Marketing

Globalny raport z analizy rynku Hard Seltzer 2023 Zawiera

  • 17 kwietnia, 2023
  • 6 min read
Globalny raport z analizy rynku Hard Seltzer 2023 Zawiera







Dublin, 17 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Rynek Hard Seltzer – globalny rozmiar branży, udział, trendy, możliwości i prognozy, 2018-2028FSegmentowany według treści ABV, opakowań, kanałów dystrybucji, regionów i konkurencji” dodano raport ResearchAndMarkets.com oferując.

Przewiduje się, że globalny rynek twardych seltzerów przewiduje silny wzrost w okresie prognozy ze względu na rosnącą świadomość i rosnącą popularność zdrowej alternatywy na całym świecie.

Rynek odnotowuje wzrost w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i Nowa Zelandia. Ponadto na rynku obserwuje się gwałtowny wzrost popytu na zwykłe napoje alkoholowe, ponieważ są one bezglutenowe i mają niską zawartość kalorii, węglowodanów i cukru. Dlatego rosnąca świadomość konsumentów na temat znaczenia spożywania twardego seltzera stale rośnie.

Oczekuje się, że rynek Hard Seltzer będzie świadkiem nagłego wzrostu konkurencji w zakresie produkcji i dostaw z innej rozwijającej się kategorii, z rosnącą preferencją dla spritzów z win musujących o niskiej zawartości alkoholu na całym świecie. Podczas gdy twarda seltzer odebrała udział w rynku piwu, winu i napojom spirytusowym, sektor win musujących został najbardziej dotknięty.

Według badań firmy Nielsen, gospodarstwa domowe z konsumentami wina musującego wydały w zeszłym roku średnio 43 USD na napoje alkoholowe, a następnie rodziny z konsumentami napojów spirytusowych, które wydały średnio 41 USD, oraz gospodarstwa domowe z konsumentami piwa/słodu/cydru, które wydały średnio 37 USD. USD.

Kobiety, milenialsi i gospodarstwa domowe o wyższych dochodach były największymi fanami, gdy pojawili się twardzi seltzerzy. Według danych zebranych przez nowojorską firmę Cowen Inc. w marcu 2020 r., biali konsumenci mają największą bezwzględną częstość występowania hard seltzer wśród grup etnicznych, wynoszącą około 19%.

Warto przeczytać!  Ipsos przejmuje firmę Shanghai Focus RX Research, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku badań farmaceutycznych w Chinach

Czarni / Afroamerykanie, Latynosi / Latynosi i azjatyckie grupy etniczne mają wskaźnik rozpowszechnienia około 12%. Według sondażu konsumenci w grupie o dochodach od 50 000 do 99 000 USD mieli najwyższą częstość występowania, wynoszącą około 38% pod względem poziomu dochodów. Respondenci z kohorty o najniższych dochodach, poniżej 25 000 USD, mieli najniższą zapadalność, około 17%.

Przyniesienie twardego seltzera jest również bardziej dostępne, bezpieczniejsze i tańsze dla osób pijących na świeżym powietrzu niż mieszanie dzbanka Aperol Spritz. Właśnie dlatego ponad połowa respondentów ankiety Nielsen z 2019 r. wymieniła to jako powód kupowania koktajli w puszkach i twardych seltzerów.

Ten czynnik wygody jest ważniejszy niż kiedykolwiek podczas Covid-19 i dystansu społecznego ze względu na ograniczenia w odwiedzaniu barów. W rezultacie produkt odnotował wzrost popytu na rynku. Na przykład w 2018 r. istniało dziesięć marek hard seltzer, w 2019 r. 26, a w 2020 r. ponad 65 marek na całym świecie.

Rosnąca świadomość zdrowotna wpływająca na zmianę w kierunku produktów wegańskich

Rynek rozwija się ze względu na szeroką dostępność opcji w kategorii produktów, zaspokajających określone potrzeby związane z problemem otyłości i wymaganiami wiekowymi, a także rosnącą popularnością produktów pochodzenia roślinnego. Hard seltzer to zasadniczo woda gazowana o smaku owocowym. Większość twardych seltzerów ma zawartość alkoholu 4,5-7% i nie więcej niż 100 kalorii na puszkę. Występuje w różnych smakach, w tym mandarynki, cytryny i arbuza.

Przewiduje się, że w krajach rozwiniętych, takich jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada i Australia, wzrośnie popyt na napoje o minimalnej zawartości alkoholu, kalorii i węglowodanów. Napoje bezglutenowe cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów dbających o zdrowie, ponieważ alergicy lub celiakia odkrywają ich zalety. Wykazano również, że bezglutenowe twarde napoje seltzer są pomocne dla osób z zaburzeniami autoimmunologicznymi i chorobami zapalnymi.

