Marketing

GoTo uruchamia GoTo Customer Engagement, nowy ujednolicony dom

  • 7 lutego, 2023
  • 4 min read
GoTo uruchamia GoTo Customer Engagement, nowy ujednolicony dom


GoTo Customer Engagement zapewnia prostą komunikację z klientami za pomocą nowych dwukierunkowych kanałów cyfrowych, w tym kampanii SMS, czatu internetowego i mediów społecznościowych, aby pomóc w rozwoju Twojej firmy

GoTo, firma ułatwiająca zarządzanie IT, wsparcie i komunikację biznesową dzięki flagowym produktom GoTo Resolve, GoTo Connect i Rescue, ogłosiła wprowadzenie rozwiązania GoTo Customer Engagement. To nowe rozwiązanie wielokanałowe łączy światowej klasy system telefoniczny GoTo Connect i narzędzia do komunikacji z klientem, analizy oraz kanały cyfrowe, których klienci potrzebują, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców i rozwijać swoją działalność, a wszystko to we wspólnej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Jeśli chodzi o komunikację z firmami, prawdopodobieństwo odpowiedzi na wiadomości SMS jest 7,5 razy większe, przy wskaźniku odpowiedzi SMS wynoszącym 45% w porównaniu z zaledwie 6% w przypadku wiadomości e-mail (Źródło: Gartner). Rozwiązanie GoTo Customer Engagement pomaga firmom spotykać się z klientami wszędzie tam, gdzie się komunikują, za pomocą łatwej personalizacji, hiperłączy i zaplanowanych kampanii, a wszystko to zarządzane w scentralizowanej, łatwej w obsłudze skrzynce odbiorczej.

Marketing Technology News: Samba TV i MiQ osiągają wieloletnią umowę komercyjną

„Dzięki GoTo Connect nasi klienci polegają już na nas w rozmowach telefonicznych ze swoimi klientami. Teraz rozszerzamy naszą ofertę o jeszcze bardziej niezawodne rozwiązanie, które zapewnia dodatkowe cyfrowe kanały komunikacji, aby mogli szybciej i dalej rozwijać swoją działalność” — mówi Damon Covey, szef produktu w GoTo. „Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszych klientów i dzięki GoTo Customer Engagement dajemy firmom możliwość łatwego łączenia się z klientami w wybrany przez nich sposób przez telefon, SMS, czat internetowy i kanał mediów społecznościowych. A wszystko to bez kłopotów związanych z zarządzaniem wieloma narzędziami”.

Warto przeczytać!  Magiczne liczby: dane w czasach kangurów z Raluca Sultan

GoTo Customer Engagement umożliwia firmom bezproblemową komunikację poprzez:

  • Nigdy nie przegap kolejnej okazji: Ułatw klientom dotarcie do nich, dodając czat internetowy, media społecznościowe i SMS-y do swoich kanałów. Dzięki łatwemu do wdrożenia i obsłudze rozwiązaniu GoTo możesz szybko zmodernizować swoją komunikację biznesową.
  • Zamień powiadomienia w rozmowy: Wykazano, że wykorzystanie silnej kombinacji kanałów do komunikacji wychodzącej i przychodzącej zwiększa wydajność, na przykład przy użyciu kampanii SMS.
  • Zarządzaj wieloma rozmowami z jednej udostępnionej skrzynki odbiorczej: GoTo Customer Engagement zawiera wspólną skrzynkę odbiorczą, do której mają dostęp wybrani członkowie Twojego zespołu. Wspólna skrzynka odbiorcza zawiera całą komunikację z klientami, niezależnie od kanału, i pozwala na szybkie i skuteczne odpowiedzi na pytania i komentarze.
  • Wprowadzaj doskonalenie dzięki opiniom klientów: GoTo Customer Engagement obejmuje również niestandardowe ankiety, które pozwalają łatwo zbierać opinie i śledzić wyniki, tworząc lepsze wyniki dla Ciebie i Twoich klientów.

„Jako właściciele nieruchomości komercyjnych i przemysłowych musimy mieć łatwy i szybki sposób dotarcia do naszych najemców w nagłych wypadkach, naprawach, a nawet wydarzeniach mających miejsce w naszych nieruchomościach” — powiedział Leonard Cohen, kierownik ds. operacji i obiektów w Detroit Development . „Dzięki GoTo Customer Engagement możemy łatwo zaplanować komunikację SMS i scentralizować wszystkie nasze rozmowy w jednej skrzynce odbiorczej. GoTo Customer Engagement znacznie ułatwiło nam zapewnienie naszym najemcom ważnych informacji tak szybko, jak to możliwe, przy użyciu preferowanej przez nich metody komunikacji”.

Warto przeczytać!  DemandScience i Google łączą siły, by zaprezentować studium przypadku dotyczące strategii pozyskiwania leadów na Gartner® Marketing Symposium/Xpo™ 2023

Usługa GoTo Customer Engagement jest obecnie dostępna dla wszystkich klientów GoTo Connect w Ameryce Północnej w ramach nowej aplikacji GoTo.

Marketing Technology News: Wywiad MarTech z Krishną Subramaniam, współzałożycielem i dyrektorem generalnym Captiv8


Źródło