Frida Fertility nie wyjaśnia, w jaki sposób „próbowanie” jest mniej trudne
Według Fridy sześć na dziesięć kobiet uważa, że może zajść w ciążę w dowolnym momencie cyklu. Siedmiu na dziesięciu nie wie, kiedy dochodzi do owulacji, a jedna trzecia problemów z płodnością jest w rzeczywistości związana z dostarczycielem nasienia podczas parowania.
„Naszą misją we Fridzie zawsze było przygotowanie rodziców do niefiltrowanych realiów rodzicielstwa, a teraz, dzięki Frida Fertility, zaczyna się to w momencie, gdy myślisz o zostaniu rodzicem” – mówi Chelsea Hirschhorn, dyrektor generalny marki (i matka czwórki dzieci). „Kobiety nie będą już pozostawione w niekończących się poszukiwaniach w Internecie„ jak zajść w ciążę ”i mogą czuć się wspierane i informowane od samego początku swojej podróży poczęciowej”.
Z reklamy nie jest jasne, w jaki sposób te kropki się łączą. Czy produkty miał zapewnić to wsparcie i informacje?
Właściwie, prasa Fridy wyraża chęć zaoferowania wsparcia od przygotowania poprzez inseminację i poczęcie. Planuje edukować przyszłych rodziców poprzez holistyczną platformę marketingową, poświęconą obalaniu mitów na temat robienia dzieci. „To treści o charakterze seksualnym, które chciałbyś otrzymać” – zwięźle stwierdza marka.
Szczerze mówiąc, wolałabym mieć lepszą edukację seksualną i większy ciężar społeczny dla mężczyzn, aby dowiedzieć się o seksualności, jak działa antykoncepcja i możliwości zajścia w ciążę. Mój pierwszy potencjalny partner do poczęcia, po trzydziestce, zapytał, czy jestem w ciąży dzień po odstawieniu antykoncepcji. Mój drugi, który ma 40 lat, zapytał, kiedy kobiety w ciąży dostają okres.
Nie naśmiewam się z tych facetów. To są uzasadnione pytania. Ale dla ich partnerów, którzy musieli o tym myśleć w różnych iteracjach, często dla dziesięcioleciato moment z zimną wodą, aby zdać sobie sprawę, że na tym polega poziom wiedzy twojego kolesia – i będziesz musiał spotkać się z nim tam, gdzie on jest.
(Właściwie, Frida ma coś, co może pomóc w opowiadaniu dokładnie tego rodzaju historii: wzmacniacze minerałów dla obu kobiet I mężczyzn starających się zajść w ciążę w późniejszym wieku. Bo to nie jest tylko brzemię jednej osoby, prawda?)
Świat zachodni nakłada ciężar edukacji prawie wyłącznie na rodzica noszącego dziecko, ale to nie jedyny problem. Równie problematyczny jest tandetny i niekonsekwentny charakter amerykańskiej edukacji seksualnej – przeplatanie seksu ze wstydem i zniechęcającymi pytaniami. Jeśli Frida ma nadzieję wypełnić tę lukę, ma już dość pracy, a ja chciałbym zobaczyć ten plan marketingowy.
Moja edukacja seksualna obejmowała spontaniczny scenariusz odgrywania ról, w którym grałam „Marię” dla „Jose” innego ucznia i „pobraliśmy się”. Stół reprezentował nasze łóżko małżeńskie i siedzieliśmy na nim, podczas gdy każda osoba z naszej klasy stopniowo do nas dołączała. Osoby te reprezentowały poprzednich partnerów seksualnych przed ślubem, a ćwiczenie miało na celu nauczenie nas, że kiedy uprawia się seks przedmałżeński, wszyscy byli partnerzy dołączają do was w apartamencie weselnym.
Tak, tak dziwnie.
Bardziej istotne dla omawianego tematu jest to, że od lat jestem na drodze do płodności, z kilkoma partnerami, poddawany inwazyjnym testom i niechcianym mitologiom. To podróż, która jest równie brutalna i delikatna – i tak, niejasna jak diabli, nie tylko w latach wędrówek ślepych, ale także podczas spotykania różnych pracowników służby zdrowia i słuchania historii ludzi. Na tej drodze szybko zderzasz się z ograniczeniami współczesnej nauki, wiedzy lekarzy i wyobrażeń o tym, co myśli społeczeństwo powinien mieć dzieci iw jakich kontekstach.
Ta reklama nie jest odzwierciedleniem mojej podróży. Są ślady, jasne: Podnoszenie nóg po inseminacji? Wiele kultur to proponuje. Ale jest coś w zachowaniu tej pary, co jest zbyt bliskie stereotypom, by żarty przeszły.
