Marketing

Franczyzobiorcy z Nowego Jorku wprowadzą Captain D’s na Manhattan Market | Wiadomości franczyzowe

  • 21 listopada, 2023
  • 4 min read
Franczyzobiorcy z Nowego Jorku wprowadzą Captain D’s na Manhattan Market |  Wiadomości franczyzowe


Pomimo mnóstwa kuchni do wyboru w Nowym Jorku, nowi franczyzobiorcy marki Captain D’s, specjalizującej się w owocach morza, czuli, że wciąż czegoś brakuje.

„Jest tak wiele opcji jedzenia, że ​​można tu zjeść wszystko” – powiedziała Kelly Moughal. „Zauważyliśmy jednak, że brakowało w tym regionie niedrogich i dobrych owoców morza”.

Ta nieobecność skłoniła Moughal i jej męża Muhammada Saleema do podpisania pod koniec października umowy deweloperskiej obejmującej trzy mieszkania z Captain D’s. Oprócz chęci zapewnienia innej opcji na rynku, para ma zarówno doświadczenie franczyzobiorcy, jak i franczyzodawcy.

Saleem wyemigrował do Stanów Zjednoczonych z Pakistanu w 1981 r. i został franczyzobiorcą w 1989 r. W międzyczasie Moughal przez ponad dekadę pracował na stanowiskach operacyjnych w 7-Eleven.







Kapitan DS NYC Zees

Małżeństwo Kelly Moughal i Muhammad Saleem nowymi franczyzobiorcami Captain D na rynku nowojorskim


Pobrali się w 2001 roku, a Moughal dołączył do Saleem w modelu franczyzowym. Dziś są właścicielami trzech Little Caesars, dwóch stacji metra i jako pierwsi wprowadzili Checkers i Rally’s na Manhattan.

Odnosząc się do swojej najnowszej marki, Moughal stwierdziła, że ​​z koncepcją spotykali się regularnie podczas rodzinnych wycieczek na Florydę. Kiedy zastanawiali się nad marką owoców morza, stwierdziła, że ​​byli pod wrażeniem przywództwa Kapitana D, ekonomiki jednostki i codziennych operacji.

„Naprawdę przemyślali swoją kuchnię” – stwierdził Moughal. „Działa bardzo płynnie, a to jest niezwykle ważne, gdy chcesz szybko i sprawnie obsłużyć klienta. Jest to ważne również z punktu widzenia personelu, aby dobrze służyło Twoim pracownikom. Naprawdę podobało nam się to w sklepach, które odwiedziliśmy.”

Kolejnym atutem jest sposób, w jaki Captain D’s regularnie rozwija swoje praktyki, dodała.

„Szukają sposobów na innowacje” – powiedział Moughal. „Tam, gdzie wiele firm powie po prostu: «To standardowe elementy wyposażenia i praktyki», starają się robić to lepiej. Oczywiście będę wiedział na pewno, kiedy otworzymy nasze sklepy, ale z tego, co widziałem, wyprzedza swoje czasy”.

Para rozważa obecnie lokalizację na Manhattanie i na Long Island, przy czym otwarcie pierwszego obiektu ma nastąpić pod koniec 2024 r. Mimo że do otwarcia pozostało jeszcze kilka miesięcy, kierownictwo marki już ma zaufanie do nowych właścicieli.

„To dla nas fantastyczne” – powiedział Brad Reed, dyrektor ds. rozwoju Captain D. „Zastanawialiśmy się nad tym już od jakiegoś czasu, ale znalezienie odpowiedniego franczyzobiorcy, który sprowadziłby nas do Nowego Jorku, było bardzo ważne. Mieliśmy szczęście, że Kelly i Muhammad zarejestrowali się. To weterani branży i wspaniale jest mieć ludzi, którzy znają przestrzeń restauracji”.

Tym, co szczególnie przekonało Captain D’s do współpracy z tą parą, była ich praca z marką Checkers.







Brad Reed Kapitan D CDO

Brad Reed, dyrektor ds. rozwoju Kapitana D


„Zaintrygowało mnie to, że jest to model z napędem typu drive-thru” – powiedział Reed. „Jednak wszystkie miejsca, do których weszli, były zgodne z oczekiwaniami, więc było to odejście od tego, co zwykle robią Checkers, ale odnieśli tam duży sukces ze swoimi jednostkami.

„Operacje typu drive-thru również stanowią dużą część naszej działalności” – powiedział Reed. „Wspaniale jest współpracować z osobami, które wiedzą, jak wejść i pracować w kolejce bez przejazdów, korzystając z dostaw zewnętrznych”.

Firma Captain D’s, zlokalizowana głównie na południowym wschodzie, posiada ponad 530 restauracji w 23 stanach, aż do Fredericksburga w Wirginii. Reed powiedział jednak, że marka kieruje się na północ, zawierając umowy w Pensylwanii, New Jersey i Ohio. Moughal i Salem nie mają wątpliwości, że będzie równie popularny w północnych stanach.

„Nie moglibyśmy być bardziej dumni, że możemy dostarczyć jedzenie nowojorczykom” – powiedział Moughal. „Myślę, że im się spodoba, ponieważ są to owoce morza dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Dzisiaj ludzie również chcą robić wszystko szybko, wchodzić i wychodzić, a Captain D’s jest do tego wspaniały”.


Źródło

Warto przeczytać!  CHURCH & DWIGHT CO INC /DE/ DYSKUSJA ZARZĄDU I ANALIZA SYTUACJI FINANSOWEJ I WYNIKÓW DZIAŁALNOŚCI (formularz 10-Q)