Marketing

Geniusz szachowy Maria nie może pokonać miksu menu domowego McDonald’s

  • 8 marca, 2023
  • 4 min read
Geniusz szachowy Maria nie może pokonać miksu menu domowego McDonald’s


DDB Rumunia uruchamia nową platformę wartości dla McDonald’s Rumunia dedykowaną wszystkim tym, którzy chcą umowy, która zaoszczędzi zarówno ich dzień, jak i budżet.

Ludzie przyzwyczaili się do pewnego standardu życia, a rosnące ceny i inflacja mogą zamienić każdą pobłażliwość w równanie niewiadomych. McDonald’s to marka znana z szybkiego dostosowywania się do potrzeb konsumentów. Aby pomóc konsumentom zaspokoić ich zachcianki, McDonald’s uruchomił platformę przeznaczoną dla wszystkich tych, którzy chcą zaspokoić swoje zachcianki, ale jednocześnie uwzględniają swój budżet.

Maria, główna bohaterka reklamy, jest uosobieniem hiperracjonalnej osoby, która swoim matematycznym myśleniem rozważa wszystkie scenariusze. Z osobowością inspirowaną niektórymi postaciami kobiecymi, które niedawno weszły do ​​popkultury, Maria staje się idealną bohaterką do uruchomienia nowej platformy McDonald’s: Home Menu Mix, platformy, która podkreśla ludzkie zapotrzebowanie na dobry stosunek jakości do ceny.

McDonald’s uważa, że ​​istnieje kilka bardzo ważnych aspektów charakteryzujących rumuńskich konsumentów: optymizm, radość, ale także potrzeba poczucia, że ​​dokonują mądrych wyborów. A dla McDonald’s ważne jest, aby oferować swoim klientom opcje, które pozwolą im za każdym razem dokonać najlepszego wyboru dla siebie i swojej rodziny.

Warto przeczytać!  Przewodnik dla muzyków: Jak uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarce Google

„W McDonald’s nieustannie troszczymy się o dostarczanie wartościowych produktów, usług i pakietów, a kampania Home Menu Mix stanowi nową platformę komunikacyjną zaprojektowaną w celu podkreślenia tej troski o dobry stosunek jakości do ceny. Tym razem naszym celem jest spotkanie klientów z pakiet składający się z najbardziej lubianych produktów McDonald’s, w którym łączymy ofertę o doskonałej wartości z elastycznością wyboru ulubionych menu. Dzięki temu każdy głód jest zaspokojony, a posiłki z rodziną i przyjaciółmi są oszczędzane”. Irina Angelescu, dyrektor marketingu najlepszych restauracji w Rumunii (McDonald’s).

„Wprowadzając platformę wartości marki McDonald’s, postanowiliśmy zapewnić idealną odpowiedź na stosunek czasu, pieniędzy i jakości, o którym myśli każda osoba dbająca o budżet. Chcieliśmy wesprzeć podejście marki do wnoszenia większej wartości do ludzi życia, nie tylko poprzez codzienne działania, ale także poprzez komunikację. Kryzys zmusza marki do promocji, ale McDonald’s to marka, która z każdym wprowadzanym na rynek produktem przynosi więcej i lepiej. Chcemy, aby znalazło to odzwierciedlenie w naszej komunikacji”. wyjaśniła Georgiana Rotaru, account director DDB Romania.

Chociaż mogą przybierać różne kształty, wiek i dane demograficzne, jedno łączy naszych konsumentów: pragnienie, by nie rezygnować ze swoich potrzeb i pragnień pomimo identyfikowanych przez nich barier czasowych i budżetowych. Rozwiązują wszelkiego rodzaju sytuacje, które stoją na drodze do ich radości lub dobrego samopoczucia i jakoś sprawiają, że działa to dla nich i dla ich otoczenia. To oni sprawiają, że życie działa na ich korzyść. I są częścią bazy fanów McDonald’s.

Warto przeczytać!  Doskonała witryna sklepowa przekształca się w rynek producentów — Superior Telegram

„Nasza realizacja była zgodna z długo wybieraną linią humoru, ale dodała specjalny akcent, czyniąc ją bardziej wyrafinowaną, bardziej wyrafinowaną, bardziej swobodną, ​​czasami nawet nieco sarkastyczną. Dla tej platformy McDonald’s stworzył rodzinę, która będzie gwiazda komunikacji przez cały rok.” powiedziała Roxana Nita, dyrektor kreatywny DDB Romania.

„Jak powiedział jeden z producentów Borgiów: ludzie przychodzą dla fabuły, ale zostają dla postaci. Konsumenci przychodzą dla fabuły, ale zostają dla marki. Chcieliśmy móc zbudować te rozpoznawalne postacie, które ludzie rozpoznają i oczekuj w następnej kampanii” – powiedziała Ioana Dobrinescu, dyrektor ds. strategii.

„Tak powstała Maria. Wybredny dzieciak, który używa swojego krytycznego ducha, aby poradzić sobie w każdej sytuacji. Trudna do zadowolenia, racjonalna i perfekcjonistka, Maria jest hiper-racjonalną istotą ludzką, która rozważa wszystkie scenariusze. Z osobowością inspirowaną niektórymi kobietami postaci, które niedawno weszły do ​​popkultury, Maria staje się idealną bohaterką do uruchomienia nowej platformy McDonald’s” — powiedział Alexandru Iliescu, starszy copywriter DDB Rumunia.

Kampania jest odrzucana w telewizji, internetowych OOH i egzekucjach w sklepach i trwa od 13 lutego do 31 marca 2023 r.

Warto przeczytać!  Kiedy Ranveer Allahbadia prawie został wyrzucony z domu: BE Famous, ET BrandEquity


Źródło