FC Barcelona i Iluminación Disano łączą siły, aby zagwarantować najwyższą innowacyjność w oświetleniu wewnętrznym i zewnętrznym przyszłego stadionu Spotify Camp Nou
FC Barcelona i Iluminación Disano podpisały umowę o partnerstwie, na mocy której ta druga firma, specjalizująca się w produkcji i projektowaniu rozwiązań oświetleniowych, została wyłącznym dostawcą oświetlenia dla Espai Barça na sześć sezonów, od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2031 r. Podstawą nowego sojuszu jest włączenie technologii LED i inteligentnych systemów sterowania do przyszłego Spotify Camp Nou, co gwarantuje najwyższą innowacyjność technologiczną w oświetleniu wnętrza stadionu i jego kultowej fasady, zapewniając najwyższej jakości oświetlenie i maksymalną oszczędność energii.
Ta umowa między klubem a Iluminación Disano jest uwzględniona w programie sponsorskim przyszłego Spotify Camp Nou. Oznacza to, że FC Barcelona będzie nadal wdrażać najnowsze osiągnięcia w nowym domu swoich fanów, zapewniając wzorcowe miejsce, które jest mocno zaangażowane w zrównoważony rozwój. W podobnym duchu nie tylko potwierdzono nacisk Barçy na doskonałość, ale także przedstawiono platformę korporacyjną i współpracy dla firmy kalibru Iluminación Disano, która słynie z zaangażowania w jakość, innowacyjność i zrównoważony rozwój w swoich produktach oświetleniowych.
Stwarza również wspaniałe nowe możliwości, wprowadzając strategicznego partnera do programu sponsoringowego, który został stworzony specjalnie dla jednego z najważniejszych projektów w historii klubu. Jednym z głównych celów zawsze było oferowanie zarówno firmom B2C, jak i B2B platformy do wykorzystania widoczności i globalnego prestiżu nazwy FC Barcelona, a w szczególności roli, jaką odgrywa w tym jeden z wiodących stadionów na świecie.
Espai Barça, coś więcej niż stadion
Espai Barça to rewolucyjny projekt w świecie sportu i rozrywki, który obejmuje całkowitą przebudowę obiektów FC Barcelona, w tym emblematycznego Spotify Camp Nou, dzięki czemu staje się najlepszym kompleksem sportowym w centrum dużego miasta. Onboarding Disano zapewnia najlepsze oświetlenie na boisku, które aspiruje do bycia punktem odniesienia architektonicznego, dzięki otwartemu, śródziemnomorskiemu projektowi, przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa historycznego i nowej fasadzie w barwach klubu, która obiecuje być jedną z głównych atrakcji po otwarciu nowego stadionu.
Zrównoważony rozwój jest częścią DNA Barçy i jednym z kamieni węgielnych projektu. Iluminación Disano jest w pełni zgodna z tym aspektem przyszłego Spotify Camp Nou, oferując produkty, które pomogą zmniejszyć zużycie energii i emisję CO2, promując w ten sposób wykorzystanie zrównoważonych technologii.
Oświadczenie Juli Guiu, wiceprezesa działu marketingu FC Barcelona
„Sojusz z Iluminación Disano to kolejny krok w kierunku celu klubu, jakim jest wyposażenie przyszłego Spotify Camp Nou we wszystkie najnowsze osiągnięcia technologiczne, zapewniając najlepsze oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne na fasadzie stadionu, który aspiruje do bycia architektonicznym punktem odniesienia. Ponadto zaangażowanie w produkty, które zmniejszają zużycie energii, przyczynia się do bardziej zrównoważonego aspektu projektu, jednego z kamieni węgielnych Espai Barça”.
Oświadczenie Jordiego Torrenta, dyrektora generalnego Iluminación Disano
„Dla Disano niezwykle satysfakcjonujący jest udział w projekcie i realizacji nowego stadionu Spotify Camp Nou, który stanie się światowym punktem odniesienia pod względem projektu, architektury i oświetlenia, a także zapewni Barcelonie przestrzeń, która stanie się ikoną miasta.
Iluminación Disano, katalońska firma, jest dumna, że może aktywnie uczestniczyć w tym projekcie, wykorzystując najnowszą technologię oświetleniową. Dziękujemy FC Barcelona za decyzję o wyborze nas i umożliwieniu nam udziału w tym projekcie”.