GoTo uruchamia GoTo Customer Engagement, nowy ujednolicony dom
GoTo Customer Engagement zapewnia prostą komunikację z klientami za pomocą nowych dwukierunkowych kanałów cyfrowych, w tym kampanii SMS, czatu internetowego i mediów społecznościowych, aby pomóc w rozwoju Twojej firmy
GoTo, firma ułatwiająca zarządzanie IT, wsparcie i komunikację biznesową dzięki flagowym produktom GoTo Resolve, GoTo Connect i Rescue, ogłosiła wprowadzenie rozwiązania GoTo Customer Engagement. To nowe rozwiązanie wielokanałowe łączy światowej klasy system telefoniczny GoTo Connect i narzędzia do komunikacji z klientem, analizy oraz kanały cyfrowe, których klienci potrzebują, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców i rozwijać swoją działalność, a wszystko to we wspólnej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.
Jeśli chodzi o komunikację z firmami, prawdopodobieństwo odpowiedzi na wiadomości SMS jest 7,5 razy większe, przy wskaźniku odpowiedzi SMS wynoszącym 45% w porównaniu z zaledwie 6% w przypadku wiadomości e-mail (Źródło: Gartner). Rozwiązanie GoTo Customer Engagement pomaga firmom spotykać się z klientami wszędzie tam, gdzie się komunikują, za pomocą łatwej personalizacji, hiperłączy i zaplanowanych kampanii, a wszystko to zarządzane w scentralizowanej, łatwej w obsłudze skrzynce odbiorczej.
Marketing Technology News: Samba TV i MiQ osiągają wieloletnią umowę komercyjną
„Dzięki GoTo Connect nasi klienci polegają już na nas w rozmowach telefonicznych ze swoimi klientami. Teraz rozszerzamy naszą ofertę o jeszcze bardziej niezawodne rozwiązanie, które zapewnia dodatkowe cyfrowe kanały komunikacji, aby mogli szybciej i dalej rozwijać swoją działalność” — mówi Damon Covey, szef produktu w GoTo. „Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszych klientów i dzięki GoTo Customer Engagement dajemy firmom możliwość łatwego łączenia się z klientami w wybrany przez nich sposób przez telefon, SMS, czat internetowy i kanał mediów społecznościowych. A wszystko to bez kłopotów związanych z zarządzaniem wieloma narzędziami”.
GoTo Customer Engagement umożliwia firmom bezproblemową komunikację poprzez:
- Nigdy nie przegap kolejnej okazji: Ułatw klientom dotarcie do nich, dodając czat internetowy, media społecznościowe i SMS-y do swoich kanałów. Dzięki łatwemu do wdrożenia i obsłudze rozwiązaniu GoTo możesz szybko zmodernizować swoją komunikację biznesową.
- Zamień powiadomienia w rozmowy: Wykazano, że wykorzystanie silnej kombinacji kanałów do komunikacji wychodzącej i przychodzącej zwiększa wydajność, na przykład przy użyciu kampanii SMS.
- Zarządzaj wieloma rozmowami z jednej udostępnionej skrzynki odbiorczej: GoTo Customer Engagement zawiera wspólną skrzynkę odbiorczą, do której mają dostęp wybrani członkowie Twojego zespołu. Wspólna skrzynka odbiorcza zawiera całą komunikację z klientami, niezależnie od kanału, i pozwala na szybkie i skuteczne odpowiedzi na pytania i komentarze.
- Wprowadzaj doskonalenie dzięki opiniom klientów: GoTo Customer Engagement obejmuje również niestandardowe ankiety, które pozwalają łatwo zbierać opinie i śledzić wyniki, tworząc lepsze wyniki dla Ciebie i Twoich klientów.
„Jako właściciele nieruchomości komercyjnych i przemysłowych musimy mieć łatwy i szybki sposób dotarcia do naszych najemców w nagłych wypadkach, naprawach, a nawet wydarzeniach mających miejsce w naszych nieruchomościach” — powiedział Leonard Cohen, kierownik ds. operacji i obiektów w Detroit Development . „Dzięki GoTo Customer Engagement możemy łatwo zaplanować komunikację SMS i scentralizować wszystkie nasze rozmowy w jednej skrzynce odbiorczej. GoTo Customer Engagement znacznie ułatwiło nam zapewnienie naszym najemcom ważnych informacji tak szybko, jak to możliwe, przy użyciu preferowanej przez nich metody komunikacji”.
Usługa GoTo Customer Engagement jest obecnie dostępna dla wszystkich klientów GoTo Connect w Ameryce Północnej w ramach nowej aplikacji GoTo.
Marketing Technology News: Wywiad MarTech z Krishną Subramaniam, współzałożycielem i dyrektorem generalnym Captiv8