Filmy

George Miller o subtelnym, ale ważnym zastosowaniu grafiki komputerowej w Furiosie

  • 7 maja, 2024
  • 5 min read
George Miller o subtelnym, ale ważnym zastosowaniu grafiki komputerowej w Furiosie


W ramach specjalnego pokazu Furiosa w siedzibie IMAX w Los Angeles George Miller rozmawiał z prasą na temat bardzo oczekiwany prequel Mad Max: Na drodze gniewu. Film, który od dawna znajdował się w piekle prac rozwojowych podczas wielokrotnych zmian reżimu WB, zostanie wreszcie otwarty 24 maja – i warto poczekać.

Miller wspomniała o decyzji o przejęciu roli Furiosy przez wiele aktorek w filmie, który eksploruje historię Pochodzenie bohaterki pustkowi, granej po raz pierwszy przez Charlize Theron w Mad Max: Na drodze gniewu. „Do czasu, kiedy faktycznie to zrobimy Furiosa, minęła najlepsza część dekady. A potem pomyślałem: „OK, nadal możemy to zrobić z Charlize”. [Theron] a potem zobaczyłem inne filmy, takie jak Irlandczyk i sprawili, że ludzie byli młodsi. A szczególnie widziałem Bliźnięta Człowieka —i po prostu patrzyłem tylko na technologię. Nie patrzyłem na występ. Pomyślałem: „Nie możemy tego zrobić, chłopaki”. To ktoś, kto ma od 10 do 18 lat” – powiedział. Jego decyzja o przekształceniu obejmowała znalezienie młodego aktora, który w dzieciństwie zagrałby Furiosę, przy czym Ayla Browne dostała w tej roli tak ogromną część czasu, że nie wydaje się, że Anya Taylor-Joy przejęła całą tę rolę.

Warto przeczytać!  Daisy Ridley dementuje jedną z popularnych plotek o Gwiezdnych Wojnach i potwierdza, że ​​nowy film o rozkazie Jedi to samodzielny film „na razie”

Film przedstawia życie Furiosy w rozdziałach, gdy osiąga ona pełnoletność przed wydarzeniami z Droga Wściekłości, decyzja podjęta ze względu na ilość historii, która zainspirowała Millera do nakręcenia filmu. „[This format worked for the story] Chciałem powiedzieć, bo było inaczej Droga wściekłości. Bo gdybyśmy zrobili jeszcze dwa podobne Droga wściekłościfakt, że była to saga, był czymś znacznie więcej [of a] duży kontrast w porównaniu z czymś opowiadanym niemal w czasie rzeczywistym” – podzielił się Miller. Furiosa od dawna istniał w jego głowie jako towarzysz historii Droga wściekłości ale napięta premiera tego filmu zmieniła jego oryginalne medium. „Na początku myśleliśmy, żeby zrobić z tego anime i dlatego zostało ono w pełni rozwinięte, częściowo. Ale wtedy Droga wściekłości po raz kolejny się spóźnił. Nie ma sensu robić anime. [We were] zrobię to z Mahiro Maedą, genialny facet. Zaczął robić ilustracje. Założył misia [Dementus, the villain played by Chris Hemsworth]. To stało się częścią historii. To było dawno temu Droga wściekłości więc już tam było.”

Warto przeczytać!  Andrew Tate Doc, David Frost DocuSeries pochodzące z filmów dokumentalnych Sky

Miller nie jest przeciwny wszelkim technologiom CG w kręceniu filmów; w obu scenach na masową skalę Droga wściekłości I Furiosa w którym Warboys wypełniają ekran po brzegi, występują prawdziwi aktorzy, których występy są cyfrowo wstawiane na ekran; jest to praktyka zapoczątkowana w przypadku ukochanych przez twórcę filmów animowanych o pingwinach. „Klasyczny przykład: kiedy zrobiliśmy Szczęśliwe Stopy, Andrzej Leśny (Kochanie, Władca Pierścieni) miał [shot] Władca Pierścieni. Wrócił i pokazał nam pierwsze ujęcie Golluma w ruchu” – Miller opowiedział, jak technologia oparta na ruchu wpłynęła na jego użycie. „Nie chciałem animować każdego pingwina, bo to oznacza, że ​​animatorzy musieli zrozumieć stepowanie. A więc chwila [he] pokazał nam to… pierwsza myśl była taka: „Andrew, właśnie pokazałeś nam, jak to zrobić”. Szczęśliwe Stopy’. I udało nam się wykorzystać Saviona Glovera… zdecydowanie największego żyjącego stepującego tancerza, cały jego talent, aby pobudzić pingwiny do tańca. To właśnie napędza historię, narzędzia. Było to więc idealne narzędzie, w którym można to zrobić.”

Kontynuował opisywanie ewolucji tego rodzaju technologii cyfrowej do zastosowań w Droga wściekłości I Furiosa. „Teraz narzędzia stają się znacznie szybsze. Na czym zrobiliśmy Droga wściekłości… mieliśmy ten ogromny stół na środku pustyni z dużym namiotem i każdym kaskaderem, często ubranym w swoją garderobę, i każdą kamerą, taką jak ramię krawędziowe, które jest ramieniem dźwigu. [There was] mały model na stole i każdy Warboy miał mały model [figure]i dosłownie bawiliśmy się jak dzieci, mówiąc: OK, „Ty poruszasz się w tę stronę, a ja w tę, kamera robi to, a ja ginę i spadam tutaj”. Wszystko to trzeba było dopracować, strzał po strzale. Każde ujęcie było przećwiczone – mogliśmy to zrobić cyfrowo”.

Warto przeczytać!  „Widziałem blask telewizora” przedstawia wielkiego trans nieznanego

Furiosa: Saga Mad Maxa otwiera się 24 maja.


Chcesz więcej wiadomości o i9? Sprawdź, kiedy można spodziewać się najnowszych Podziwiać, Gwiezdne WojnyI Gwiezdny Trek wydania, co dalej z DC Universe w filmie i telewizjii wszystko, co musisz wiedzieć o przyszłości Doktor Kto.


Źródło