyłącznie w trybie PvP

Na szczęście zmiany w tej sekcji nie mają wpływu na grę w trybie dla jednego gracza lub w trybie współpracy w Elden Ring:

  • The Nieunikniony szał moc zaklęcia i kąt chwytania zostały zwiększone.
  • The Pięść kradzieży życia siła umiejętności, zasięg i kąt chwytania zostały zwiększone.
  • Zmniejszono siłę dwuręcznych ataków z wyskoku.
  • Zmniejszono moc ciężkich i ciężkich ataków z biegu Pięść I Pazur rodzaje broni.
  • Zmniejszono moc Założycielski Deszcz Gwiazd zaklęcie.
  • Zmniejszono efekt wzmocnienia zaklęć Terra Magica zaklęcie.
  • Zmniejszono obrażenia i obrażenia od równowagi Fala złota umiejętność trafienia przeciwnika na określoną odległość.
  • Zmniejszono skuteczność Determinacja I Postanowienie królewskiego rycerza umiejętności.
  • Zmniejszono efekty Zaraźliwa Furia umiejętności Tarczy Meduzy.
  • Zmniejszono skuteczność Talizman pazurów.
  • Zmniejszono skuteczność Radość Pana Krwi Talizman.
  • Zmniejszono wzmocnienie siły ataku zapewniane przez Biała Maska zbroja głowy.
  • Zmniejszono wzmocnienie obrażeń od ataku z wyskoku zapewniane przez Czarne Pióra Raptora zbroja.
  • Zmniejszono premię do obrażeń przyznawaną przez Pęknięta łza osłaniająca magię, Pęknięta łza osłaniająca płomień, Pęknięta łza osłaniająca błyskawice i Pęknięta łza osłaniająca świętość po aktywacji za pomocą Flakon Cudownej Fizyki.

Elden Ring Patch (1.09) — Ogólne poprawki balansu

  • Dodano okno nieśmiertelności podczas odradzania się w Koloseum.
  • Zwiększono skalowanie następujących atrybutów podczas nasycania broni niektórymi popiołami wojny:
  • Magia / Ogień / Sztuka płomienia / Błyskawica / Świętość
  • Zwiększono skalowanie atrybutów następujących rodzajów broni:
  • Kolosalny Miecz / Wielki Topór / Młot / Cep / Wielki Młot / Kolosalna Broń
  • Zwiększono prędkość, zasięg i czas regeneracji niektórych ataków dla następujących rodzajów broni:
  • Wielki młot / Wielki topór / Wielki miecz / Zakrzywiony wielki miecz
  • Zmiany w broni cepowej:
  • Zwiększono prędkość niektórych ataków.
  • Skrócony czas regeneracji po ataku.
  • Zwiększona równowaga podczas używania ataków dwuręcznych.
  • Zwiększona prędkość ataków w biegu i skrócony czas regeneracji po ataku dla następujących rodzajów broni:
  • Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Katana / Miecz z podwójnym ostrzem / Topór / Młot / Halabarda
  • Zwiększono prędkość pierwszego ataku dla następujących rodzajów broni:
  • Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Bicz
  • Zwiększono szybkość liczników strażników dla następujących rodzajów broni:
  • Miecz prosty / Wielki miecz / Miecz kolosalny / Wielki miecz zakrzywiony / Katana / Miecz z podwójnym ostrzem / Topór / Wielki topór / Cep / Wielki młot / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda
  • Skrócono czas regeneracji po ataku Bicz bronie.
  • Zwiększono obrażenia od Pazur bronie.
  • Dodano skalowanie obrażeń od świętości i wiary Świetny klub.
  • Zwiększona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od świętości i zmniejszona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od innych koligacji.
  • Zwiększono skuteczność ww Talizman Bliźniaczych Ostrzy.
  • Nieznacznie zmniejszono odległość toczenia dla lekkiego sprzętu.
  • Zmniejszono rozmiar pola trafienia dla niektórych ataków następujących rodzajów broni:
  • Miecz do pchnięć / Miecz do pchnięć / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda
Warto przeczytać!  Nintendo Direct czerwiec 2023: wszystko ogłoszone

