Technologia

Gracze „Destiny 2” rzucają grami jako najszybszym sposobem na szlifowanie Żelaznej Chorągwi

  • 8 stycznia, 2023
  • 4 min read
Gracze „Destiny 2” rzucają grami jako najszybszym sposobem na szlifowanie Żelaznej Chorągwi


Nadeszła kontynuacja wielkiego skandalu związanego z handlem wygranymi z godłem Hakke w Destiny 2. Choć odrobinę mniej interesujący niż ten słynny znak „rzuć grę” z dawnych czasów. Tym razem jest to Żelazna Chorągwi, a rzucane gry wymagają mniej sygnalizacji, a bardziej po prostu… zorganizowanej apatii.

Jak się tu znaleźliśmy? Oto obecna sytuacja w Destiny 2:

  • Na ścieżce reputacji drugiego resetu w Żelaznej Chorągwi ukryto bardzo, bardzo dobre cieniowanie. Zmienia całe ubranie w kolczugę i jest to jeden z najbardziej unikalnych shaderów, jakie do tej pory widziałem w grze.
  • Problem polega na tym, że grind do osiągnięcia rangi 16 w drugim resecie to an zadziwiający liczba gier, gdzieś między 60-80, jak sądzę, w zależności od tego, jak często wygrywasz lub przegrywasz i czy osiągnąłeś maksymalny mnożnik reputacji.
  • Przy maksymalnych mnożnikach wygrane dają około 300 reputacji w Żelaznej Chorągwi, a przegrane 220. W związku z tym obliczono, że dwie szybkie przegrane, które mogą zająć 3-4 minuty, dadzą ci 440 reputacji w porównaniu do gry to trwa dziewięć minut dla wygranej 300 reputacji. I oczywiście, jeśli przegrasz, dostaniesz tylko 220.
  • W związku z tym gracze odkryli, że jeśli chcą zmiażdżyć reputację i naprawdę zdobyć ten shader, mogą połączyć siły, aby przegrać tak szybko, jak to możliwe, zwykle po kilku minutach z wynikiem 65-0, to najszybszy sposób na farmienie reputacji. Również bardziej nudny sposób, ale pod względem efektywności czasowej, naprawdę nie do pobicia.
  • W związku z tym istnieją teraz grupy LFG, które szukają pięciu innych graczy do rzucania grami, zasadniczo nic nie robiąc. Po prostu emotikony i bieganie w kółko, aby nie zostać wyrzuconym za bycie AFK, dopóki druga drużyna nie wygra gry po zrzuceniu pierwszej wieży.

To oczywiście ujawnia kilka problemów. Po pierwsze, obecny grind jest tak długi i wyczerpujący, że ludzie woleliby to zrobić, niż faktycznie… grać w ten tryb. Po drugie, tak naprawdę nie ma mechanizmu, który by temu zapobiegał. To nie jest tak, że nie możesz po prostu nie przyznać reputacji za utratę łaski, ponieważ jest ich mnóstwo prawowity straty łaski, o wiele więcej niż bezprawne, a ci ludzie wciąż chcą swojej reputacji przynajmniej za próbę.

Nie sądzę, żeby było tu łatwe rozwiązanie i szczerze mówiąc, nie sądzę, żeby tak naprawdę było powinnam być poprawką. Jeśli ludzie chcą robić to odrętwiające granie w rzucane gry, aby dostać się do 19 000 całkowitej liczby powtórzeń, aby dostać się do modułu cieniującego, to znaczy, idźcie. To jeszcze szybsze 300 powtórzeń dla drużyny, która ich pokonuje, więc nikt nie przegrywa.

Problemy leżą w samej Żelaznej Chorągwi, która została skrócona do zaledwie dwóch tygodni, czyli co najmniej o jeden za mało w stosunku do wymaganego szlifowania, niezależnie od tego, czy chodzi o rzuty broni, pełny zestaw zbroi, czy emblemat i cieniowanie ukryte w drugi reset. A ponieważ nie ma żadnych dat, kiedy będzie drugi tydzień, gracze obawiają się, że mogą nie być w stanie zagrać następnym razem, w zależności od ich harmonogramu, więc lepiej po prostu grindować teraz.

Sam jestem na tym grindzie, ale nie rzucam gier. Wycofuję się i biorę DMT z biodra, a moje ciężko zarobione straty zdobywam w staromodny sposób. Już prawie na miejscu. Myślę, że jutro Shader.

Chodź za mną na Twitterze, Youtube, Facebook oraz Instagram. Zapisz się do mojego bezpłatnego cotygodniowego biuletynu z podsumowaniem treści, Bóg Rolluje.

Odbierz moje powieści science-fiction Seria Herokiller oraz Trylogia Ziemian.




Źródło

Warto przeczytać!  Adobe dodaje generatywną sztuczną inteligencję Firefly do aplikacji wideo, audio i animacji