Fioletowy dinozaur Barney powraca i ma nowy wygląd
Nowy Jork (CNN) Barney wrócił i chociaż Mattel jeszcze tego oficjalnie nie potwierdził, domyślamy się, że nadal cię kocha.
Zabawkowy gigant Mattel (MATA) ogłosił w poniedziałek, że Barney, przyjazny (i, bądźmy szczerzy, godny ubolewania dla dużej grupy Millenialsów, którzy oglądali go jako przedszkolaki i ich rodziców) fioletowy dinozaur triumfalnie powraca na telewizory i półki z zabawkami w przyszłym roku . Dzięki przejściu z aktorstwa na żywo na animację ma teraz również świetne, duże oczy.
Program „Barney & Friends”, w którym występuje tytułowy T-Rex o fioletowym odcieniu, był emitowany w PBS w Stanach Zjednoczonych od 1992 do 2010 roku. Mattel powiedział w poniedziałek, że nowy program, w przeciwieństwie do oryginału, będzie animowany. Więc żaden oblegany aktor przebrany w kostium dinozaura nie maszeruje i nie śpiewa małym dzieciom.
Rzecznik Mattel powiedział CNN, że nie ma jeszcze żadnych konkretnych wiadomości na temat tego, czy ponownie uruchomiony Barney będzie w PBS, ale dodał, że firma „potwierdziła partnerów do transmisji strumieniowej i telewizyjnej, których ogłosimy w dalszej części roku”. PBS nie był od razu dostępny do komentowania.
Mattel powiedział, że nowa franczyza obejmie telewizję, film i Alfabet (GOOGL)posiadanych treści YouTube, a także muzyki i szerokiej gamy towarów, w tym zabawek (oczywiście), odzieży i książek. Jednostka Mattel Studios firmy współpracuje z Nelvana, studiem należącym do kanadyjskiej firmy medialnej Corus Entertainment (CJREF)aby współproducentem nowej serii.
„Tworząc nowy serial, było dla nas ważne, abyśmy właściwie odzwierciedlili świat, w którym żyją dzisiejsze dzieci, tak aby serial mógł dostarczyć znaczących lekcji na temat poruszania się po nim” – powiedział Fred Soulie, dyrektor generalny Mattel Television, w komunikacie prasowym .
„Dzięki naszemu nowoczesnemu podejściu do Barneya mamy nadzieję zainspirować następne pokolenie do słuchania, troski i wielkich marzeń” – dodał Soulie.
Jednostka telewizyjna firmy Mattel, która również niedawno przywróciła swoje franczyzy Monster High i Masters of the Universe, ma nadzieję ponownie zarobić na młodych i dorosłych w średnim wieku tęskniących za czasami dzieciństwa.
Tak więc dla każdego, kto dorastał na oryginalnym programie Barneya i rzeczywiście przyznałby się, że lubił go i przyjaciół, takich jak BJ, żółty protoceratops i Baby Bop, zielony triceratops, Mattel ma nadzieję, że będą chcieli kupić stare szkolne zabawki i gadżety Barneya.
Firma poinformowała w swoim komunikacie prasowym, że „odzież i akcesoria dla dorosłych fanów, w tym klasyczny Barney, są również w fazie rozwoju”.
„Skorzystamy z nostalgii pokoleń, które dorastały z Barneyem, a teraz sami są rodzicami, i przedstawimy kultowego fioletowego dinozaura nowemu pokoleniu dzieci i rodzin na całym świecie za pośrednictwem treści” – powiedział Josh Silverman, dyrektor ds. szef produktów konsumenckich w Mattel, w komunikacie.
Mattelowi przydałoby się więcej hitowych zabawek. Firma ogłosiła rozczarowujące zyski i sprzedaż na święta, a także powolne prognozy w zeszłym tygodniu, a jej akcje spadły o ponad 10% po tej wiadomości. Rywalizować Hasbro (MA) został również dotknięty słabym popytem na zabawki.