Marketing

Formularz 6-K WPP plc Dla: 20 kwietnia

  • 20 kwietnia, 2023
  • 12 min read
Formularz 6-K WPP plc Dla: 20 kwietnia



Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia, gdy pojawią się wiadomości o Twoich akcjach. Skorzystaj z 1-tygodniowego bezpłatnego okresu próbnego StreetInsider Premium Tutaj.


STANY ZJEDNOCZONE

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD

Waszyngton, DC 20549

______________________

FORMULARZ 6-K

____________________

Raport zagranicznego emitenta prywatnego

Zgodnie z regułą 13a-16 lub 15d-16

zgodnie z Ustawą o Giełdzie Papierów Wartościowych z 1934 r

Za miesiąc kwiecień 2023 r

Numer pliku Komisji: 001-38303

________

WPP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

(Tłumaczenie nazwy rejestrującego na język angielski)

________________________

Kontenery morskie, 18 Upper Ground

Londyn, Wielka Brytania SE1 9GL

(Adres głównych biur wykonawczych)

__________________________

Wskazać za pomocą znacznika wyboru, czy rejestrujący składa lub zamierza składać roczne sprawozdania na podstawie formularza 20-F lub formularza 40-F:

Formularz 20-F X Formularz 40-F ___

Wskaż znacznikiem wyboru, czy rejestrujący składa formularz 6-K w formie papierowej, zgodnie z przepisem ST Reguła 101(b)(1): ___

Notatka: Przepis ST Reguła 101(b)(1) zezwala na złożenie formularza 6-K w formie papierowej tylko wtedy, gdy jest on składany wyłącznie w celu dostarczenia załączonego raportu rocznego posiadaczom papierów wartościowych.

Wskaż za pomocą znacznika wyboru, czy rejestrujący składa formularz 6-K w formie papierowej zgodnie z przepisem ST Reguła 101(b)(7): ___

Notatka: Rozporządzenie ST Reguła 101(b)(7) zezwala na złożenie formularza 6-K w formie papierowej wyłącznie w przypadku dostarczenia raportu lub innego dokumentu, który rejestrujący zagraniczny emitent prywatny musi dostarczyć i podać do wiadomości publicznej zgodnie z prawem jurysdykcji, w której podmiot rejestrujący jest zarejestrowany, ma miejsce zamieszkania lub organizację prawną („kraj macierzysty podmiotu rejestrującego”) lub podlega zasadom giełdy kraju macierzystego, na której notowane są papiery wartościowe podmiotu rejestrującego, o ile raport lub inny dokument nie jest komunikatem prasowym, jest nie wymagano i nie zostały przekazane posiadaczom papierów wartościowych rejestrującego, a jeśli chodzi o istotne wydarzenie, były już przedmiotem złożenia formularza 6-K lub innego zgłoszenia Komisji w EDGAR.

