Marketing

Globalny rozmiar i udział w rynku oleju jojoba przekroczy 207,5 mln USD do 2030 r

  • 5 maja, 2023
  • 10 min read
Globalny rozmiar i udział w rynku oleju jojoba przekroczy 207,5 mln USD do 2030 r


Wielkość i udział globalnego rynku oleju jojoba przekroczy 207,5 mln USD do 2030 r. | Badanie rynku Vantage

WASZYNGTON, 5 maja 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Globalny rynek oleju jojoba jest wyceniany na 125,1 mln USD w 2022 r. i przewiduje się, że osiągnie wartość 207,5 mln USD do 2030 r. przy CAGR (złożona roczna stopa wzrostu) na poziomie 7,5% w okresie prognozy 2023-2030.


Przegląd rynku

Wynika to z coraz częstszego stosowania produktu w domowych recepturach dla zdrowia i urody. Olej jojoba jest szeroko stosowany jako substytut surowca dla tradycyjnych towarów w różnych gałęziach przemysłu końcowego, w tym w kosmetyce, domowej opiece zdrowotnej, spa i rekreacji oraz farmaceutyce. To napędza ekspansję rynku.

Prognozujemy, że do 2030 r. sprzedaż tłoczona na zimno na rynku oleju jojoba będzie stanowić ponad 66% całkowitej sprzedaży. Ekspansja może wynikać ze znacznego wzrostu zapotrzebowania na wolne od chemikaliów, wysokiej jakości produkty pochodzenia organicznego z różnych sektory zastosowań końcowych, w tym sektor środków higieny osobistej, kosmetyków i farmaceutyków. Ze względu na zwiększone preferencje klientów dotyczące produktów ubocznych wolnych od chemikaliów i naturalnie ropopochodnych, rynek tłoczonego na zimno oleju jojoba odnotował wzrost popytu w porównaniu z rafinowanym olejem jojoba.

Uzyskaj dostęp do bezpłatnego przykładowego raportu badawczego z najnowszymi informacjami branżowymi @


Dynamika rynku

Rosnąca popularność jojoby w sektorze przemysłowym w celu wsparcia ekspansji rynkowej


Olej jojoba staje się coraz bardziej powszechny w produkcji wielu towarów przemysłowych, w tym detergentów, farb i materiałów wybuchowych. Jest zwykle stosowany jako dodatek zwiększający lepkość smaru. Ze względu na swoje naturalne pochodzenie olej jojoba i jego pochodne stają się coraz bardziej popularne jako środki przeciwpieniące w produkcji detergentów i środków powierzchniowo czynnych. Olej jojoba może również skutecznie służyć jako chłodziwo w silnikach lotniczych i zapobiegać tworzeniu się i osadzaniu się lodu na skrzydłach samolotów.

Rosnący popyt na kosmetyki i produkty higieny osobistej pochodzenia naturalnego napędza rozwój rynku


Rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty higieny osobistej i kosmetyki wykonane z naturalnych składników jest kluczowym czynnikiem napędzającym wzrost przychodów z rynku. Nadaktywny układ odpornościowy jest źródłem łuszczycy, która charakteryzuje się suchą, łuszczącą się skórą i jej zaostrzeniem. Olejek jojoba leczy objawy oparzeń słonecznych, zapobiega uszkodzeniom skóry spowodowanym przez słońce oraz zmniejsza zaostrzenia łuszczycy wywołane procesami zapalnymi. Wysiłek ten może być wspomagany przez witaminę E i inne przeciwutleniacze zawarte w oleju, co z kolei napędza wzrost przychodów rynkowych. Olej jojoba jest korzystny, ponieważ rozluźnia i odżywia skórę, zmniejszając zaczerwienienia i stany zapalne. Ze względu na obecność witaminy E i witamin z grupy B, olej ten jest jednym z najlepszych składników dla skóry wrażliwej, co ma napędzać wzrost przychodów rynkowych.


