Marketing

Firma Pearl Milling Company kontynuuje inwestowanie w działania na rzecz społeczności dzięki PEARL Pledge

  • 3 maja, 2023
  • 6 min read
Firma Pearl Milling Company kontynuuje inwestowanie w działania na rzecz społeczności dzięki PEARL Pledge


Z ponad 30 przyznanymi do tej pory grantami, marka naleśników i syropów przyznaje łącznie 1 milion dolarów w tym roku, aby pomóc organizacjom non-profit wywierającym wpływ na PEARL w swoich społecznościach.

CHICAGO, 3 maja 2023 r /PRNewswire/ — Pearl Milling Company, marka mieszanek do naleśników i syropów, która od ponad 130 lat tworzy niezapomniane chwile śniadaniowe, kontynuuje swoją misję podnoszenia na duchu czarnoskórych kobiet i dziewcząt w całych Stanach Zjednoczonych dzięki PERŁA Przysięgawieloletnia inicjatywa finansowana przez społeczność, która rozpoczęła się w 2021 r. Od dziś do 14 czerwcakwalifikujące się organizacje non-profit mogą ubiegać się o szansę na otrzymanie dotacji w wysokości do 100 000 $ rozwijać i rozwijać sensowne programy w swoich społecznościach. Ludzie mogą również nominować organizacje za pośrednictwem 7 czerwca do udziału w procesie składania wniosków. Laureaci grantów zostaną ogłoszeni jesienią.

PEARL Pledge powstała w 2021 roku w ramach zaangażowania firmy Pearl Milling Company we wspieranie społeczności osób czarnoskórych oraz szerszej inicjatywy PepsiCo Racial Equality Journey. Mając na celu promowanie sukcesu czarnych kobiet i dziewcząt w USA, program koncentruje się na pięciu kluczowych filarach: Dobrobyt, Wzmocnienie, Dostęp, ReprezentacjaI Przywództwo.

„Pomaganie naszym społecznościom nie tylko w zaspokajaniu podstawowych potrzeb, ale także w rozwoju idzie w parze z celem Pearl Milling Company, jakim jest sprowadzenie rodzin do stołu” – powiedział Krystyna Kroepfl, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Quaker. „Wkraczając w trzeci rok PEARL Pledge, jesteśmy podekscytowani wpływem, jaki odbiorcy grantów wywierają na życie czarnych kobiet i dziewcząt, i jesteśmy bardziej niż kiedykolwiek zmotywowani do dalszego rozwijania naszej misji”.

Od momentu powstania PEARL Pledge przyznano ponad 30 grantów organizacjom non-profit, których celem jest tworzenie możliwości dla czarnej społeczności w całym kraju. Pełną listę odbiorców grantów PEARL Pledge 2021 i 2022 można zobaczyć na stronie pearlmillingcompany.com.

Jak nominować i aplikować
Aby ubiegać się o grant PEARL Pledge w tym roku, organizacje muszą spełniać następujące kryteria:

  • Z siedzibą w USA, służąc społecznościom w kraju
  • Sklasyfikowana jako organizacja non-profit ze statusem 501(c)(3) Public Charity
  • Oferuj programy obsługujące czarne kobiety i/lub dziewczęta
  • Dopasowuje się do misji i filarów PEARL Pledge

Dotacje będą przyznawane na podstawie kilku czynników, w tym sposobu, w jaki wybrane organizacje wykorzystają fundusze. Ludzie są również zachęcani do zaangażowania się poprzez nominowanie organizacji, które są zgodne z programem PEARL Pledge i kryteriami ubiegania się o dotację. Od dziś zarówno nominacje, jak i wnioski można składać o godz www.pearlmillingcompany.com/pearlpledge. Nominacje zakończą się o godzinie 18:00. EST w dniu 7 czerwca 2023 r., a zgłoszenia zostaną zamknięte do godziny 18:00. EST w dniu 14 czerwca 2023 r.