Naszywka Elden Ring (1.09) — poprawki w Ashes of War

  • Pięść kradzieży życia
  • Zwiększony zasięg chwytania celu.
  • Przypływ wiary
  • Zwiększona prędkość generowania pocisków.
  • Ognista plwocina
  • Zwiększono szybkość gardy i siłę blokowania umiejętności.
  • Dostosowano kąt kuli ognia.
  • Języki ognia
  • Zwiększono szybkość gardy i siłę blokowania umiejętności.
  • Wielka bańka wyroczni
  • Zwiększono prędkość generowania pocisków i skrócono czas regeneracji.
  • Ugryzienie żmii
  • Skrócono czas, po jakim przetoczenie jest możliwe po użyciu umiejętności.
  • Krzyk Miłosza
  • Zwiększone obrażenia zadawane z bliskiej odległości.
  • Rytuał Wezwania Włóczni
  • Zwiększona prędkość generowania pocisków.
  • Cięcie Przeklętej Krwi
  • Zwiększono prędkość generowania pocisków i skrócono czas regeneracji.
  • Łamacz złota
  • Skrócono czas regeneracji.
  • Rozkazuję Ci, uklęknij!
  • Zwiększona prędkość generowania ataku.
  • Krzyk Starcallera
  • Zwiększono szybkość kolejnych ataków.
  • Kołowrotek
  • Zwiększona prędkość generowania ataku.
  • Dodano czas anulowania rzutu i ciężkiego ataku podczas używania umiejętności.

Elden Ring Patch (1.09) – Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że narastanie statusu Szkarłatnej zgnilizny nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Rapier z Antspuru zimne powinowactwo.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że narastanie statusu Szkarłatnej zgnilizny nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Zgniły Wielki Topór powinowactwo krwi.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre ataki Partyzant, Włócznia Rytuału ŚmierciI Lucerna miał nieoczekiwane skalowanie ataku fizycznego.
  • Naprawiono błąd, w którym Glewia Nocnego Jeźdźca nie zwiększał obrażeń ataków konnych.
  • Naprawiono błąd, w którym Pojedynkujący się wielki topór I Zgniły Wielki Topór nie zwiększał obrażeń naładowanych ataków.
  • Naprawiono błąd, w którym Ryczący Medalion Efekt talizmanu nie zwiększał mocy niektórych zaklęć.
  • Naprawiono błąd, który zmniejszał moc niektórych umiejętności pod wpływem Złota Przysięga efekt.
  • Naprawiono błąd, który powodował efekty Determinacja I Postanowienie królewskiego rycerza umiejętności rzucane z broni leworęcznej, które mają być dodane do innych umiejętności rzucanych bronią praworęczną.
  • Naprawiono błąd, który zmniejszał siłę trafienia krytycznego broni dla praworęcznych, mając ją Determinacja Lub Postanowienie królewskiego rycerza aktywny na broni leworęcznej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że do niektórych umiejętności broni nieumyślnie dodawano statusy
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego moc i efekty specjalne broni leworęcznej mogły zostać dodane do umiejętności rzucanej bronią praworęczną.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wyposażona Gałązka Ofiarna była zużywana, gdy gracz umierał w Koloseum.
  • Naprawiono ustawienie kamery podczas odradzania się w Koloseum.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł otrzymać uznanie za zabójstwo w Koloseum, gdy umierał z powodu efektu statusu Śmierci, zamiast gracza, który zadał ten efekt statusu.
  • Poprawiono stabilność dobierania graczy w Koloseum.
  • Naprawiono błąd związany z korektą poziomu, gdy najeźdźca używał Widmowy Krwawy Palec.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować rozłączenia z innymi graczami w niektórych lokalizacjach podczas gry wieloosobowej.
  • Poprawiona stabilność gry wieloosobowej online.
  • [PS4] Naprawiono błąd, który występował podczas korzystania z Odcinacz palców na przywołanych NPC w trybie offline, co może spowodować awarię gry.
  • Naprawiono błąd związany z tym, że niektórzy wrogowie nie renderowali lub nie zachowywali się zgodnie z oczekiwaniami.
  • Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów.
Powstań, Zbrukany, i pójdźmy razem nową ścieżką.
Nadchodzący dodatek do #ELDENRING Shadow of the Erdtree jest obecnie w fazie rozwoju.
Mamy nadzieję, że nie możecie się doczekać nowych przygód w Krainach Pomiędzy.

Najnowsza wersja poprawki Elden Ring (1.09) jest obecnie dostępna do pobrania na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC. Warto zaznaczyć, że funkcja Ray Tracing dostępna jest wyłącznie dla najnowszej generacji konsol i komputerów PC.

Warto przeczytać!  WhatsApp może wkrótce umożliwić użytkownikom udostępnianie ich animowanych awatarów innym kontaktom: Zgłoś

Edytowany przez
Suryadeepto Sengupta




Źródło