Wypowiedzi prognozujące

W związku z postanowieniami amerykańskiej ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. („Ustawa reformująca”) Spółka może umieszczać stwierdzenia dotyczące przyszłości (zgodnie z definicją zawartą w Ustawie reformującej) w ustnych lub pisemnych publicznych oświadczeniach wydawanych przez lub w imieniu Firma. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości mogą obejmować między innymi plany, cele, przekonania, intencje, strategie, prognozy i przewidywane przyszłe wyniki gospodarcze oparte na założeniach itp., które podlegają ryzyku i niepewności. Stwierdzenia te można rozpoznać po tym, że nie odnoszą się ściśle do faktów historycznych lub bieżących. Używają takich słów jak „cel”, „przewidywać”, „wierzyć”, „szacować”, „oczekiwać”, „prognozować”, „wytyczne”, „zamierzać”, „może”, „będzie”, „powinien”, „ potencjał”, „możliwy”, „przewidywanie”, „projekt”, „plan”, „cel” oraz inne słowa i podobne odniesienia do przyszłych okresów, ale nie stanowią wyłącznego sposobu identyfikacji takich stwierdzeń. Jako takie, wszystkie stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone ryzykiem i niepewnością, ponieważ odnoszą się do przyszłych zdarzeń i okoliczności, na które Spółka nie ma wpływu. Rzeczywiste wyniki lub wyniki mogą znacznie różnić się od omówionych lub sugerowanych w stwierdzeniach dotyczących przyszłości. W związku z tym nie należy polegać na takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości, które odnoszą się wyłącznie do daty ich złożenia, jako przewidywania rzeczywistych wyników lub w inny sposób. Do ważnych czynników, które mogą powodować różnice w rzeczywistych wynikach, należą między innymi: wpływ epidemii lub pandemii, w tym ograniczenia działalności gospodarczej, działalności społecznej i podróży; nieoczekiwana utrata istotnego klienta lub kluczowego personelu; opóźnienia lub redukcje budżetów reklamowych klientów; zmiany stawek wynagrodzeń w branży; koszty przestrzegania przepisów lub postępowania sądowe; zmiany czynników konkurencyjnych w branżach, w których działamy oraz popytu na nasze produkty i usługi; zmiany wymagań klientów w zakresie reklamy, marketingu i komunikacji korporacyjnej; nasza niezdolność do zrealizowania przewidywanych przyszłych korzyści z przejęć; niezrealizowanie naszych założeń dotyczących wartości firmy i wartości niematerialnych o nieokreślonym okresie użytkowania; klęski żywiołowe lub akty terroryzmu; zdolność Spółki do pozyskiwania nowych klientów; ekonomiczny i geopolityczny wpływ rosyjskiej inwazji na Ukrainę; ryzyko światowego pogorszenia koniunktury gospodarczej, spowolnienia wzrostu, rosnących stóp procentowych oraz wysokiej i utrzymującej się inflacji; kwestie związane z łańcuchem dostaw mające wpływ na dystrybucję produktów naszych klientów; zmiany technologiczne i zagrożenia dla bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej i operacyjnej, systemów, danych i informacji wynikające ze zwiększonego zagrożenia atakami cybernetycznymi i innymi; narażenie Spółki na zmiany wartości innych głównych walut (ponieważ znaczna część jej przychodów i kosztów ponoszona jest poza Wielką Brytanią); oraz ogólny poziom działalności gospodarczej na głównych rynkach Spółki (który różni się w zależności między innymi od regionalnych, krajowych i międzynarodowych warunków politycznych i ekonomicznych oraz regulacji rządowych na światowych rynkach reklamowych). Ponadto należy wziąć pod uwagę ryzyko opisane w punkcie 3D, zatytułowanym „Czynniki ryzyka” w raporcie rocznym firmy za 2022 r. na formularzu 20-F, które mogą również spowodować, że rzeczywiste wyniki będą różnić się od informacji dotyczących przyszłości. W świetle tych i innych niepewności, stwierdzenia dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym dokumencie nie powinny być traktowane jako oświadczenie Spółki, że plany i cele Spółki zostaną osiągnięte. Ani Spółka, ani żaden z jej dyrektorów, funkcjonariuszy lub pracowników nie składa żadnych oświadczeń, zapewnień ani gwarancji, że wystąpienie jakichkolwiek zdarzeń przewidzianych, wyrażonych lub sugerowanych w jakichkolwiek stwierdzeniach dotyczących przyszłości faktycznie nastąpi. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizowania ani korygowania takich stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych zdarzeń, czy w inny sposób.

Warto przeczytać!  RAPORT Z PERSPEKTYWY WYDARZEŃ NA 2023 R. UJAWNIA ZMIANY W FORMATACH IMPREZ, BUDŻETACH ORAZ POTRZEBĘ LEPSZYCH NARZĘDZI

INDEKS WYSTAWY


Eksponat nr.


Opis

1

Akwizycja z dnia 20 kwietnia 2023 r., przygotowana przez WPP plc.

