Marketing

FASHION HOUSE Group odnotowuje skonsolidowany wzrost dla dwóch centrów w Bukareszcie w 2022 roku, przy 34% wzroście sprzedaży

  • 8 lutego, 2023
  • 4 min read
FASHION HOUSE Group odnotowuje skonsolidowany wzrost dla dwóch centrów w Bukareszcie w 2022 roku, przy 34% wzroście sprzedaży


FASHION HOUSE Romania, operator jedynych dwóch profesjonalnych centrów wyprzedażowych w Rumunii, ogłasza skonsolidowane wyniki za 2022 r., wykazując doskonałe wyniki finansowe w burzliwym kontekście gospodarczym, dodatkowo podkreślając odporność modelu outletowego.

Strategia ciągłego doskonalenia miksu detalicznego, którą mocno utrzymano w 2022 roku, zaowocowała otwarciem nowych topowych sklepów: Samsonite, Hervis, The Cosmetics Company Store (Clinique, Estee Lauder, Origins, Jo Malone, Mac i inne), Sport Vision , Chic Chic, o łącznej powierzchni ponad 2700 mkw. Rytm poprawy miksu detalicznego wspiera również otwarcie nowego food courtu z ponad 100 miejscami wewnątrz. Mix handlowy i propozycja wartości obu centrów wyprzedażowych skonsolidowały sprzedaż z oszałamiającym dwucyfrowym wzrostem w 2022 roku. Cały wzrost zainteresowania najemców i klientów oraz ofertami outletowymi przyspieszył budowę drugiego etapu FASHION HOUSE OUTLET CENTRUM PALLADY, który zadebiutuje w pierwszym kwartale 2023 roku.

Przy wzroście wydatków na głowę o ponad 18% w FASHION HOUSE OUTLET CENTRE Militari i 15% w FASHION HOUSE OUTLET CENTRE Pallady w porównaniu z tym samym okresem 2022 r. ekonomiczny okres regresu. Spektakularnemu wzrostowi sprzedaży sprzyja również wzrost odwiedzalności o 12% w stosunku do roku poprzedniego, co świadczy o tym, że dwa centra wyprzedażowe stały się dla klientów zakupowym punktem orientacyjnym. Ogólna strategia komunikacji i marketingu oraz wszystkie dodatkowe wydarzenia związane z propozycją wartości przyczyniły się do wzrostu wraz z odnowionym miksem sprzedaży detalicznej. Doprowadziło to do spektakularnego wzrostu sprzedaży o 34% w FASHION HOUSE OUTLET CENTRE CENTRE Militari i 19% w FASHION HOUSE OUTLET CENTRE Pallady – potwierdzenie nowo otwartego centrum handlowego.

Warto przeczytać!  Nike Marketing Mix — FourWeekMBA

Po otwarciach nowych sklepów w 2022 roku oba centra odnotowały silne tempo poprawy miksu najemców. W FASHION HOUSE OUTLET CENTRE Militari nowy food court z ponad 100 miejscami wewnątrz i 150 miejscami na zewnątrz jeszcze bardziej poprawił wrażenia zakupowe dzięki unikalnemu projektowi, który zapewnia odwiedzającym spokojną atmosferę. Rok 2022 był rokiem najbardziej rozbudowanych powierzchni najmu i nowych sklepów o łącznej powierzchni ponad 2700 mkw. w FASHION HOUSE Militari. O rekordzie najmu świadczy fakt, że w niepewnych okresach ekonomicznych najlepiej radziły sobie centra wyprzedażowe. To pchnęło do nowej fazy FASHION HOUSE OUTLET CENTRE Pallady, która rozpocznie się w 2023 roku i zwiększy łącznie ponad 5 000 mkw. powierzchni najmu.

Obecny kontekst gospodarczy dał przesłanki do to szybko tempo wzrostu FASHION HOUSE Group w Bukareszcie. Zapotrzebowanie na najwyższej jakości obiekty outletowe, takie jak te oferowane przez centra z naszego portfolio, odzwierciedlają topowe dołączenia nowych najemców oraz spektakularny wzrost sprzedaży. Światowej sławy marki modowe otworzyły sklepy w naszych centrach w Bukareszcie, oferując atrakcyjne rabaty przez cały rok. Jesteśmy zaszczyceni zaufaniem, jakim nas obdarzają, i zobowiązujemy się do świadczenia im najlepszych usług.

To stale rosnące zainteresowanie najemców dołączeniem do dwóch centrów wyprzedażowych FASHION HOUSE w Bukareszcie wynika z naszej ciągłej troski o oferowanie naszym najemcom najlepszego wsparcia poprzez oddany profesjonalny zespół z dostosowanym do potrzeb doradztwem i ponad 25-letnim doświadczeniem w branży outletowej . ” – powiedział Brendon O’Reilly, Dyrektor Zarządzający FASHION HOUSE GroupFkorzystny wzrost w Bukareszcie zachęca do rozbudowy drugiego profesjonalnego centrum wyprzedażowego w Rumunii za łączną inwestycję 45 milionów euro. FASHION HOUSE OUTLET Centre Pallady to 7cz tego rodzaju, zrealizowany przez Liebrecht & wood i FASHION HOUSE Group w Europie, a po drugiej fazie rozbudowy ma dołączyć nowych kluczowych najemców, aby potwierdzić pozycję handlową w południowo-wschodniej części Bukaresztu. “

Oba sklepy FASHION HOUSE w Bukareszcie codziennie witają kupujących rabatami od 30 do 70 procent na produkty uznanych na całym świecie marek, takich jak Adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Cacharel, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc’O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo, Desigual i wiele innych marek premium.




Źródło

Warto przeczytać!  Od marketingu po projektowanie, marki wdrażają narzędzia AI pomimo ryzyka