Filmy

„Godzilla x Kong” króluje nad „Monkey Manem” i „Pierwszym omenem”: zapowiedź box office

  • 2 kwietnia, 2024
  • 4 min read
„Godzilla x Kong” króluje nad „Monkey Manem” i „Pierwszym omenem”: zapowiedź box office


Żadnego pistoletu do strzałek lub Pierwszy Omen, Lub Człowiek małpa umieści Legendary/Warner Bros’ Godzilla x Kong: Nowe imperium spać w ten weekend. Zdjęcie, po nieoczekiwanym 80 dolarów początku weekendu wielkanocnego, będzie w dalszym ciągu szybko rosnąć, a w drugi weekend spadnie o 55–60% do 32–36 mln dolarów. Przez cztery dni wyreżyserowany przez Adama Wingarda tytuł Monsterverse osiągnął wartość 87,7 mln dolarów, a przychody zapewniło 57% szkół podstawowych i gimnazjów nr 12 w poniedziałek i kolejne 14% uczelni. Już dziś możesz spodziewać się większej gotówki, ponieważ według Comscore 28% szkół podstawowych i gimnazjów nie uczęszcza do szkół podstawowych i 5% uniwersytetów.

Obecnie oba Pierwszy Omen I Człowiek małpa oczekuje się, że osiągną mniej więcej ten sam poziom – 12 milionów dolarów dla niskich nastolatków. Studia XX wieku Pierwszy Omen, mimo że jest to horror z kategorią R, jest on nieco bardziej kobiecy (zwykle to młode kobiety wybierają horror z kategorii PG-13, podczas gdy kategoria R wypacza kolesia), podczas gdy pełnometrażowy debiut reżyserski wytwórni Universal/Monkeypaw to Dev Patel. więcej mężczyzn.

Warto przeczytać!  Zyski z filmu „Wonka”.

Obydwa filmy skupiają się na widzach w wieku 18–34 lata i oba będą udostępniać filmy PLF, podczas gdy w Imax króluje Legendarny; Pierwszy Omen jest zarezerwowany w 3300 kinach, natomiast Człowiek małpa ustabilizował się na poziomie 3 tys.

Nell Tiger za darmo w „Pierwszym omenie”

Nell Tiger za darmo w „Pierwszym omenie”

Pracownie XX wieku

Pierwszy Omen chce zagrać w środku kraju, oprócz potencjalnych starszych kinomanów, którzy pamiętają oryginalny film z 1976 r. w reżyserii Richarda Donnera, z Gregorym Peckiem i Lee Remickiem w rolach głównych, który w tamtych czasach był hitem i przyniósł 60 mln dolarów krajowego BO (nieskorygowanego o inflacja). Ta wersja jest prequelem wyreżyserowanym przez reżyserkę Arkashę Stevenson. Notatka: Młoda Amerykanka zostaje wysłana do Rzymu, aby rozpocząć życie w służbie Kościoła, ale napotyka ciemność, która powoduje, że kwestionuje swoją wiarę i odkrywa przerażający spisek, który ma na celu doprowadzenie do narodzin wcielonego zła. Nie ma jeszcze żadnych recenzji, ale Disney zachwycił fanów gatunku wczesną projekcją filmu na Beyond Fest. Przeglądy rozpoczynają się w czwartek o 19:00. Pierwszy Omen koszt na niskim poziomie 30 mln USD przed P&A.

Film Monkey Man z Devem Patelem w roli głównej

Dev Patel w „Człowieku-małpi”

uniwersalny

Człowiek małpa, który jest listem miłosnym Patela do bollywoodzkich i koreańskich filmów akcji, może zaskoczyć i osiągnąć lepsze wyniki. Oczekuje się, że będzie można grać na wybrzeżach po wystartowaniu na SXSW, gdzie odbyła się jego światowa premiera, z obecnym wynikiem 93% świeżych krytyków na Rotten Tomatoes. Jak już powiedzieliśmy, Jordan Peele uchwycił film i przestawił zdjęcie z premiery dostępnej w serwisie Netflix, co pozwoliło na realizację umowy zawartej z twórcą filmu w Universal. Misja wykonana, gdyż film jest przeznaczony dla widowni z ogromnym ekranem. Uni przejęte Człowiek małpa za niecałe 10 milionów dolarów. Zapowiedzi odbywają się w czwartek o 17:00.

Warto przeczytać!  „The Rise of Red” przedstawia pierwsze spojrzenie na księcia z bajki

Obszerny, obejmujący około 1786 kin, jest także program Fathom Events Ktoś taki jak ty. Zdjęcie powstało na podstawie bestsellera nr 1 New York Timesa autorstwa Karen Kingsbury. Po tragicznej stracie swojego najlepszego przyjaciela, London Quinn, pogrążony w żałobie młody architekt Dawson Gage rozpoczyna niemożliwe poszukiwania swojej sekretnej siostry bliźniaczki, bliźniaczek rozdzielonych jako embriony. Ale Dawson nigdy nie planował się zakochać. Tyler Russell reżyseruje Jake’a Allyna, Sarah Fisher i Lynn Collins. Film jest dostępny w przedsprzedaży i będzie wyświetlany do 11 kwietnia.

Według Comscore, od początku roku przychody ze sprzedaży biletów w okresie od 1 stycznia do 31 marca wyniosły 1,64 miliarda dolarów, czyli -6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, ale tylko o 106 milionów dolarów mniej. To w zasadzie odpowiednik jednego namiotu. Pomimo pewnych plotek, że właściciele kin zalegają z opłatami za wynajem dużym studiom, słyszę, że tak nie jest. Sprzedaż biletów dopiero zaczyna rosnąć po funky Double Strike.


Źródło