Marketing

Gdy Ameryka wraca do biura, Xerox wraca do reklamy

  • 30 maja, 2023
  • 3 min read
Gdy Ameryka wraca do biura, Xerox wraca do reklamy


Gdy amerykańska siła robocza wróciła do biur, firma Xerox, zajmująca się sprzętem biurowym, powróciła do reklamy. Na początku tego miesiąca stuletnia marka technologiczna rozpoczęła nową kampanię marki i przebudowę miksu mediów, aby lepiej dotrzeć do pracowników milenialsów i pokolenia Z.

Pod względem inwestycyjnym jest to największy wysiłek reklamowy Xerox w ciągu ostatnich pięciu lat, testowanie kanałów, które są nowe dla marki, takich jak cyfrowe i strumieniowe wideo oraz TikTok, a także powrót do uśpionych kanałów reklamowych, takich jak reklamy poza domem w Nowym Jorku Miejski obszar metropolitalny, według Deena LaMarque Piquion, CMO w firmie Xerox. Dokładne wydatki Xerox na reklamę są niejasne, ponieważ Piquion odmówił podania konkretnych danych.

„Naprawdę poszerzyliśmy przysłonę, aby mieć lepszą mieszankę taktyk” — powiedział Piquion. „Dużo słyszeliśmy, że brakowało nam na szczycie lejka, aby naprawdę wpłynąć na ten obszar przychylności, zanim przejdą do rozważenia”.

Historycznie rzecz biorąc, inwestycje Xerox w media dotyczyły głównie taktyk cyfrowych, zwłaszcza kampanii na LinkedIn i płatnego wyszukiwania. Aby jednak zwiększyć świadomość marki i nadążyć za najnowszą generacją siły roboczej, do miksu mediów dodano kanały takie jak cyfrowe i strumieniowe reklamy wideo, OOH z siedzibą w Nowym Jorku i TikTok.

Warto przeczytać!  Integralna część systemu?

Nie jest jasne, jakie są te inwestycje, ponieważ Piquion odmówił podania szczegółów. W zeszłym roku Xerox wydał 2 554 357 dolarów na działania reklamowe, według Vivvix, w tym płatne dane społecznościowe z Pathmatics. Kwota ta jest znacznie wyższa niż 1 552 230 USD wydanych w 2021 roku.

Powiedziała, że ​​w szczególności TikTok jest na wczesnym etapie eksperymentalnym dla starszej marki, ponieważ planuje uruchomić zarówno płatne, jak i organiczne działania wraz z najnowszą kampanią w tym roku. Mamy nadzieję, że TikTok stanie się ostoją w miksie mediów Xerox, aby pozostać w centrum uwagi młodszych odbiorców, powiedział Piquion.

„Jesteśmy niezwykle silni w [the] Grupa demograficzna w wieku 45 lat i więcej, a tam, gdzie chcemy stać się jeszcze silniejsi, jest grupa demograficzna w wieku od 25 do 44 lat” – powiedział Piquion.

Wysiłki firmy zajmującej się sprzętem biurowym dorównują wysiłkom innych w branży w zakresie zwiększania świadomości marki i strategii marketingowych na pełnych ścieżkach, ponieważ dni chwały szybkiego i łatwego cyfrowego pozyskiwania klientów wydają się maleć. Marki takie jak Claire’s, Edible Arrangements, Shutterfly poczyniły podobne kroki, aby dotrzeć do szerszej publiczności i mniej polegać na taktykach bezpośredniego reagowania. (Przeczytaj więcej na ten temat tutaj.)

Warto przeczytać!  Nie tak reklamował się sklep meblowy twojego ojca

Zdaniem Davida Songa, dyrektora generalnego niezależnego kolektywu reklamowego Rosie Labs, jako starej marki, posiadanie zróżnicowanego zestawu mediów, a tym samym uruchamianie wszystkich cylindrów, jest kluczem do utrzymania trafności marki.

„Zawsze będziesz mieć markę pretendentów, która będzie cię ścigać” – powiedział. „Ale sposób, w jaki wygrywasz, jest taki, jak Xerox, General Motors lub oldschoolowy GE, po prostu konsekwentnie, [advertising] na pewnym poziomie”.

Jest zbyt wcześnie, aby stwierdzić, czy ostatnie wysiłki Xerox się opłaciły, powiedział Piquion. Jednak firma zajmująca się technologią biurową ma nadzieję, że jej testy pozwolą na stworzenie nowych filarów w miksie mediów.

„Przeprowadzamy wiele naprawdę interesujących testów i wspaniale będzie zobaczyć, które z nich działają dla nas, a które podwoimy, rozszerzając kampanię” – powiedział Piquion.


Źródło