Globalny raport z analizy rynku Hard Seltzer 2023 Zawiera
Dublin, 17 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Rynek Hard Seltzer – globalny rozmiar branży, udział, trendy, możliwości i prognozy, 2018-2028FSegmentowany według treści ABV, opakowań, kanałów dystrybucji, regionów i konkurencji” dodano raport ResearchAndMarkets.com oferując.
Przewiduje się, że globalny rynek twardych seltzerów przewiduje silny wzrost w okresie prognozy ze względu na rosnącą świadomość i rosnącą popularność zdrowej alternatywy na całym świecie.
Rynek odnotowuje wzrost w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i Nowa Zelandia. Ponadto na rynku obserwuje się gwałtowny wzrost popytu na zwykłe napoje alkoholowe, ponieważ są one bezglutenowe i mają niską zawartość kalorii, węglowodanów i cukru. Dlatego rosnąca świadomość konsumentów na temat znaczenia spożywania twardego seltzera stale rośnie.
Oczekuje się, że rynek Hard Seltzer będzie świadkiem nagłego wzrostu konkurencji w zakresie produkcji i dostaw z innej rozwijającej się kategorii, z rosnącą preferencją dla spritzów z win musujących o niskiej zawartości alkoholu na całym świecie. Podczas gdy twarda seltzer odebrała udział w rynku piwu, winu i napojom spirytusowym, sektor win musujących został najbardziej dotknięty.
Według badań firmy Nielsen, gospodarstwa domowe z konsumentami wina musującego wydały w zeszłym roku średnio 43 USD na napoje alkoholowe, a następnie rodziny z konsumentami napojów spirytusowych, które wydały średnio 41 USD, oraz gospodarstwa domowe z konsumentami piwa/słodu/cydru, które wydały średnio 37 USD. USD.
Kobiety, milenialsi i gospodarstwa domowe o wyższych dochodach były największymi fanami, gdy pojawili się twardzi seltzerzy. Według danych zebranych przez nowojorską firmę Cowen Inc. w marcu 2020 r., biali konsumenci mają największą bezwzględną częstość występowania hard seltzer wśród grup etnicznych, wynoszącą około 19%.
Czarni / Afroamerykanie, Latynosi / Latynosi i azjatyckie grupy etniczne mają wskaźnik rozpowszechnienia około 12%. Według sondażu konsumenci w grupie o dochodach od 50 000 do 99 000 USD mieli najwyższą częstość występowania, wynoszącą około 38% pod względem poziomu dochodów. Respondenci z kohorty o najniższych dochodach, poniżej 25 000 USD, mieli najniższą zapadalność, około 17%.
Przyniesienie twardego seltzera jest również bardziej dostępne, bezpieczniejsze i tańsze dla osób pijących na świeżym powietrzu niż mieszanie dzbanka Aperol Spritz. Właśnie dlatego ponad połowa respondentów ankiety Nielsen z 2019 r. wymieniła to jako powód kupowania koktajli w puszkach i twardych seltzerów.
Ten czynnik wygody jest ważniejszy niż kiedykolwiek podczas Covid-19 i dystansu społecznego ze względu na ograniczenia w odwiedzaniu barów. W rezultacie produkt odnotował wzrost popytu na rynku. Na przykład w 2018 r. istniało dziesięć marek hard seltzer, w 2019 r. 26, a w 2020 r. ponad 65 marek na całym świecie.
Rosnąca świadomość zdrowotna wpływająca na zmianę w kierunku produktów wegańskich
Rynek rozwija się ze względu na szeroką dostępność opcji w kategorii produktów, zaspokajających określone potrzeby związane z problemem otyłości i wymaganiami wiekowymi, a także rosnącą popularnością produktów pochodzenia roślinnego. Hard seltzer to zasadniczo woda gazowana o smaku owocowym. Większość twardych seltzerów ma zawartość alkoholu 4,5-7% i nie więcej niż 100 kalorii na puszkę. Występuje w różnych smakach, w tym mandarynki, cytryny i arbuza.
Przewiduje się, że w krajach rozwiniętych, takich jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada i Australia, wzrośnie popyt na napoje o minimalnej zawartości alkoholu, kalorii i węglowodanów. Napoje bezglutenowe cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów dbających o zdrowie, ponieważ alergicy lub celiakia odkrywają ich zalety. Wykazano również, że bezglutenowe twarde napoje seltzer są pomocne dla osób z zaburzeniami autoimmunologicznymi i chorobami zapalnymi.