Firma Pearl Milling będzie wybierać tegorocznych stypendystów z pomocą Rady Doradczej PEARL Pledge, w skład której wchodzą: Jasmine Crowe-Houstonwielokrotnie nagradzany przedsiębiorca społeczny, autor książek dla dzieci i założyciel Goodr; Eunique Jones Gibsonzałożyciel Dzięki nim możemy dyrektor generalny Culture Brands i The Happy Hues; I Codie Elaine OliverCEO i współzałożyciel Black Love Inc. Rada Doradcza będzie również pełnić rolę mentorów programu, oferując wsparcie i porady odbiorcom grantów w 2023 roku.

Więcej informacji na temat PEARL Pledge można znaleźć na stronie www.pearlmillingcompany.com/pearlpledge i śledź Pearl Milling Company w mediach społecznościowych pod adresem www.facebook.com/pearlmillingcompany I www.instagram.com/pearlmillingcompany/ w celu uzyskania aktualizacji programu.

O firmie Pearl Milling
Pearl Milling Company, której właścicielem jest The Quaker Oats Company, oddział PepsiCo, Inc., dostarcza wyśmienite mieszanki do naleśników, syropy, mąkę kukurydzianą, mąkę i grys, które od ponad wieku pomagają rodzinom w tworzeniu niezapomnianych śniadań. Założona w 1888 roku firma Pearl Milling Company rozpoczęła działalność jako mały młyn w Św. Józefa, Missouri produkując mąkę, mąkę kukurydzianą, a od 1889 roku słynną samorosnącą mieszankę naleśników, znaną później jako Ciotka Jemima. Jej odmiany naleśników obejmują Original, Maślankę, Pełnoziarnistą, Cap’n Crunch’s Berrytastic Pancake Mix, a także produkty Pancake On The Go w Chocolate Chip, Buttermilk & Maple, Double Chocolate i Blueberry. Odmiany syropów obejmują Original, Lite, Butter Rich, Butter Lite i Country Rich, oprócz kilku ofert mąki kukurydzianej, mieszanki mąki kukurydzianej i grysu. Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.pearlmillingcompany.com, www.facebook.com/pearlmillingcompany lub śledź nas dalej Instagram @pearlmillingcompany.

O firmie Quaker Oats
Firma Quaker Oats Company z siedzibą w Chicago jest jednostką PepsiCo, Inc., jednej z największych na świecie firm zajmujących się pakowanymi towarami konsumpcyjnymi. Od ponad 140 lat marki Quaker służą jako symbole jakości, doskonałego smaku i wartości odżywczych. Quaker® Oats, Quaker® Rice Cakes i Quaker Chewy® Granola Bars to ulubione produkty konsumentów. Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.QuakerOats.comwww.Facebook.com/Quaker lub śledź nas na Świergot I Instagram @Kwakier.

O PepsiCo
Konsumenci korzystają z produktów PepsiCo ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. PepsiCo wygenerowało ponad 86 miliardów dolarów w przychodach netto w 2022 r. dzięki komplementarnemu portfolio napojów i wygodnych posiłków, które obejmuje Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką gamę przyjemnych potraw i napojów, w tym wiele kultowych marek, które generują więcej niż 1 miliard dolarów każdego w szacowanej rocznej sprzedaży detalicznej.

Kierowanie PepsiCo to nasza wizja bycia światowym liderem w dziedzinie napojów i wygodnej żywności poprzez wygrywanie z pep+ (PepsiCo Positive). pep+ to nasza strategiczna kompleksowa transformacja, która stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki w centrum tworzenia wartości i wzrostu, działając w granicach planety i inspirując pozytywne zmiany dla planety i ludzi. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.pepsico.com i śledź dalej ŚwiergotInstagram, Facebook i LinkedIn @PepsiCo.

ŹRÓDŁO The Quaker Oats Company




Źródło

Warto przeczytać!  Przychody operacyjne GWM w 2022 r. przekraczają 137,3 mld CNY