Firma wymienia 5 skandalicznych zasad, które mają obowiązywać pracowników, aby powstrzymać „oszustwa związane z zegarem czasu”: „Korzystaj z łazienki przed pracą, przyjdź wcześniej” | Trendy
Wpis użytkownika Reddit dotyczący powiadomienia o biurze stał się wirusowy w mediach społecznościowych i wywołał szok. W zawiadomieniu wymieniono zasady, których pracownicy powinni przestrzegać, aby powstrzymać „oszustwa związane z zegarem czasu”. Co to jest, możesz zapytać? Zgodnie z postem: „Oszustwo związane z zegarem ma miejsce wtedy, gdy pracownik po uderzeniu wykonuje coś niezwiązanego z pracą (nie ma 15-minutowej przerwy).”
W ogłoszeniu, przez wielu określanym jako „oburzające”, wzywa się pracowników do przestrzegania pięciu zasad, w tym korzystania z łazienki przed rozpoczęciem pracy lub podczas 15-minutowej przerwy, zdejmowania płaszcza przed wejściem do pracy i wcześniejszego przychodzenia.
Zerknij na cały post tutaj:
Wpis został udostępniony dzień temu. Od tego czasu zebrano ponad 3200 głosów „za”. Pod tym artykułem pojawiło się kilka komentarzy. Wiele osób wyraziło swoją irytację w związku z zawiadomieniem firmy.
Co sądzisz o zawiadomieniu dotyczącym „oszustw związanych z zegarem czasu”?
„Nie. Kiedy już znajdę się w budynku roboczym, rejestruję się i robię wszystko, co muszę, na czas. Jeśli chodzenie na przerwę jest uważane za „przerwę”, to zdjęcie bluzy z kapturem lub skorzystanie z toalety jest czasem pracy” – napisał użytkownik Reddita.
„Muszę przyznać, że to była jedna rzecz, którą mój poprzedni pracodawca zrobił dobrze. Pracownicy godzinowi mieli dodatkowy czas na dotarcie do przerw i z powrotem, ponieważ jadalnia znajdowała się na jednym końcu budynku” – dodała inna.
„Środowisko pracy jest tak cholernie toksyczne, że nawet przerwy są monitorowane” – stwierdziła trzecia.
„Kiedyś meldowałem się na parkingu w mojej starej pracy. Była to aplikacja, której zasięg sięgał także poza biuro. Mogą mi zapłacić za 30-sekundowy spacer” – skomentowała czwarta.
„W międzyczasie starsi pracownicy mają trzygodzinne przerwy na lunch i jakimś cudem znajdują czas, aby pójść na siłownię i „pracować z domu”” – dodał piąty.
„Jeśli Twoje miejsce pracy powie to na ścianie, możesz mieć pewność, że pośrednio w kradzieży wynagrodzeń, co więcej niż to zniweluje” – dołączyła szósta.
„Zabawne jest to, że im bardziej firma próbuje robić absurdalne rzeczy, tym mniej produktywna jest w pracy swoich pracowników. Im bardziej mikrozarządzani i uciskani są ludzie, tym mniej produktywni się stają. Nie wiem, jak firmy jeszcze tego nie rozumieją” – napisał siódmy.
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata