Technologia

Fortnite przywraca pływające wyspy jako „Loot Island” w rozdziale 4 sezonu 2

  • 4 marca, 2023
  • 4 min read
Fortnite przywraca pływające wyspy jako „Loot Island” w rozdziale 4 sezonu 2


Kilka godzin temu iFireMonkey opublikował jeden z najbardziej hipnotyzujących przecieków z 4. sezonu 2. sezonu Fortnite. Według niego, punkt POI o nazwie Loot Island ma być podniebną wyspą lub pływającą wyspą w grze. Będzie to spowodowane Bramą Szczeliny i/lub Portalem Szczeliny, które mają się otworzyć na niebie nad wyspą.

Jeśli to nie jest wystarczająco ekscytujące, to POI jest również określane jako POI Szczeliny, co sugeruje, że gracze mogą być w stanie teleportować się do niego za pomocą Bramy Szczeliny. Biorąc pod uwagę, że w bieżącym sezonie dużo czasu poświęca się koncentrowaniu się na Rift Gate, Epic Games ma sens, aby w pełni wykorzystać ten atut. Jednak wiele pytań wciąż czeka na odpowiedź.


Czym dokładnie jest Loot Island w Fortnite Rozdział 4 Sezon 2?

Bazując na nazwie, Loot Island może zawierać łupy wysokiego poziomu w większej koncentracji w porównaniu z resztą głównej wyspy. Gracze prawdopodobnie będą mogli zabezpieczyć najwyższej klasy przedmioty/broń do wykorzystania podczas rozgrywki.

Jeśli to prawda, będą musieli również walczyć z innymi przeciwnikami, aby przede wszystkim zabezpieczyć łup. Ponieważ każdy chce mocnego startu w każdym meczu, ten punkt POI na Szczelinie będzie bardzo sporny.

#Fortnite Brama Szczeliny {Aktywowana}

Wrota Szczeliny zaczynają się szybciej destabilizować!

Etap 2
Data: 2 marca

Mówiąc o szczelinach, według przecieka, gracze mogą być w stanie dotrzeć do Wyspy Łupów za pomocą Bramy Szczeliny. Jeśli to prawda, mechanika otaczająca ten nowy punkt POI będzie podobna do mechaniki statku-matki z sezonu 7 rozdziału 2 Fortnite, do którego gracze mogli wejść tylko po uprowadzeniu.

Po wejściu do środka musieliby ukończyć mini-grę i zdobyć wystarczającą liczbę punktów, aby zdobyć łupy wysokiego poziomu. Jest prawdopodobne, że coś podobnego zostanie wprowadzone również tym razem i ciekawie będzie zobaczyć, co Epic Games ma na myśli.


Czy Loot Island oznacza powrót The Last Reality lub Kevina The Cube?

Loot Island nie jest powiązany z The Last Reality ani Kevinem The Cube. Chociaż pojęcie pływającej wyspy przypomina te, które zostały uprowadzone przez The Mothership w Fortnite Rozdział 2 Sezon 7 i Kevin The Cube wznoszący się w niebo w Rozdziale 1, są one zupełnie inne.

Warto przeczytać!  Apple może wkrótce wprowadzić tańsze „AirPods Lite”

Pomimo obecności skamieniałej wersji The Herald na wyspie, nie odegra ona żadnej roli. Ponieważ podobno Geno i Wyimaginowany Zakon powrócą, The Last Reality jest poza zasięgiem.

Jeśli już, gracze prawdopodobnie znajdą wrogich NPC IO na Wyspie Łupów po przybyciu. Być może będą musieli ich pokonać, aby zdobyć łupy wysokiego poziomu. Jest to bardzo podobne do tego, jak rozegrało się to w Rozdziale 3 Sezonu 1, gdzie gracze musieli pokonać Gunnara, aby zdobyć kartę dostępu do Ukrytej Jaskini, aby otworzyć skarbiec.


Czy w 2. sezonie rozdziału 4 Fortnite będzie wiele wysp łupów?

MIEJSCE NA NIEBIESKIE WYSPY

Spowodowana przez portal Rift pływająca wyspa „Loot Island” pojawi się w sezonie 2!

Według @iFireMonkey prawdopodobnie będziesz mógł użyć Bramy Szczeliny, aby się na niej teleportować! #Fortnite

(Oto jak to zrobiłem w mojej koncepcji)

Choć może to zabrzmieć dziwnie, istnieje możliwość, że w przyszłym sezonie na mapie pojawi się więcej niż jedna wyspa łupów. Jeśli te wyspy nie są wyłącznie związane z Rift Gate, Epic Games bez wątpienia zapewni graczom wiele punktów wejścia, aby dotrzeć do Wysp łupów w Fortnite Rozdział 4 Sezon 2.

Warto przeczytać!  Najnowszy snapshot Minecrafta wprowadza Trial Chambers, nową strukturę w aktualizacji 1.21

Wraz z wprowadzeniem ulepszeń rzeczywistości, które sprawiają, że mobilność jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, niektórzy mogą twierdzić, że graczom łatwiej jest teraz dotrzeć na szczyt. Jednak dodaje to również nową warstwę taktycznej złożoności, ponieważ gracze mogą podchodzić do walki na różne sposoby, co skutkuje bardziej dynamiczną i wciągającą rozgrywką.

Edytowany przez
Siddhartha Satisha




Źródło