Marketing

Frida Fertility nie wyjaśnia, w jaki sposób „próbowanie” jest mniej trudne

  • 22 maja, 2023
  • 7 min read
Frida Fertility nie wyjaśnia, w jaki sposób „próbowanie” jest mniej trudne


Według Fridy sześć na dziesięć kobiet uważa, że ​​może zajść w ciążę w dowolnym momencie cyklu. Siedmiu na dziesięciu nie wie, kiedy dochodzi do owulacji, a jedna trzecia problemów z płodnością jest w rzeczywistości związana z dostarczycielem nasienia podczas parowania.

„Naszą misją we Fridzie zawsze było przygotowanie rodziców do niefiltrowanych realiów rodzicielstwa, a teraz, dzięki Frida Fertility, zaczyna się to w momencie, gdy myślisz o zostaniu rodzicem” – mówi Chelsea Hirschhorn, dyrektor generalny marki (i matka czwórki dzieci). „Kobiety nie będą już pozostawione w niekończących się poszukiwaniach w Internecie„ jak zajść w ciążę ”i mogą czuć się wspierane i informowane od samego początku swojej podróży poczęciowej”.

Z reklamy nie jest jasne, w jaki sposób te kropki się łączą. Czy produkty miał zapewnić to wsparcie i informacje?

Właściwie, prasa Fridy wyraża chęć zaoferowania wsparcia od przygotowania poprzez inseminację i poczęcie. Planuje edukować przyszłych rodziców poprzez holistyczną platformę marketingową, poświęconą obalaniu mitów na temat robienia dzieci. „To treści o charakterze seksualnym, które chciałbyś otrzymać” – zwięźle stwierdza marka.

Szczerze mówiąc, wolałabym mieć lepszą edukację seksualną i większy ciężar społeczny dla mężczyzn, aby dowiedzieć się o seksualności, jak działa antykoncepcja i możliwości zajścia w ciążę. Mój pierwszy potencjalny partner do poczęcia, po trzydziestce, zapytał, czy jestem w ciąży dzień po odstawieniu antykoncepcji. Mój drugi, który ma 40 lat, zapytał, kiedy kobiety w ciąży dostają okres.

Nie naśmiewam się z tych facetów. To są uzasadnione pytania. Ale dla ich partnerów, którzy musieli o tym myśleć w różnych iteracjach, często dla dziesięcioleciato moment z zimną wodą, aby zdać sobie sprawę, że na tym polega poziom wiedzy twojego kolesia – i będziesz musiał spotkać się z nim tam, gdzie on jest.

(Właściwie, Frida ma coś, co może pomóc w opowiadaniu dokładnie tego rodzaju historii: wzmacniacze minerałów dla obu kobiet I mężczyzn starających się zajść w ciążę w późniejszym wieku. Bo to nie jest tylko brzemię jednej osoby, prawda?)

Warto przeczytać!  Jak współpracować z influencerami dla swojej firmy

Świat zachodni nakłada ciężar edukacji prawie wyłącznie na rodzica noszącego dziecko, ale to nie jedyny problem. Równie problematyczny jest tandetny i niekonsekwentny charakter amerykańskiej edukacji seksualnej – przeplatanie seksu ze wstydem i zniechęcającymi pytaniami. Jeśli Frida ma nadzieję wypełnić tę lukę, ma już dość pracy, a ja chciałbym zobaczyć ten plan marketingowy.

Moja edukacja seksualna obejmowała spontaniczny scenariusz odgrywania ról, w którym grałam „Marię” dla „Jose” innego ucznia i „pobraliśmy się”. Stół reprezentował nasze łóżko małżeńskie i siedzieliśmy na nim, podczas gdy każda osoba z naszej klasy stopniowo do nas dołączała. Osoby te reprezentowały poprzednich partnerów seksualnych przed ślubem, a ćwiczenie miało na celu nauczenie nas, że kiedy uprawia się seks przedmałżeński, wszyscy byli partnerzy dołączają do was w apartamencie weselnym.

Tak, tak dziwnie.

Bardziej istotne dla omawianego tematu jest to, że od lat jestem na drodze do płodności, z kilkoma partnerami, poddawany inwazyjnym testom i niechcianym mitologiom. To podróż, która jest równie brutalna i delikatna – i tak, niejasna jak diabli, nie tylko w latach wędrówek ślepych, ale także podczas spotykania różnych pracowników służby zdrowia i słuchania historii ludzi. Na tej drodze szybko zderzasz się z ograniczeniami współczesnej nauki, wiedzy lekarzy i wyobrażeń o tym, co myśli społeczeństwo powinien mieć dzieci iw jakich kontekstach.

Ta reklama nie jest odzwierciedleniem mojej podróży. Są ślady, jasne: Podnoszenie nóg po inseminacji? Wiele kultur to proponuje. Ale jest coś w zachowaniu tej pary, co jest zbyt bliskie stereotypom, by żarty przeszły.

