Technologia

Firefly korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji, która jest bezpieczna do użytku komercyjnego: Chandra Sinnathamby firmy Adobe

  • 25 marca, 2023
  • 6 min read
Firefly korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji, która jest bezpieczna do użytku komercyjnego: Chandra Sinnathamby firmy Adobe


Wygląda na to, że wszyscy wsiadają na generatywną modę na sztuczną inteligencję. Teraz amerykański gigant technologiczny Adobe ogłosił również rodzinę generatywnych modeli sztucznej inteligencji — Firefly. Firma chce pomóc milionom twórców treści rozwinąć wyobraźnię za pomocą nowego narzędzia.

W następstwie nowych premier firmy, indianexpress.com nawiązał wyłączną interakcję z Chandrą Sinnathamby, dyrektorem Digital Media B2B Strategy & GTM, Asia Pacific w Adobe. Sinnathamby w obszernej dyskusji na temat perspektyw Firefly poruszył kilka aspektów generatywnej sztucznej inteligencji.

Poniżej znajduje się fragment rozmowy z dyrektorem Adobe.

P: W jaki sposób Adobe wykorzystuje sztuczną inteligencję w tętniącej życiem gospodarce twórców?

Ambicją firmy Adobe jest dostarczanie klientom doskonałych doświadczeń. I w centrum tego jest zapewnienie, że dostarczamy spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę. Zapotrzebowanie na treści nigdy nie było większe. W naszym ostatnim badaniu 88 procent naszych globalnych respondentów stwierdziło, że ilość produkowanych treści cyfrowych podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch do trzech lat.

Oznacza to, że popyt na treści w przyszłości prawdopodobnie wzrośnie pięciokrotnie. Biorąc pod uwagę wzrost ekonomii twórców, w firmie Adobe pracujemy nad ułatwieniem twórcom, oferując im wszystkie zasoby kreatywności.

Najnowszą drogą jest sztuczna inteligencja, zwłaszcza generatywna sztuczna inteligencja. Jednak jeśli chodzi o Adobe, od dawna pracujemy nad innowacjami AI, czy to neurofiltrami w Photoshopie, czy różnymi innymi funkcjami w After Effects, Acrobat itp.

Generatywna sztuczna inteligencja to nowy punkt zwrotny i chcemy z nią pracować w taki sposób, aby była zgodna z naszą etyką odpowiedzialności, odpowiedzialności i przejrzystości w zakresie sztucznej inteligencji. Zasadniczo chcemy zapewnić, że sztuczna inteligencja jest drugim pilotem, który zwiększa szybkość i precyzję kreatywnych działań. Zasadniczo wyposaż użytkowników w supermoce, których potrzebują, aby sprostać wymaganiom dzisiejszej kreatywności.

Warto przeczytać!  Chatboty uruchamiają kolejny koszmar dezinformacji

P: Co jest siłą napędową Firefly?

Firefly zaczyna się od obrazów i efektów tekstowych, a jedną z kluczowych zalet tego narzędzia jest to, że zostało ono zaprojektowane tak, aby było bezpieczne do użytku komercyjnego. Jest to istotne, ponieważ firmy dążą obecnie do wyróżnienia się dzięki doświadczeniom użytkowników, a to wymaga opracowywania kreatywnych treści na dużą skalę. Nie możemy się doczekać, aby ułatwić to twórcom treści.

Nasz pierwszy model jest szkolony na setkach milionów obrazów z portfolio Adobe Stock, które są treściami na otwartej licencji w Internecie i wszelkimi treściami w domenie publicznej, do których prawa autorskie wygasły. Zostanie zintegrowany ze wszystkimi trzema naszymi chmurami pod względem przepływów pracy klientów. Adobe Express, Photoshop i Illustrator będą pierwszymi aplikacjami, które otrzymają model.

Integrujemy Firefly nie tylko po stronie tworzenia treści, ale także w zakresie jej orkiestracji. Ważne jest, abyśmy pomagali naszym klientom nie tylko w tworzeniu treści, ale także w ich dostarczaniu, a następnie mogli zobaczyć, jak rezonują one z ich klientami.