Warto przeczytać!  5 sposobów, dzięki którym marketing i IT mogą lepiej ze sobą współpracować

Innowacyjne oferty wspomagające rozwój rynku

Istotnym czynnikiem wzrostu rynku jest coraz większe zapotrzebowanie na wprowadzanie nowych i innowacyjnych produktów przez odpowiednie firmy w ramach każdej kategorii produktowej. Rozważmy na przykład kategorię substytutów mięsa; Vizzy występuje w czterech smakach i jest oferowany w opakowaniach o wadze 12 uncji.

Dodatkowo dostępne są pojedyncze 24-uncjowe puszki i sześciopaki popularnego Pineapple Mango. Młodzi dorośli w wieku od 25 do 35 lat, którzy są świadomi swoich decyzji i coraz bardziej cenią obecność pozytywów nad brakiem cukru i kalorii, stanowią rynek docelowy Vizzy.

Rosnące inwestycje na rynku Hard Seltzer napędzają wzrost rynku

Wiele firm identyfikuje potencjalne obszary w branży dla swoich krajów i opracowuje strategie regionalne. Wybitnym trendem zyskującym na popularności na rynku twardych seltzerów jest wzrost inwestycji dokonywanych przez uczestników rynku w ich badania i rozwój w celu wprowadzenia nowatorskich produktów.

Główni gracze w branży hard seltzer koncentrują swoje wydatki na badania i rozwój na tworzeniu nowych produktów o wyróżniających się cechach i wzmacnianiu swojej pozycji. Na przykład Molson Coors Beverage Co. wznowi inwestycje, aby przyspieszyć wzrost amerykańskiego rynku napojów twardych w czerwcu 2022 r.

Inwestycja w zakład w Fort Worth jest częścią bardziej znaczących wysiłków Molson Coors zmierzających do wzmocnienia swojej pozycji na rynku twardych selerów. Dodatkowo, aby zwiększyć moce produkcyjne seltzera, Anheuser-Busch, amerykański oddział belgijskiego giganta browarniczego AB InBev, w kwietniu 2022 r. zainwestuje 50 mln USD w swój browar w St. Louis.

Środowisko konkurencyjne

Aby pozostać konkurencyjnym na rynku, firmy koncentrują się na maksymalizacji swojego zasięgu. Na przykład w maju 2022 r. firma Mark Anthony Brands International zwiększyła swoją kampanię informacyjną dotyczącą swojej marki White Claw hard seltzer na festiwalach w Wielkiej Brytanii, wydając ponad 4 miliony funtów na kampanię marketingową.

Warto przeczytać!  Globalny szef marketingu Samsung Ads o przyszłości CTV

Dynamika rynku

Kierowcy

  • Rosnąca świadomość zdrowotna
  • Wzrost internetowej sprzedaży napojów alkoholowych
  • Szeroka gama smaków oferowanych w ramach Hard Seltzer

Wyzwania

  • Surowe przepisy rządowe
  • Brak świadomości dla Hard Seltzer

Środowisko konkurencyjne

Szczegółowa analiza głównych firm obecnych na światowym rynku twardych seltzerów.

  • Anheuser-Busch Companies LLC
  • Boston Beer Company
  • Firma produkująca napoje Molson Coors
  • Diageo North America Inc.
  • Mark Anthony Brands International
  • E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company)
  • Firma Heineken USA Incorporated
  • Oskar Blues Brewery Holding Co LLC
  • Constellation Brands, Inc.
  • San Juan Seltzer Inc.

Zakres raportu:

Hard Seltzer Market, według treści ABV:

  • Równa się 5%
  • Mniej niż 5%
  • Więcej niż 5%

Rynek Hard Seltzer, według opakowania:

Rynek Hard Seltzer, według kanału dystrybucji:

  • W handlu
  • Supermarkety/hipermarkety
  • Sklepy specjalistyczne
  • online
  • Inni

Rynek Hard Seltzer, według regionu:

  • Ameryka północna
  • Stany Zjednoczone
  • Kanada
  • Meksyk
  • Europa
  • Zjednoczone Królestwo
  • Niemcy
  • Francja
  • Włochy
  • Hiszpania
  • Szwajcaria
  • Holandia
  • Azja-Pacyfik
  • Chiny
  • Indie
  • Japonia
  • Malezja
  • Korea Południowa
  • Australia
  • Nowa Zelandia
  • Ameryka Południowa
  • Brazylia
  • Argentyna
  • Kolumbia
  • Bliski Wschód i Afryka
  • Izrael
  • Arabia Saudyjska
  • Afryka Południowa
  • Iranu
  • Indyk

Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź stronę

O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.


        


Źródło