DO NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI

20 kwietnia 2023 r

WPP PLC („WPP”)

WPP przejmuje agencję brandingową amp, rozszerzając ofertę generatywnej sztucznej inteligencji i projektowania doświadczeń marki

WPP ogłasza dzisiaj przejęcie wzmacniacz,jedną z wiodących na świecie firm zajmujących się brandingiem dźwiękowym.

Specjalistyczna wiedza firmy amp wzmocni ofertę WPP w zakresie brandingu opartego na doświadczeniu i jej zdolności do tworzenia wysokiej jakości, zróżnicowanych i możliwych do posiadania doświadczeń dźwiękowych dla klientów. Przejęcie przychodzi jako dźwięk jest coraz ważniejszym elementem budowania marki, a 75% konsumentów pokolenia Z twierdzi, że muzyka pomaga im czuć bardziej związany z markami[1].

amp dołączy do firmy WPP zajmującej się doradztwem w zakresie marki i designu, Landor & Fitch,
wzbogacając doświadczenie agencji w dostarczaniu wciągających tożsamości marek, które zmieniają doświadczenia klientów i pracowników oraz wyróżniają marki na konkurencyjnym rynku.

Firma amp, założona w 2009 roku przez Michele Arnese, ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji, a główne biura znajdują się w Niemczech i USA. Jej globalny zespół składający się z ponad 60 osób stworzył wielokrotnie nagradzane tożsamości dźwiękowe dla najbardziej wpływowych marek na świecie, w tym Mastercard, Mercedes-Benz, Kraft Heinz, Deloitte, Shell i General Motors.

Rygor strategiczny i głęboka wiedza specjalistyczna w zakresie muzyki i dźwięku wzmacniacza opierają się na podejściu projektowym Sonic DNA®. Ta wyjątkowa platforma kreatywna jest udoskonalona przez Sonic Hub® – zestaw narzędzi sztucznej inteligencji – umożliwiając analizowanie, tworzenie i zarządzanie zasobami dźwiękowymi, dostarczając je na dużą skalę, wykorzystując potencjał generatywnej sztucznej inteligencji. To innowacyjne podejście gwarantuje, że treść audio marki jest spójna, a jednocześnie dostosowana do różnych odbiorców, zapewniając bezproblemowe wrażenia we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem.

Mark Read, dyrektor generalny WPP, powiedział: „Wraz z rozwojem streamingu, podcastingu i krótkich form multimedialnych dźwięk stał się kluczowym elementem marketingu mix. Przejęcie wzmacniacza wzbogaca naszą ofertę dla klientów, pomagając im tworzyć wciągające doświadczenia, które angażują konsumentów na głębszym poziomie i napędzają ich przewaga konkurencyjna.”

Jane Geraghty, globalny dyrektor generalny Landor & Fitch, powiedziała: „Cieszę się, że mogę powitać amp w zespole. Zespół jest naprawdę najlepszy w swojej klasie i skutecznie zdefiniował szybko rozwijającą się przestrzeń brandingu dźwiękowego dzięki pracy dla klientów takich jak Mastercard i Mercedes-Benz. To przejęcie daje nam niezrównany zasięg możliwości – graficznych, cyfrowych, ruchowych, fizycznych, produktowych i empirycznych – a teraz dźwiękowych. Pomoże nam to również przyspieszyć naszą szybko rozwijającą się praktykę projektowania z ułatwieniami dostępu. Jestem ogromnie podekscytowany tym, co możemy wspólnie osiągnąć”.

Michele Arnese, globalny dyrektor generalny amp, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do rodziny WPP. To pierwsze w branży posunięcie pokazuje znaczenie dźwięku jako niezbędnego elementu projektowania i doświadczenia marki. Bliższa integracja z firmą Landor & Fitch, prawdziwymi pionierami w dziedzinie projektowania marek i doradztwa, zapewni możliwość skalowania naszego wielokrotnie nagradzanego środowiska projektowego Sonic DNA® i naszej dźwiękowej platformy AI Sonic Hub® w szerszym kontekście tożsamości marki Nasz globalny zespół kreatywnych, ekspertów dźwiękowych, producentów, liderów klientów i badaczy połączy siły z Landor & Fitch i WPP, aby uwolnić moc dźwięku, sprawiając, że marki brzmią lepiej. Niezmiernie cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział”.

