Biznes

Fali Vakeel, ostatni z indyjskich Mad Men: MullenLowe Lintas Group

  • 16 marca, 2024
  • 3 min read
Fali Vakeel, ostatni z indyjskich Mad Men: MullenLowe Lintas Group


Mortein uruchomiła nową kampanię z udziałem aktorki Preity G Zinta dla waporyzatorów Mortein Liquid, podkreślając podróż macierzyństwa i zwiększoną odpowiedzialność młodej matki za ochronę swojego dziecka.

„Kampania „Ab Raho Befikar” zachęca młode matki do życia bez lęku, wiedząc, że ich dziecko jest chronione przed niebezpieczeństwami chorób przenoszonych przez komary dzięki technologii zwalczania komarów (MFT*) firmy Mortein” – czytamy w komunikacie.

W najnowszej kampanii Mortein zapewnia matkom pewność siebie, której potrzebują, aby poradzić sobie ze złożonymi problemami rodzicielstwa bez rosnącego strachu przed chorobami przenoszonymi przez komary – Ab Raho Befikar.

W wypowiedzi na temat swojego stowarzyszenia aktorka i ambasadorka kampanii Preity G Zinta powiedziała: „Jako matka zdaję sobie sprawę z ogromnej odpowiedzialności, jaką ponosimy, aby chronić nasze dzieci przed wszelkimi zagrożeniami, w tym przed tymi małymi, ale groźnymi komarami. Technologia zwalczania komarów* firmy Mortein nie polega tylko na odstraszaniu owadów; chodzi o umożliwienie matkom nieustraszonego podejmowania rodzicielstwa. Podejmijmy więc życie „Ab Raho Befikar” – nieobciążeni zmartwieniami, wiedząc, że nasza miłość i ochrona Morteina otaczają nasze domy.

Warto przeczytać!  Wysoki Trybunał w Karnatace zwraca się do CCI o rozpatrzenie zastrzeżeń Swiggy’ego dotyczących poufnego udostępniania danych

Saurabh Jain, regionalny dyrektor ds. marketingu na Azję Południową – Higiena w firmie Reckitt, powiedział: „W Mortein głęboko wczuwamy się w wyzwania, przed którymi stoją rodziny, chcące chronić swoich bliskich przed zagrożeniami związanymi z chorobami przenoszonymi przez komary. Przedstawiamy naszą najnowszą kampanię z dumą, rzucając światło na niezastąpioną rolę matek w tej toczącej się walce. Dzięki technologii walki z komarami firmy Mortein potwierdzamy nasze zaangażowanie w wyposażanie młodych matek w doskonałe rozwiązania, dzięki którym nie będą się bać chorób przenoszonych przez komary. Ta inicjatywa umożliwia matkom na całym świecie poruszanie się po macierzyństwie z niezachwianą pewnością siebie i spokojem ducha”.

Anupama Ramaswamy, dyrektor kreatywny w Havas Worldwide India, powiedział: „Wszystko zaczęło się od odkrycia fascynującego spostrzeżenia – zmiany zachowania, jaką przechodzi dom, gdy rodzina spodziewa się nowego dziecka lub wita je. Zmiany stylu życia, strach, troska i inne. To doprowadziło nas do wybrania „A New Mother” na naszego rzecznika. To były komary kontra instynkt macierzyński! Tak więc Preity Zinta, współczesna mama swoim godnym zaufania głosem umiejętnie przekazała przesłanie o tym, że matka szuka niczego innego niż 100%, ponieważ jeden komar może zamienić się w zagrożenie. Mortein: W kampanii Ab Raho Befikara przyjęto bardzo szczere, a jednocześnie wywierające duży wpływ podejście. Z perspektywy matki bezkompromisowej ustaliliśmy skuteczność produktu, jednocześnie poruszając emocjonalne struny każdego indyjskiego domu.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i udziałów, Wiadomości ekonomiczne i finansowe, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Live IPO News

Kampania, opracowana przez Havas Worldwide India, przedstawia kluczową rolę młodej matki, granej przez Preity G Zinta, w ochronie swojej rodziny przed chorobami przenoszonymi przez komary. Przez pryzmat rodzicielstwa kampania podkreśla, że ​​nie wolno iść na żadne kompromisy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i dobro rodziny. Mortein’s MFT* został opracowany do zwalczania komarów powodujących do dziesięciu chorób, zapewniając 100% ochrony dzięki unikalnej formule o szybkim uwalnianiu, w ten sposób podsumowując przesłanie kampanii – „Ab Raho Befikar” z Morteinem.

Waporyzator cieczy Mortein z technologią MFT – Mosquito Fight jest dostępny w opakowaniu 45 ml w cenie 85 INR. Dodatkowo Mortein zapewnia konsumentom również ofertę zwrotu pieniędzy# jeśli konsumentowi nie podoba się produkt.


Źródło