Najnowsza oferta firmy Adobe ułatwia tworzenie kreatywnych treści osobom na każdym poziomie doświadczenia. (Zdjęcie: Adobe)

Warto przeczytać!  Podobno OnePlus 12 ma ulepszone aparaty

P: W jaki sposób Adobe Firefly pomoże twórcom treści zwiększyć zasięg i jak ludzie o różnym poziomie doświadczenia mogą to obejść?

Firefly jest przeznaczony dla twórców wszelkiego rodzaju, nawet dla kogoś, kto nie jest kreatywnym profesjonalistą, może dość łatwo tworzyć treści do użytku osobistego. Firefly ma przyjazny dla użytkownika interfejs i nie wymaga samouczka. Po prostu wpisz to, czego szukasz i pozwól się rozwinąć.

Zasadniczo wierzymy, że kreatywność jest dla wszystkich. Naszym celem jest wzmocnienie tej zdolności u każdego, niezależnie od poziomu umiejętności. Każdy powinien mieć możliwość tworzenia dowolnych treści. Kreatywność jest dla wszystkich i w tym celu projektujemy naszą technologię.

Jeśli chodzi o zasięg treści, cyfrowa strona biznesowa polega na przekazywaniu treści właściwej osobie we właściwym czasie, w zależności od urządzenia, na którym może ona konsumować treści, a następnie mierzeniu interakcji.

P: Jaka jest polityka firmy Adobe w zakresie zapobiegania szkodliwym uprzedzeniom?

Zakotwiczamy się w naszej etyce AI polegającej na przejrzystości, odpowiedzialności i odpowiedzialności. Rozwijamy wszystkie nasze technologie mając na uwadze te trzy zasady. Nawet jeśli zarejestrujesz się dzisiaj w wersji beta Firefly, zobaczysz, że istnieje umowa, którą należy podpisać.

P: W jaki sposób firma Adobe stara się wyróżnić w kakofonii dużych firm technologicznych oferujących generatywne usługi oparte na sztucznej inteligencji?

Po pierwsze, z komercyjnego punktu widzenia, Adobe czyni go bezpiecznym do użytku komercyjnego i jest to jeden z kluczowych wyróżników. Ponieważ zapotrzebowanie i presja wywierana na organizacje, by udostępniać treści, nigdy nie były większe, oferowanie bezpiecznego sposobu tworzenia kreatywnych treści do użytku komercyjnego jest naszym wyjątkowym sposobem.

Warto przeczytać!  5 powodów, dla których warto posiadać Bravado Verlierer w GTA Online w 2024 roku

Dla organizacji dbających o wartość marki posiadanie generatywnej sztucznej inteligencji, która uczy się i umożliwia demokratyzację kreatywności w organizacji oraz umożliwia tworzenie większej ilości treści zgodnych z ich wytycznymi, to kolejny wyjątkowy aspekt Adobe.

Mamy długą historię tworzenia otwartych standardów. A naszym celem w przypadku sztucznej inteligencji jest stworzenie otwartego standardu, w którym twórca jest przypisywany do tego dzieła. Utrzymujemy twórcę w centrum uwagi, nie tylko udzielając niezbędnych kredytów, ale dając mu kontrolę i ostatecznie dając mu możliwość zarabiania na tym.

P: W jaki sposób generatywny Firefly wspierany przez sztuczną inteligencję może wpłynąć na indyjskich twórców treści?

Mamy długą historię cateringu na rynku indyjskim. Jest to nasz największy ślad pracowniczy poza Stanami Zjednoczonymi, aw tym roku zakończyliśmy 25-letnią działalność w Indiach.

Jeśli chodzi o Firefly, stworzyliśmy go z globalną atrakcyjnością. Rozumiemy, że jest to zróżnicowany świat, w którym nie tylko klienci z Indii. Dlatego zastanawiamy się, w jaki sposób możemy uczynić go jeszcze bardziej odpowiednim dla lokalnych klientów.

Badamy, czy uda nam się nakłonić Firefly do tworzenia treści na Holi lub Diwali, i byłoby wspaniale. W firmie Adobe jesteśmy świadomi, że jest to coś, co musimy uwzględnić.


Źródło