FCB Group India przejmuje większościowy pakiet udziałów w Kinnect
Interpublic Group of Companies (IPG) i FCB Group India nabyły większościowy pakiet udziałów w Kinnect, cyfrowej agencji kreatywnej.
Pod zmienioną nazwą „FCBKinnect” partnerstwo szczyci się obecnie zespołem ponad 1200 doświadczonych ekspertów ds. reklamy i marketingu, w tym ponad 500 specjalistów cyfrowych, którzy oferują kompleksowe rozwiązania w całym spektrum mediów.
Grupa ma na celu przewodzenie branży reklamowej dzięki cyfrowym możliwościom kreatywnym Kinnect, produkcji skalowalnych treści i marketingowi wpływowemu za pośrednictwem Kinnect Outreach. Kinnect będzie również kierował ofertami grupy w zakresie danych, zakupu i planowania mediów cyfrowych, centrum produkcji wydajności, handlu, marketingu wydajności, CX, optymalizacji wyszukiwarek i zarządzania reputacją online, dostarczając dostosowane rozwiązania w całym miksie marketingowym.
Na przejęciu, Tyler Turnbull, globalny dyrektor generalny FCBpowiedział, „Odkąd nasza współpraca z Kinnect rozpoczęła się w 2020 roku, rozmach FCB w Indiach był wyjątkowy. Rohan, Chandni i cały zespół Kinnect udowodnili, że rozumieją, jak zapewnić wzrost markom, wyzwalając kreatywność w obszarze cyfrowym, wydajności, obsługi klienta i marketingu influencerów. Ponieważ Knnect jest teraz oficjalną częścią naszej sieci, możemy pomóc przekształcać marki w Indiach i regionie APAC, aby dostarczać terminowe i ponadczasowe wyniki, jak nigdy dotąd”.
W sprawie nabycia, Rohit Ohri, prezes i dyrektor generalny FCB Group Indiapowiedział, „Firmy wymagają dziś kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, które bezproblemowo integrują innowacje, technologię i dane. W erze post-COVID digital musi być wpleciony w każdy aspekt naszej działalności i nie być traktowany jako osobny kanał. Ponieważ prawie 40% wydatków marketingowych jest obecnie przeznaczanych na technologię cyfrową, dogłębna wiedza Kinnect w zakresie technologii marketingowych jeszcze bardziej wzmocni nasze cyfrowe doświadczenia w Indiach. Kinnect może poszczycić się dynamicznym zespołem profesjonalistów z udokumentowanym doświadczeniem w dostarczaniu prawdziwie spersonalizowanych doświadczeń cyfrowych dla niektórych z najbardziej renomowanych marek na świecie. Zwiększając możliwości cyfrowe naszej grupy na styku kreatywności, doradztwa, produkcji i usług operacyjnych w naszej rozległej sieci, jesteśmy gotowi wywrzeć trwały wpływ i wspierać niezrównany wzrost naszych klientów”.
Na przejęciu, Rohan Mehta, dyrektor generalny FCB Kinnectpowiedział, „Nasz wzrost wzniósł się na nowe wyżyny dzięki włączeniu nas do światowych potęg IPG i FCB. Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, co nasz Kinnect osiągnął w ciągu ostatnich jedenastu lat — od tętniącej życiem kultury, którą pielęgnowaliśmy, po wyjątkowy zespół, który zebraliśmy. Dzięki temu partnerstwu jesteśmy gotowi stworzyć jeszcze większe perspektywy dla naszych talentów i klientów, łącząc naszą wiedzę w zakresie marketingu cyfrowego z niezrównanymi możliwościami kreatywnymi FCB. Przyszłość kryje nieograniczone możliwości i cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział wspólnego sukcesu”.
Na przejęciu, Chandni Shah, dyrektor operacyjny, FCB Kinnectpowiedział, „Po dekadzie przecierania szlaków w branży cieszymy się, że możemy wznieść naszą grę na nowy poziom dzięki partnerstwu z IPG i FCB – co idealnie pasuje do naszych ambicji. Ich niezachwiane wsparcie otworzyło świat globalnych narzędzi, technologii i najlepszych praktyk, napędzając nasz rozwój i otwierając drzwi do nowych rynków poza Indiami. Znaleźliśmy prawdziwą synergię umysłów i kultur, zachowując jednocześnie naszą wyjątkową tożsamość jako „Kinnect”. Dzięki połączonej sile ich potężnego lokalnego i globalnego przywództwa jesteśmy gotowi na ekscytujące czasy jako „FCBKinnect”. Jako przedsiębiorcy rozkoszujemy się tą fazą przejęć i niecierpliwie oczekujemy nieograniczonych możliwości, jakie niesie przyszłość”.
Informacja zwrotna: [email protected]