Godzilla x Kong: The New Empire ponownie spada na 3. miejsce w czwarty weekend, SPY×FAMILY Code: White Film debiutuje na 5. miejscu w kasie w USA – Wiadomości
![Godzilla x Kong: The New Empire ponownie spada na 3. miejsce w czwarty weekend, SPY×FAMILY Code: White Film debiutuje na 5. miejscu w kasie w USA – Wiadomości](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/A26747-2218553787.1703216499.jpg)
![gk](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/Godzilla-x-Kong-The-New-Empire-ponownie-spada-na-3.jpg)
© 2024 WARNER BROS. laryngologiczny WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. GODZILLA TM & © TOHO CO., LTD.
Box Office Mojo donosi, że Godzilla kontra Kong kontynuacja filmu Godzilla x Kong: Nowe imperium spadł ponownie z 2. na 3. miejsce w czwarty weekend, a Kod SPY×FAMILY: Biały film anime uplasował się na 5. miejscu w weekend otwarcia w kasie w USA.
Godzilla x Kong: Nowe imperium zarobił szacunkowo 2 330 000 USD w piątek, około 4 325 000 USD w sobotę i około 2 800 000 USD w niedzielę, co daje szacunkową łączną kwotę 9 455 000 USD w czwarty weekend. Film zarobił w USA łącznie 171 616 510 dolarów
W niedzielę portal Deadline podał, że film zarobił w ten weekend 21,6 mln dolarów na 77 międzynarodowych rynkach. Międzynarodowe zarobki filmu wynoszą obecnie 313 600 000 dolarów, a na całym świecie 485 216 510 dolarów. Zarobki filmu w kinach IMAX na całym świecie wynoszą obecnie 40 milionów dolarów. Termin wcześniej o tym informował Warner Bros. to pierwsze studio, które w tym roku przekroczyło granicę 1 miliarda dolarów międzynarodowych wpływów ze sprzedaży biletów Wydma: część druga I Godzilla x Kong: Nowe imperium za największe jak dotąd wydawnictwa tego roku.
Film miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych 29 marca, dwa tygodnie wcześniej niż planowano wcześniej na 12 kwietnia. Wydanie z 12 kwietnia samo w sobie było opóźnieniem w stosunku do pierwotnego otwarcia 15 marca.
Film zarobił około 8 milionów dolarów podczas pokazów przedpremierowych, które odbyły się 28 marca w około 3400 lokalizacjach w USA. Zarobki te stanowią drugą co do wielkości oglądalność filmu „Monsterverse” jako godżilla zarobił 9,3 miliona dolarów na pokazach przedpremierowych.
Film zarobił 80 milionów dolarów w weekend premiery w USA, osiągając pierwsze miejsce w kasie w ten weekend.
Film będzie miał premierę w Japonii 26 kwietnia.
![spy-x-family-code-white-north-american-theatrical-poster.png](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/1713789850_528_Godzilla-x-Kong-The-New-Empire-ponownie-spada-na-3.jpg)
2023「劇場版 SPY×FAMILY」製作委員会 ©遠藤達哉/集英社
The Kod SPY×FAMILY: Biały film anime zarobił szacunkowo 2 215 000 dolarów w piątek, około 1 530 000 dolarów w sobotę i około 1 130 000 dolarów w niedzielę, co daje szacunkową kwotę 4 875 000 dolarów. Zarobki filmu poza Stanami Zjednoczonymi wynoszą obecnie 46 491 942 dolarów, a na całym świecie 51 366 942 dolarów.
Film miał swoją premierę w piątek w USA, a jego pokazy odbywały się w języku japońskim z angielskimi napisami oraz w języku angielskim zdubbingować. Przez tydzień będą wyświetlane seanse w IMAX-ie.
Film miał swoją premierę w Japonii 22 grudnia. Jest to zupełnie nowe dzieło z oryginalną historią. Na film sprzedano 866 000 biletów i zarobiono 1,224 miliarda jenów (8,61 miliona dolarów) w ciągu pierwszych trzech dni, a na dzień 25 lutego łącznie zarobiono 6 113 862 330 jenów (40,61 miliona dolarów).
Crunchyroll opisuje historię:
On jest szpiegiem. Ona jest zabójczynią. Razem Loid i Yor zachowują swoje podwójne życie dla siebie, udając idealną rodzinę. Jednak ich adoptowana córka Anya, telepatka, zna ich ekscytujące sekrety bez ich wiedzy. Pod pozorem zabrania rodziny na weekendowy zimowy wypad Loid próbuje poczynić postępy w swojej obecnej misji Operacja Strix, co okazuje się trudne, gdy Anya przez pomyłkę zostaje w to wmieszana i wywołuje wydarzenia zagrażające pokojowi na świecie!
Oryginalny twórca mangi Tatsuya Endo przypisuje mu się oryginalne dzieło i oryginalne projekty postaci do filmu, a także nadzorował film. STUDIO WIT I CloverWorks ponownie animował film. Takashi Katagiri wyreżyserował film i Ichiro Okouchi był scenarzystą. Kazuaki Shimada był projektantem postaci i Kana Ishida był projektantem podpostaci. Kyoji Asano był głównym reżyserem animacji. Kazuhiro Furuhashiego był kierownikiem animacji. [K]TerazW_NAME był producentem muzycznym i Shōji Hata był reżyserem dźwięku.
Wśród nowych członków obsady filmu znaleźli się m.in Tomoyę Nakamurę jako Dmitri, Kento Kaku jako Luka, Banjo Ginga jako Snijder i Shunsuke Takeuchiego jako typ F.
Źródła: Box Office Mojo (link 2, link 3), Deadline (link 2) (Anthony D’Alessandro, Nancy Tartaglione)