Najlepsi gracze na światowym rynku oleju jojoba

  • Purcell Jojoba (USA)

  • Inca Oil S (Teksas, USA)

  • Ecooi (Bombaj, Indie)

  • ConnOils LLC (Stany Zjednoczone)

  • Jojoba Naturals (USA)

  • Pustynia JD Jojoba (USA)

  • Hallsta (Noida, Indie)

  • Nutrix International LLC (Stany Zjednoczone)

  • US Organic Group Corp. (USA)

Ograniczenie budżetu? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać specjalne zniżki i ceny


Najważniejsze trendy na światowym rynku oleju jojoba

  • Jednym z trendów, których Vantage Market Research (VMR) oczekuje w branży oleju jojoba, jest rosnące zapotrzebowanie na rafinowany olej. Oleje rafinowane zazwyczaj kosztują mniej i mają dłuższy okres przydatności do spożycia niż oleje nierafinowane. Są również bardziej stabilne termicznie, co czyni je idealnymi składnikami, które należy wziąć pod uwagę w przypadku wszelkich produktów, których produkcja obejmuje gorący etap. Witamina E i B, przeciwutleniacze i kluczowe nienasycone kwasy tłuszczowe należą do elementów występujących w wysokich stężeniach w kremie nawilżającym do twarzy z jojoba. Te składniki działają wspólnie, aby naprawić uszkodzone komórki skóry, opóźnić początek starzenia, a następnie zapewnić skórze twardą wilgoć i elastyczność.

  • Innym trendem, który według VMR będzie kontynuowany w branży oleju jojoba, jest rosnący trend stosowania olejów tłoczonych na zimno. Rynek rozwija się przede wszystkim ze względu na duże zapotrzebowanie na oleje tłoczone na zimno o wielu zastosowaniach, w tym w paszach dla zwierząt, żywności i napojach oraz środkach higieny osobistej. Ponadto przemysł znacznie się rozwija ze względu na doskonałą wartość odżywczą i ulepszony smak. W porównaniu z innymi technikami ekstrakcji oleju, tłoczenie na zimno jest jednym z procesów ekstrakcji mechanicznej, które zużywają najmniej energii.


Najważniejsze wyniki raportu

  • Kategoria tłoczona na zimno kontroluje większość przychodów rynku oleju jojoba w oparciu o typ. Wszystkie składniki odżywcze i smak jojoby są zachowane w tłoczonym na zimno, organicznym i całkowicie naturalnym oleju jojoba. Ponieważ olejek jojoba jest bardzo zmiękczający i nie zatyka porów, jest idealny dla delikatnej skóry i włosów.

  • W oparciu o aplikację, kategoria farmaceutyczna kontroluje większość przychodów rynku oleju jojoba. Folklor twierdzi, że olej jojoba i jego nasiona mogą leczyć niektóre dolegliwości, w tym raka, otyłość, ból gardła, powierzchowne rany oraz problemy ze skórą i skórą głowy. Mogą również wzmacniać układ odpornościowy i funkcje wątroby oraz sprzyjać rozwojowi włosów. Co więcej, olej ten ma szeroki zakres zastosowań farmakologicznych, w tym właściwości prorządowe, przeciwbólowe, antybiotykowe, przeciwgrzybicze, przeciwtrądzikowe i ogólnie pro, przeciwzapalne, przeciwgorączkowe i ogólnie pro, napędzając wzrost przychodów tego rynku.

  • W oparciu o kanał dystrybucji, większość przychodów rynku oleju jojoba jest kontrolowana przez kategorię B2C. Zainteresowanie konsumentów zakupami online wzrosło wraz z obecnością dużych detalistów, takich jak Walmart i Amazon. Ponadto bardziej przystępne ceny niż w sklepach stacjonarnych, bezpieczne metody płatności, prosta polityka zwrotów, rabaty, całoroczne korzystne warunki i dostawa do domu to dodatkowe ważne czynniki zwiększające sprzedaż oleju jojoba za pośrednictwem platform internetowych i napędzające wzrost przychodów segmentu.

Kup ten raport badawczy Premium ze zniżką | Natychmiastowa dostawa @


Najnowsze wydarzenia na światowym rynku oleju jojoba

  • maj 2021 r

    : Desert Whale Jojoba Company ogłosiła nawiązanie współpracy z TCI Co., Ltd, wiodącym japońskim producentem i dystrybutorem specjalistycznych chemikaliów na rynek {{keyword}}.

  • lipiec 2021:

    Dr Bronner’s, wiodąca marka organicznych i naturalnych produktów do pielęgnacji skóry, ogłosiła nową współpracę z Baja Concept, meksykańskim producentem ekologicznych i zrównoważonych składników.

  • sierpień 2021:

    Jojoba Desert, wiodąca izraelska firma produkcyjna {{keyword}}, ogłosiła otwarcie centrum innowacji na pustyni Negew jako znaczną inwestycję w swoje działania badawczo-rozwojowe. Jojoba Desert ogłosiła również nową współpracę z Givaudan Active Beauty, globalnym dostawcą składników kosmetycznych.

  • luty 2020:

    Firma Birkenstock Natural Skin Care, działająca na bazie kompleksu dębu korkowego, ogłosiła pierwsze partnerstwo detaliczne w USA z ekskluzywnym sprzedawcą detalicznym Nordstrom.


Przewiduje się, że kategoria B2C na rynku ropy naftowej Jojoba wygeneruje ponad jedną trzecią przychodów segmentu



Dla lepszego zrozumienia, w oparciu o Kanał Dystrybucji, rynek Oleju Jojoba dzieli się na B2B i B2C.

Segment B2C stanowił największy rynek w kanale dystrybucji do ubiegłego roku i przewiduje się, że utrzyma tę samą pozycję w prognozowanym okresie. Sklepy detaliczne, sklepy internetowe i prywatne korporacje sprzedają olej jojoba. Sprzedaż za pośrednictwem rynków internetowych gwałtownie wzrosła, ponieważ olejek jojoba zyskuje popularność jako nośnik innych olejków eterycznych. Trend na olejek jojoba jest napędzany rosnącą świadomością konsumentów, zwłaszcza wśród kobiet z klasy robotniczej, ze względu na obawy o estetykę i naturalność skóry, co zachęca więcej osób do zakupów online w sklepach stacjonarnych.

Z drugiej strony przewiduje się znaczny wzrost kategorii B2B. Marketing B2B z punktu widzenia sprzedaży pomaga uczestnikom w tworzeniu sieci kontaktów z firmami, które mogą skorzystać z produktów lub usług firmy. Generowanie leadów może być niezwykle trudne ze względu na czas i wysiłek potrzebny do znalezienia leadów. Dlatego zachęca się do korzystania z list potencjalnych klientów z godnych zaufania źródeł zewnętrznych. Przyjazna dla użytkownika strona internetowa to podstawa wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych w Internecie. Techniki sprzedaży i marketing mix firmy mogą zyskać na uwzględnieniu reklam e-mailowych, optymalizacji wyszukiwarek, witryn sieciowych i odpowiednich materiałów.


Oczekuje się, że region Ameryki Północnej na rynku ropy naftowej Jojoba będzie generował znaczną część światowych przychodów



Przewiduje się, że region Ameryki Północnej zdominuje rynek w nadchodzących latach. Dzięki dodatkowi wysokowydajnych składników, takich jak kwasy omega 3, triterpenoidy i tokoferole, działalność związana z olejem jojoba w Ameryce Północnej rozwija się i zyskuje na znaczeniu. Składniki te wspierają naturalne właściwości przeciwzapalne i przeciwbakteryjne organizmu, jednocześnie przyspieszając wzrost komórek.