Kobieta jest tak skupiona na swoim celu, że ma to pierwszeństwo przed uczuciami, harmonogramem, pożądaniem seksualnym lub człowieczeństwem jej męża (ignoruje go po tym, jak w niewytłumaczalny sposób rzuciła się na siebie i zamyka go, kiedy zostaje z nią). To świetny sposób na podsycenie starego tropu „kiedy kobiety cię zamkną, zależy im tylko na jednym”, który był cholernie popularny Booger poradzić sobie z całym moim życiem seksualnym, zarówno wtedy, gdy chciałam mieć dzieci, jak i wtedy, gdy nie chciałam.
Facet jest równie szkodliwym stereotypem – nieudolny przyszły tata robi tylko to, co mu kazano, funkcjonalnie bezużyteczny, z wyjątkiem dystrybutora spermy i działający pod całkowitą kontrolą swojego partnera z kreskówkową rezygnacją i niepokojem. Cała ta historia jest opowiadana jako retrospekcja; w czasie rzeczywistym, gdzie jest już rodzicem, kończy z dziwnym momentem w stylu TMI dla swoich dzieci, opisując, jak „tatuś musiał przestać nosić obcisłe biale”. W najlepszym przypadku jest to bezsensowny szczegół, który nie ma sensu dla dzieci. W najgorszym przypadku jest to przypomnienie, że temu facetowi nie można ufać, że mówi, nie mówiąc już o myśleniu, za siebie.
Praca jest znacząca dla nich obojga. Nie celowo, ale tak jest i nie jest dobrze na to patrzeć.
Być może celem wykorzystania tych stereotypów jest uderzenie w ludzi, którzy absolutnie nie chcą być tacy, ale jakoś pogrążyli się w tych rolach, gdy desperacja wzrosła. Ale nie ma tu żadnego współczucia, żadnego poczucia lojalności wobec związku. Wydaje się, że dzieci muszą skompletować jednostkę rodzinną, a może dom – ostatni etap cyklu produkcyjnego.
Za to wszystko, tam Jest dużo humoru w podróży poczęcia. Tak wiele z tego jest surrealistyczne i chciałbym, aby te aspekty zamanifestowały się w tej pracy, która tworzy ramy wokół listy wymaganych zachowań. Jednak pomimo tego klinicznego poczucia sprawdzania, reklama niewiele wyjaśnia, w jaki sposób alarmujący packshot Fridy – to ogromny wachlarz produktów! – w rzeczywistości sprawia, że „próbowanie” jest mniej trudne (i nie tylko wprowadza większą złożoność).
Opakowanie jest jednak urocze i znowu jest tam pomocna rzecz, zorganizowana w taki sposób, że jeśli spotkasz to wszystko we właściwej kolejności, w lokalnej aptece, może będzie to bardziej klarowne.
Ten pierwszy film zostanie wzbogacony o „edukacyjne treści naukowe” we współpracy z endokrynologiem zajmującym się reprodukcją i specjalistą od niepłodności, dr Stephanie Thompson z Instytutu Medycyny Rozrodu i Nauki, a także filmy wpływowe, które będą normalizować różne podróże związane z płodnością na TikTok.
Oceń linię Frida Fertility w Target, CVS, Amazon i Frida.com od tego miesiąca. I powodzenia Majestic Beast. Czekamy na więcej od Ciebie.
KREDYTY
Frida
Prezes: Chelsea Hirschhorn
Prezes: Eric Hirschhorn
Starszy wiceprezes ds. marketingu: Dan Connors
Menedżer marki: Grace Gil
Wiceprezes ds. cyfrowych: Halie Savage
Wiceprezes ds. kreatywnych: Matt Orser
Producent: Lindsay Stillman Cohen
Artysta zajmujący się ruchem i grafiką 3D: Ricky Mantilla
+++
Studio kreatywne – Majestic Beast
Szef Kreatywnej Bestii – Bob Winter
Dyrektor – PJ Fishwick
Producent liniowy – Jonah Mueller
Szef produkcji Beast – Matt Abramson
Dyrektor zarządzający Beast – Jen Shelley
Redakcja — poczta w Whitehouse
Redaktor / Partner – Matthew Wood
Zastępca redaktora — Lauren Malis
Starszy producent wykonawczy – Kristin Angeletti
Wykończenie – karbon
Kolor – Karbon
Kolorysta – Bree Brackett
Asystent koloru – Zoe Lambert
Kolor EP – Laurie Adrianopoli
Mix – Bam Studios
Inżynier miksu – Dave Leffel