Marketing

FitFlop otworzy pierwszy sklep w USA w SoHo, ponieważ koncentruje się na ekspansji

  • 14 kwietnia, 2023
  • 4 min read
FitFlop otworzy pierwszy sklep w USA w SoHo, ponieważ koncentruje się na ekspansji


Zaledwie kilka tygodni po zabezpieczeniu nowej inwestycji FitFlop ujawnił plany otwarcia swojego pierwszego sklepu w USA w Nowym Jorku w tym miesiącu.

Nowy lokal o powierzchni 802 stóp kwadratowych, którego otwarcie zaplanowano na 17 kwietnia. sklep zlokalizowany przy 107 Mercer Street w SoHo to początek planu ekspansji marki w USA

Więcej z Obuwie Aktualności

Zaprojektowany we współpracy z Checkland Kindleysides sklep SoHo jest pierwszą lokalizacją na świecie z nową koncepcją i projektem detalicznym FitFlop, który obejmuje sufit z czerwonej fali, dotykową ścianę z płytek i duży ekran przy wejściu. Sklep zawiera również elastyczny system obwodowy, który można łatwo dostosować do przechowywania butów o różnych sylwetkach i rozmiarach, a także niedawno wprowadzony asortyment odzieży firmy.

W ekskluzywnym wywiadzie dla FN, dyrektor generalny FitFlop, Gianni Georgiades, powiedział, że Stany Zjednoczone są największym rynkiem pod względem wzrostu marki. „Sklep na Mercer Street jest tym, co nazywamy„ naszym własnym kawałkiem Nowego Jorku ”i oznacza nasz zamiar wprowadzenia naszej wizji do Stanów” – powiedział Georgiades.

Zapytany, dlaczego chce teraz otworzyć ten sklep, Georgiades powiedział FN, że „gwiazdy były wyrównane”, aby tak się stało, powołując się na lata skupienia się na produkcie i marketingu, jednocześnie badając opinie klientów. „Nauczyliśmy się, że kiedy klient osobiście przymierza nasze produkty, konwersja jest naprawdę wysoka” — powiedział Georgiades. „Dla nas ten sklep jest czymś w rodzaju „jeśli go zbudujesz, przyjdą”. Po prostu wydaje się, że to właściwy czas, aby to zrobić”.

Warto przeczytać!  Gambling.com: Powrót do podstaw — Partnerzy

I chociaż firma „rozważa” otwarcie większej liczby samodzielnych sklepów w Stanach Zjednoczonych – w tym, co Georgiades nazywa „średnim terminem” – na razie firma koncentruje się głównie na sprzedaży hurtowej.

Źródło: dzięki uprzejmości FitFlop

Źródło: dzięki uprzejmości FitFlop

Dzięki uprzejmości FitFlop

W ciągu ostatnich 12 miesięcy FitFlop nawiązał „znaczącą liczbę” nowych partnerstw hurtowych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach (EMEAI) oraz w Stanach Zjednoczonych, zwiększając liczbę drzwi do ponad 5700 w 60 krajach, a także swoją azjatycką sieć detaliczną.

W szczególności w Stanach Zjednoczonych Georgiades powiedział FN, że FitFlop ma obecnie 171 kont hurtowych z 530 drzwiami, przy czym większość dystrybucji jest napędzana przez domy towarowe, sprzedawców obuwia i partnerów zajmujących się wyłącznie zabawą.

„Koncentrujemy się na zarządzaniu kluczowymi klientami i ich ekspansji” – powiedział prezes. „Napędzamy wzrost dzięki Nordstrom (wzrost o 15 procent w porównaniu z zeszłym rokiem), Bloomingdale’s (wzrost o 33 procent w porównaniu z zeszłym rokiem) i Zappos (wzrost o 20 procent w porównaniu z zeszłym rokiem).”

Georgiades wspomniał również, że FitFlop jest w trakcie nawiązywania nowych strategicznych partnerstw dystrybucyjnych, jednocześnie „czyszcząc” i „usuwając” swój segment początkowy i konta promocyjne. Doprowadziło to do 16-procentowego wzrostu sprzedaży w całym segmencie premium marki, dodał Georgiades.

Warto przeczytać!  Dane demograficzne mediów społecznościowych, które pomogą Ci opracować strategię na rok 2023

Co więcej, aby wesprzeć działalność i rozwój marki w Stanach Zjednoczonych, Georgiades ujawnił FN, że FitFlop zamknie swoje pierwotne biuro w White Plains i otworzy w czerwcu salon wystawowy i powierzchnię biurową w Nowym Jorku.

„To decydujący moment w historii naszej marki, ponieważ rozpoczyna się nowy rozdział” — dodał Georgiades.

Otwarcie nastąpi kilka tygodni po tym, jak marka obuwnicza ogłosiła, że ​​zabezpieczyła nowy pięcioletni kredyt odnawialny o wartości 30 milionów dolarów od Aurelius Finance Company, aby wesprzeć swoje długoterminowe ambicje wzrostu.

FitFlop powiedział, że fundusze zostaną przeznaczone na wsparcie „zwiększonych inwestycji” w branding, marketing i reklamę. Georgiades powiedział wówczas w oświadczeniu, że to nowe finansowanie z Aureliusem „stanowi ogromny pokaz zaufania” do rosnącej siły i odporności marki. „Teraz nadszedł czas, aby zainwestować pieniądze w pracę i przyspieszyć nasze ambitne plany rozwoju” — powiedział Georgiades.

Założona przez Marcię Kilgore w 2007 roku firma FitFlop znana jest z ergonomicznego projektu i nowoczesnego stylu i oferuje sandały, trampki, buty, botki oraz wybrane elementy odzieży.

Najlepsze wiadomości z obuwia

Zapisz się do newslettera FN. Aby uzyskać najnowsze wiadomości, śledź nas na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Warto przeczytać!  Obejmując rewolucję marketingową: strategie sukcesu w dynamicznym krajobrazie

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.


Źródło