Dalsza informacja

Louise Lacourarie, WPP

+44 (0)20 7282 4600 / +44 7741 360931

Kellie Carey, Landor & Fitch

Chris Bergin, wzmacniacz – kontakt w USA

Farah Syed, amp – kontakt w UE

O WPP

WPP to firma zajmująca się kreatywną transformacją. Wykorzystujemy siłę kreatywności, aby budować lepszą przyszłość dla naszych ludzi, planety, klientów i społeczności. Po więcej informacji odwiedź www.wpp.com.

O amp

amp to wiodąca na świecie firma zajmująca się brandingiem dźwiękowym. Wykorzystując wielokrotnie nagradzane Sonic DNA®, amp tworzy całościowe tożsamości dźwiękowe dla globalnych marek. Wykorzystując dźwięk, głos i muzykę, amp buduje autentyczne połączenia dla marek poprzez słyszalne punkty styku. Dzięki zróżnicowanemu portfelowi klientów, w tym Mastercard, Mercedes-Benz, Deloitte, Zurich Insurance, Uber, Klarna i Kraft Heinz, amp aktywuje doświadczenia i zasoby dźwiękowe 360º. Od reklamy cyfrowej po treści związane z marką i doświadczenia użytkowników — Sonic Hub® firmy amp Ekosystem wykorzystuje testowanie dźwięku i technologie głosowe oparte na sztucznej inteligencji w połączeniu z narzędziami wdrożeniowymi i badawczymi, aby dostarczać cennych informacji o odbiorcach i tworzyć wrażenia dźwiękowe dla marek.

ampsoundbranding.com

O firmie Landor & Fitch

Jesteśmy wiodącą globalną specjalistyczną marką i firmą projektową, której celem jest tworzenie przełomowych marek dla ambitnych klientów. Z 1200 ciekawskimi umysłami w ponad 20 krajach nasze zespoły łączą ambicje biznesowe ze strategią marki, wyrażoną poprzez ekspansywny, zróżnicowany projekt. Korzystając z danych i analiz, zapewniamy pewność wyboru marki. Dzięki możliwościom projektowym obejmującym elementy graficzne, cyfrowe, ruchowe, dźwiękowe, werbalne, produktowe i fizyczne, ożywiamy każdy aspekt marki. Pomagamy napędzać rozwój marki w wielu kategoriach, wśród klientów takich jak Apple, Bang & Olufsen, bp, Kellogg’s, LEGO, Microsoft, Nike, Procter & Gamble, Singtel, S&P Global i WPP. Jesteśmy tutaj, aby pozytywnie wpływać na naszych ludzi, naszych klientów i otaczający nas świat. Jesteśmy dumni z bycia częścią WPP, firmy zajmującej się kreatywną transformacją, której celem jest budowanie lepszej przyszłości.



[1]
Badanie przeprowadzone przez PHMG wykazało to 75% osób w wieku od 18 do 24 lat i 62% osób poniżej 45 roku życia twierdzi, że muzyka pomaga im poczuć większą więź z marką, w porównaniu z zaledwie 41% osób w wieku 55 lat i starszych. Źródło: PHMG (2019)

PODPISY

Zgodnie z wymogami Ustawy o Giełdzie Papierów Wartościowych z 1934 r., rejestrujący należycie doprowadził do podpisania niniejszego raportu w jego imieniu przez niżej podpisanego, należycie umocowanego.

WPP PLC

(Abonent)

Data: 20 kwietnia 2023 r.

Przez: ______________________

Balbir Kelly-Bisla

Sekretarka firmy




Źródło