Warto przeczytać!  Bacardi chce zaserwować trochę „Legacy” swoją pierwszą w historii whisky wyprodukowaną w Indiach

Kobieta jest tak skupiona na swoim celu, że ma to pierwszeństwo przed uczuciami, harmonogramem, pożądaniem seksualnym lub człowieczeństwem jej męża (ignoruje go po tym, jak w niewytłumaczalny sposób rzuciła się na siebie i zamyka go, kiedy zostaje z nią). To świetny sposób na podsycenie starego tropu „kiedy kobiety cię zamkną, zależy im tylko na jednym”, który był cholernie popularny Booger poradzić sobie z całym moim życiem seksualnym, zarówno wtedy, gdy chciałam mieć dzieci, jak i wtedy, gdy nie chciałam.

Facet jest równie szkodliwym stereotypem – nieudolny przyszły tata robi tylko to, co mu kazano, funkcjonalnie bezużyteczny, z wyjątkiem dystrybutora spermy i działający pod całkowitą kontrolą swojego partnera z kreskówkową rezygnacją i niepokojem. Cała ta historia jest opowiadana jako retrospekcja; w czasie rzeczywistym, gdzie jest już rodzicem, kończy z dziwnym momentem w stylu TMI dla swoich dzieci, opisując, jak „tatuś musiał przestać nosić obcisłe biale”. W najlepszym przypadku jest to bezsensowny szczegół, który nie ma sensu dla dzieci. W najgorszym przypadku jest to przypomnienie, że temu facetowi nie można ufać, że mówi, nie mówiąc już o myśleniu, za siebie.

Praca jest znacząca dla nich obojga. Nie celowo, ale tak jest i nie jest dobrze na to patrzeć.

Być może celem wykorzystania tych stereotypów jest uderzenie w ludzi, którzy absolutnie nie chcą być tacy, ale jakoś pogrążyli się w tych rolach, gdy desperacja wzrosła. Ale nie ma tu żadnego współczucia, żadnego poczucia lojalności wobec związku. Wydaje się, że dzieci muszą skompletować jednostkę rodzinną, a może dom – ostatni etap cyklu produkcyjnego.

Za to wszystko, tam Jest dużo humoru w podróży poczęcia. Tak wiele z tego jest surrealistyczne i chciałbym, aby te aspekty zamanifestowały się w tej pracy, która tworzy ramy wokół listy wymaganych zachowań. Jednak pomimo tego klinicznego poczucia sprawdzania, reklama niewiele wyjaśnia, w jaki sposób alarmujący packshot Fridy – to ogromny wachlarz produktów! – w rzeczywistości sprawia, że ​​„próbowanie” jest mniej trudne (i nie tylko wprowadza większą złożoność).

Warto przeczytać!  Jak marki wykorzystują Metaverse do rozwiązywania problemów biznesowych

Opakowanie jest jednak urocze i znowu jest tam pomocna rzecz, zorganizowana w taki sposób, że jeśli spotkasz to wszystko we właściwej kolejności, w lokalnej aptece, może będzie to bardziej klarowne.

Ten pierwszy film zostanie wzbogacony o „edukacyjne treści naukowe” we współpracy z endokrynologiem zajmującym się reprodukcją i specjalistą od niepłodności, dr Stephanie Thompson z Instytutu Medycyny Rozrodu i Nauki, a także filmy wpływowe, które będą normalizować różne podróże związane z płodnością na TikTok.

Oceń linię Frida Fertility w Target, CVS, Amazon i Frida.com od tego miesiąca. I powodzenia Majestic Beast. Czekamy na więcej od Ciebie.

KREDYTY

Frida
Prezes: Chelsea Hirschhorn
Prezes: Eric Hirschhorn
Starszy wiceprezes ds. marketingu: Dan Connors
Menedżer marki: Grace Gil
Wiceprezes ds. cyfrowych: Halie Savage
Wiceprezes ds. kreatywnych: Matt Orser
Producent: Lindsay Stillman Cohen
Artysta zajmujący się ruchem i grafiką 3D: Ricky Mantilla

+++

Studio kreatywne – Majestic Beast
Szef Kreatywnej Bestii – Bob Winter
Dyrektor – PJ Fishwick
Producent liniowy – Jonah Mueller
Szef produkcji Beast – Matt Abramson
Dyrektor zarządzający Beast – Jen Shelley

Redakcja — poczta w Whitehouse
Redaktor / Partner – Matthew Wood
Zastępca redaktora — Lauren Malis
Starszy producent wykonawczy – Kristin Angeletti
Wykończenie – karbon
Kolor – Karbon
Kolorysta – Bree Brackett
Asystent koloru – Zoe Lambert
Kolor EP – Laurie Adrianopoli
Mix – Bam Studios
Inżynier miksu – Dave Leffel




Źródło