Epic kontra Google: spór o opłaty za Fortnite trafia do sądu

Epic próbuje udowodnić, że płatne przez Google Activision Blizzard i Riot powstrzymały zarazę.
Nie powiedziałbym, że Epic jest już bliski udowodnienia tego, ale Koh zeznał, że zarówno Activision Blizzard, jak i Riot zasygnalizowały, że rozważają utworzenie własnych sklepów z aplikacjami i że King (część Activision Blizzard) zgodził się nie wysyłać swoich gier na żaden inny rynek. platformę przed Google Play i z parzystością funkcji.
Widzimy także e-maile między liderami bizdev w Google dotyczące tego, jak Activision próbowało wynegocjować 20 milionów dolarów za pośrednictwem YouTube i 100 milionów dolarów kredytów, a także wiele innych milionów dolarów na wyłączne prawa do transmisji wszystkich e-sportów Activision, w tym Overwatch League i Call of Duty League – 50 mln dolarów za pierwszy rok, 60 mln dolarów za drugi rok, z opcją na trzeci rok.
Ryan Wyatt, szef YouTube Gaming, w e-mailu wydawał się sceptyczny co do wielkości tej umowy, twierdząc, że Activision nie generuje jeszcze dla YouTube 20 milionów dolarów rocznie.
A teraz idziemy na przerwę na lunch.