Innowacyjne oferty wspomagające rozwój rynku
Istotnym czynnikiem wzrostu rynku jest coraz większe zapotrzebowanie na wprowadzanie nowych i innowacyjnych produktów przez odpowiednie firmy w ramach każdej kategorii produktowej. Rozważmy na przykład kategorię substytutów mięsa; Vizzy występuje w czterech smakach i jest oferowany w opakowaniach o wadze 12 uncji.
Dodatkowo dostępne są pojedyncze 24-uncjowe puszki i sześciopaki popularnego Pineapple Mango. Młodzi dorośli w wieku od 25 do 35 lat, którzy są świadomi swoich decyzji i coraz bardziej cenią obecność pozytywów nad brakiem cukru i kalorii, stanowią rynek docelowy Vizzy.
Rosnące inwestycje na rynku Hard Seltzer napędzają wzrost rynku
Wiele firm identyfikuje potencjalne obszary w branży dla swoich krajów i opracowuje strategie regionalne. Wybitnym trendem zyskującym na popularności na rynku twardych seltzerów jest wzrost inwestycji dokonywanych przez uczestników rynku w ich badania i rozwój w celu wprowadzenia nowatorskich produktów.
Główni gracze w branży hard seltzer koncentrują swoje wydatki na badania i rozwój na tworzeniu nowych produktów o wyróżniających się cechach i wzmacnianiu swojej pozycji. Na przykład Molson Coors Beverage Co. wznowi inwestycje, aby przyspieszyć wzrost amerykańskiego rynku napojów twardych w czerwcu 2022 r.
Inwestycja w zakład w Fort Worth jest częścią bardziej znaczących wysiłków Molson Coors zmierzających do wzmocnienia swojej pozycji na rynku twardych selerów. Dodatkowo, aby zwiększyć moce produkcyjne seltzera, Anheuser-Busch, amerykański oddział belgijskiego giganta browarniczego AB InBev, w kwietniu 2022 r. zainwestuje 50 mln USD w swój browar w St. Louis.
Środowisko konkurencyjne
Aby pozostać konkurencyjnym na rynku, firmy koncentrują się na maksymalizacji swojego zasięgu. Na przykład w maju 2022 r. firma Mark Anthony Brands International zwiększyła swoją kampanię informacyjną dotyczącą swojej marki White Claw hard seltzer na festiwalach w Wielkiej Brytanii, wydając ponad 4 miliony funtów na kampanię marketingową.
Dynamika rynku
Kierowcy
- Rosnąca świadomość zdrowotna
- Wzrost internetowej sprzedaży napojów alkoholowych
- Szeroka gama smaków oferowanych w ramach Hard Seltzer
Wyzwania
- Surowe przepisy rządowe
- Brak świadomości dla Hard Seltzer
Środowisko konkurencyjne
Szczegółowa analiza głównych firm obecnych na światowym rynku twardych seltzerów.
- Anheuser-Busch Companies LLC
- Boston Beer Company
- Firma produkująca napoje Molson Coors
- Diageo North America Inc.
- Mark Anthony Brands International
- E. & J. Gallo Winery (High Noon Spirits Company)
- Firma Heineken USA Incorporated
- Oskar Blues Brewery Holding Co LLC
- Constellation Brands, Inc.
- San Juan Seltzer Inc.
Zakres raportu:
Hard Seltzer Market, według treści ABV:
- Równa się 5%
- Mniej niż 5%
- Więcej niż 5%
Rynek Hard Seltzer, według opakowania:
Rynek Hard Seltzer, według kanału dystrybucji:
- W handlu
- Supermarkety/hipermarkety
- Sklepy specjalistyczne
- online
- Inni
Rynek Hard Seltzer, według regionu:
- Ameryka północna
- Stany Zjednoczone
- Kanada
- Meksyk
- Europa
- Zjednoczone Królestwo
- Niemcy
- Francja
- Włochy
- Hiszpania
- Szwajcaria
- Holandia
- Azja-Pacyfik
- Chiny
- Indie
- Japonia
- Malezja
- Korea Południowa
- Australia
- Nowa Zelandia
- Ameryka Południowa
- Brazylia
- Argentyna
- Kolumbia
- Bliski Wschód i Afryka
- Izrael
- Arabia Saudyjska
- Afryka Południowa
- Iranu
- Indyk
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź stronę
O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.