Podróże

Globalne przeprojektowanie firmy Without dla The Thinking Traveler zmienia pozycję firmy zajmującej się luksusowymi willami jako „posiadacza kluczy do miejsc z duszą” – Wiadomości z komunikacji marketingowej

  • 23 maja, 2023
  • 4 min read


Bez rzuciła wyzwanie ogólnym kodeksom luksusowych podróży, zmieniając globalną markę The Thinking Traveller, opowiadając prawdziwe historie z duszą, które przemawiają do przyszłych klientów luksusowych.

W przeciwieństwie do większości firm wynajmujących wille, które dzielą się portfelami, przemyślana kolekcja The Thinking Traveller jest dostępna tylko za ich pośrednictwem, przy dedykowanym wsparciu lokalnych ekspertów, którzy znają obszary jak nikt inny. Ale Without stwierdził, że prawdziwie „ekskluzywne” wille The Thinking Traveller były interpretowane po prostu jako synonim luksusu, gubiący się na ogólnym, funkcjonalnym rynku zdominowanym przez morze basenów bez krawędzi.

W epoce, w której luksus jest w coraz większym stopniu definiowany przez wyjątkowe doświadczenia (a nie przez dobra materialne), The Thinking Traveller musiał się wyróżniać, zastępując funkcję emocjami; zamiatanie luksusowych wypowiedzi z prawdziwymi historiami ludzi i miejsc. Jak skomentował dyrektor kreatywny Without, RolyGrant, „naszym zadaniem było usunięcie warstw marketingu i ujawnienie wyjątkowej duszy marki”.

Repozycjonowanie The Thinking Traveller jako „posiadacza kluczy do miejsc z duszą” (nie jako firmy wynajmującej wille), Without rozpoczął od opisu tych specjalnych miejsc językiem dalekim od tego, by agent nieruchomości mówił o „ekskluzywnych willach”. „Oszałamiający penthouse” stał się „Domem w chmurach”. „Willa ze wspaniałymi widokami” stała się „Domem z dzwonami kościelnymi”. Zasada tworzenia poczucia miejsca za pomocą emocjonalnych detali obowiązuje we wszystkich punktach styku – od reklamy nad linią, przez stronę internetową, po prezenty, które przywołują wspomnienia z pobytu.

Warto przeczytać!  Czy można zarezerwować tani letni lot? Oto 5 sztuczek, dzięki którym zaoszczędzisz pieniądze.

Nowy język pisany działa w zgodzie z kierunkiem sztuki fotograficznej, który wykracza poza architektoniczne ujęcia basenów bez krawędzi. Współpracując z fotografką Lavinią Cernau, Without uzupełniła archiwum fotografii willi The Thinking Traveller o nowe prace, które podkreślały emocje związane z ucieczką do wyjątkowych miejsc: od interakcji międzyludzkich i charakterystycznych detali w willach po romantyczne, zmysłowe przywołania celu podróży poza nią.

Typografia została zainspirowana związkiem The Thinking Traveller z Morzem Śródziemnym. Wielkie, filmowe szeryfy (Pangram Pangram’s Editorial New) w połączeniu z ludzkimi bezszeryfami (Klim Type’s Founders Grotesk Text) łączą elegancję z nostalgią, przywodząc na myśl ukryte tawerny i skąpane w słońcu place.

Elena Fotiadi, Head of Brand and Partnerships, The Thinking Traveller, powiedziała: „Bez znalezienia i wyartykułowania naszej różnicy – ​​naszej duszy – w pięknym i emocjonującym rebrandingu. Praca wyróżnia się na coraz bardziej jednorodnym rynku i okazała się idealnym sposobem na świętowanie naszej 20. rocznicy, ponieważ nadal inspirujemy przyszłych luksusowych podróżników”.

Roly Grant, dyrektor kreatywny, bez, dodał: „Myślący podróżnik zna i kocha miejsca, do których podróżuje, w przeciwieństwie do innych firm zajmujących się willami. Odkrywanie prawdziwych historii – od założycieli wypożyczających sprzęt do nurkowania po usuwanie śmieci z morza, po historię rodzinną w willi takiej jak Don Arcangelo all’Olmo – zainspirowało język, który jest bardziej emocjonalny, konkretny i głęboki niż reszta swojej kategorii. W sensie ponownego połączenia ich z impulsem stojącym za tego rodzaju podróżami i tego rodzaju biznesem turystycznym, pomogliśmy zabrać ich do domu”.

To pierwsza praca firmy Without dla The Thinking Traveller od czasu, gdy pod koniec 2022 r. wygrała ten biznes w drodze konkursu. Globalne przeprojektowanie marki rozpocznie się w maju w Europie, obu Amerykach i regionie Azji i Pacyfiku.

Warto przeczytać!  Miejsce turystyczne, które może zatrzymać ruch

Źródło: Bez


Źródło