Gdzie influencerzy siedzą w miksie PR
Jak twierdzą czołowi dyrektorzy sektora, wpływowi są w dużej mierze częścią nowoczesnego zestawu komunikatów dla firm konsultingowych PR Emilia Styles
Mick O’Keeffe, Teneo Irlandia W cyfrowym pierwszym świecie influencerzy są obecnie ważną częścią każdej marki lub kampanii konsumenckiej. Odkryliśmy, że właściwi wpływowi influencerzy, których przestrzeżono, aby przestali wprowadzać w błąd konsumentów dobranych do odpowiednich projektów, mogą mieć potężną moc w zapewnianiu masowej świadomości i autentycznego zaangażowania odbiorców, do których staramy się dotrzeć. Nie postrzegamy ich jednak jako jedynej drogi dotarcia do odbiorców, a najlepsze kampanie wykorzystują różnorodne kanały.
Identyfikując i wybierając influencerów do kampanii, stosujemy rygorystyczne kryteria oceny, aby mieć pewność, że osoby, z którymi współpracujemy, pasują do marki, potrafią tworzyć wysokiej jakości i angażujące treści, a co najważniejsze, zapewnią wyraźne wyniki cele kampanii.
Owen Cullen, Komunikacja Cullena Współpracujemy z klientami i markami B2B z sektorów niszowych lub słabo widocznych, które bardzo skutecznie wykorzystują partnerstwa z influencerami. Influencer marketing zdecydowanie zmienił sposób, w jaki działamy jako agencja i wszyscy po stronie klienta muszą trzymać rękę na pulsie.
Zainwestowaliśmy w analitykę mediów społecznościowych i najnowsze platformy wywiadowcze, aby mieć pewność, że możemy badać i identyfikować odpowiednie partnerstwa dla naszych klientów – inwestycja, która się opłaca.
Rhona Blake, FleishmanHillard Irlandia Nasza współpraca z influencerami była dla nas silnym motorem rozwoju w ciągu ostatnich kilku lat, a klienci tacy jak Allianz Partners, Danone, Sky, Mondelez, P&G i SuperValu skupiali się na tym aspekcie swoich kampanii.
Wykorzystujemy własne, autorskie narzędzia oraz Tagger do śledzenia i oceny wpływowych osób w wielu różnych sektorach. Chodzi o koszt zaangażowania i zwrot z inwestycji. Silne zaangażowanie ze strony mikroinfluencera może być znacznie cenniejsze w obszarze specjalistycznym.
Kevin Moore, Starsza komunikacja Jedynym sposobem na stworzenie skutecznej strategii influencerów jest zaangażowanie autentycznych i wiarygodnych głosów, które tworzą prawdziwe połączenia. Osoby wpływowe, z którymi współpracujemy, często naprawdę ulepszają zbudowaną przez nas strategię, inicjując rozmowy, zwiększając zaangażowanie, a jeśli dobrze to zrobisz, wzrost i sprzedaż marek, z którymi współpracujemy.
Darren Hughes, konsultant ds. mediów Relacje z influencerami mogą bardzo dobrze sprawdzić się w przypadku niektórych marek, takich jak hotelarstwo i FMCG, jeśli zostaną zintegrowane z ogólną strategią komunikacyjną. Jakość, podobnie jak w przypadku silnie angażujących treści, konsekwentnie przeważa nad ilością lub liczbą obserwujących. Z naszego doświadczenia wynika, że holistyczne podejście łączące działania online i stacjonarne często daje najskuteczniejsze rezultaty.
Sharon Murphy i Wilsona Hartnella Public relations zawsze dotyczyło wpływu, ale zamiast wywierać wpływ na nielicznych, rozprzestrzenił się na wielu i obecnie mamy strefy wpływów, które są niezwykle dostosowane do konkretnej tematyki.
![Influencerzy PR](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/11/Gdzie-influencerzy-siedza-w-miksie-PR.jpg)
Podczas opracowywania strategii wpływu. Nasz stale rozwijający się pakiet technologii pozwala nam dostarczać dowody poparte danymi, w połączeniu z naszymi ludzkimi instynktami i znaczną wiedzą specjalistyczną.
Rob Hanly, Drury ds. komunikacji Nasz wewnętrzny zespół prowadzi zawsze aktualną listę wpływowych osób, ekspertów branżowych i twórców treści według tematów, danych demograficznych, kanałów i obszarów wpływu w całej Irlandii. Korzystamy również z narzędzi do słuchania i wywiadu społecznościowego w celu monitorowania trendów, wyników i wpływu, co pomaga nam lepiej demonstrować naszą wartość klientom poprzez ustalenie punktu odniesienia, a następnie śledzenie naszych postępów podczas aktywowania zmian.