Przewiduje się, że regionalny rynek Azji i Pacyfiku odnotuje najszybszy wzrost na rynku oleju jojoba. Koreański rynek produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków jest dobrze ugruntowany, niezwykle rozdrobniony i podlega zaciekłej rywalizacji. Marki nieustannie inwestują w badania i rozwój, aby tworzyć nowe produkty. Ponieważ Koreańczycy z południa przywiązują dużą wagę do piękna, mają bardzo wyrafinowany gust kosmetyczny i bardzo wysokie wymagania wobec nich. Tak więc istnieje presja na firmy kosmetyczne, aby dostarczały towary, które są zarówno nowe, jak i najwyższej jakości.

Przeglądaj dane rynkowe, tabele i liczby rozmieszczone na 146 stronach oraz szczegółowy spis treści w raporcie prognozy rynku ropy naftowej Jojoba (2023-2030).


Globalna segmentacja rynku oleju jojoba

Według rodzaju

Według aplikacji

  • Kosmetyki i środki higieny osobistej

  • Farmaceutyczny

  • Przemysłowy

  • Inne aplikacje

Według kanału sprzedaży

Przez region

  • Ameryka północna

    • Stany Zjednoczone

    • Kanada

    • Meksyk

  • Europa

    • Niemcy

    • Wielka Brytania

    • Francja

    • Włochy

    • Hiszpania

    • Reszta Europy

  • Azji i Pacyfiku

    • Chiny

    • Japonia

    • Indie

    • Korea Południowa

    • Azja Południowo-Wschodnia

    • Reszta Azji i Pacyfiku

  • Ameryka Łacińska

    • Brazylia

    • Argentyna

    • Reszta Ameryki Łacińskiej

  • Bliski Wschód i Afryka

    • Kraje GCC

    • Afryka Południowa

    • Reszta MEA

Przeczytaj pełny raport z TOC @


Zakres raportu:

Atrybuty raportu

Detale

Wielkość rynku w 2022 r

125,1 mln USD

Prognoza dochodów do 2030 r

207,5 mld USD

CAGR

7,5% od 2023 do 2030 roku

Rok bazowy

2022

Rok prognozy

2023 do 2030

Kluczowi gracze

Purcell Jojoba (US) Inc. Oil S, Ecooi, ConnOils LLC, Jojoba Naturals, JD Jojoba Desert, Hallsta, Nutrix International LLC, US Organic Group Corp.

Opcje dostosowywania

Dostępne są niestandardowe opcje zakupu, aby spełnić wszelkie potrzeby badawcze. Poznaj niestandardowe opcje zakupu



Przeglądaj więcej raportów z Vantage Library:

O badaniu rynku Vantage:

My, w Vantage Market Research, zapewniamy ilościowe, wysokiej jakości badania B2B na ponad 20 000 rynków wschodzących, pomagając naszym klientom w mapowaniu konstelacji możliwości dla ich firm. My, jako firma zajmująca się badaniem rynku i konsultingiem w zakresie wywiadu konkurencyjnego, zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw naszych klientów, aby spełnić ich kluczowe cele biznesowe. Nasza baza klientów obejmuje 70% firm z listy Global Fortune 500.

Śledź nas na:

LinkedIn | Twitter | Facebook | Youtube

Skontaktuj się z nami

Eryk Kunz

6218 Georgia Avenue NW Ste 1 – 564

Waszyngton DC 20011-5125

Stany Zjednoczone Tel: +1 202 380 9727

E-mail:

sales@vantagemarketresearch.com

Strona internetowa:

Najnowsze komunikaty prasowe Vantage Market Research

Najnowszy blog badań rynkowych Vantage

Vantage Market Research Wszystkie raporty

Blog:

Logo podstawowe


Źródło

Warto przeczytać!  IPG i FCB Group India nabywają większościowy pakiet udziałów w Kinnect