Google Performance Max dodaje raportowanie sprzedaży w sklepie i określanie stawek
Firma Google zaktualizowała możliwości raportowania i ustalania stawek dotyczące sprzedaży w sklepie, aby pomóc marketerom pracującym nad kampaniami Performance Max zwiększyć sprzedaż offline.
Nowe funkcje zostały stworzone, aby pomóc reklamodawcom lepiej zrozumieć kupujących wielokanałowych, którzy według Google są 2,9 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu od marek.
Dlaczego nam zależy: Marketerzy mogą dokładnie mierzyć łączną sprzedaż swojej marki zarówno w sklepie, jak i offline, korzystając ze sprzedaży w sklepie, co pomaga im lepiej optymalizować stawki pod kątem przychodów w sklepie, co potencjalnie może skutkować wyższym zwrotem z nakładów na reklamę (ROAS) w wielu kanałach i zwiększoną sprzedażą offline.
Co nowego? Firma Google dodała szereg nowych i ulepszonych funkcji do funkcji Sprzedaż w sklepie, aby pomóc reklamodawcom lepiej zrozumieć skuteczność ich kampanii. To zawiera:
- Możliwości inteligentnego określania stawek: Ta funkcja optymalizuje reklamy Google w celu poprawy konwersji sprzedaży w sklepie.
- Dostosowanie sprawozdawczości: Ta metodologia, którą można stosować w przypadku wizyt w sklepie stacjonarnym i sprzedaży w sklepie stacjonarnym, umożliwi reklamodawcom lepsze zrozumienie współczynników od wizyty w sklepie do zakupu w poszczególnych kampaniach.
- Pomiary holistyczne: dostępne będą teraz obliczenia ROAS dla konwersji online i offline.
Otrzymuj codzienny biuletyn wyszukiwania, na którym polegają marketerzy.
Jak to działa: Store Sales analizuje dane dotyczące sprzedaży, aby mierzyć aktywność reklam online i offline. Przesyłając i dopasowując dane transakcji Twojej marki, Sprzedaż w sklepie może pomóc reklamodawcom określić, w jaki sposób reklamy przekładają się na zakupy offline.
Co powiedział Google? Klienci wersji beta, którzy korzystali ze sprzedaży w sklepie, zgłosili znaczny wzrost wolumenu sprzedaży i ROAS. W oświadczeniu Google powiedział, że holenderska sieć sklepów HEMA odnotowała 89-procentowy wzrost zwrotu z wydatków na reklamę wielokanałową, ponieważ była w stanie tworzyć bardziej spersonalizowane reklamy przy użyciu swoich danych. Tymczasem indyjska marka biżuterii Tanishq odnotowała 7% wzrost sprzedaży offline.
Głębsze nurkowanie: Aby uzyskać więcej informacji na temat wdrażania danych o sprzedaży w sklepie i analizy kampanii z określaniem stawek Performance Max, odwiedź Centrum pomocy Google dotyczące sprzedaży w sklepie lub inteligentnego określania stawek.
Nowość w wyszukiwarce Land